ارسال به دیگران پرینت

گیاهان آپارتمانی | گیاهان آپارتمانی اکسیژن ساز

کدام گیاهان آپارتمانی اکسیژن ساز هستند؟ | گیاهانی که برای کاهش اضطراب و افسردگی کمک می‌کنند

حقیقت این است که اشخاصی که در کلان شهرها زندگی می‌کنند، می‌توانند با خرید گیاهان آپارتمانی اکسیژن‌ساز هم زندگی سالم‌تری برای خودشان به ارمغان بیاورند و هم باعث زیباتر شدن دکوراسیون داخلی خانه و یا شرکت خود شوند. بدون شک یکی از بهترین گیاهان اکسیژن‌ساز که نقش مهمی در تصفیه هوا ایفا خواهد کرد، سانسوریا است.

کدام گیاهان آپارتمانی اکسیژن ساز هستند؟ | گیاهانی که برای کاهش اضطراب و افسردگی کمک می‌کنند

کدام گیاهان آپارتمانی اکسیژن ساز هستند؟ 

حقیقت این است که اشخاصی که در کلان شهرها زندگی می‌کنند، می‌توانند با خرید گیاهان آپارتمانی اکسیژن‌ساز هم زندگی سالم‌تری برای خودشان به ارمغان بیاورند و هم باعث زیباتر شدن دکوراسیون داخلی خانه و یا شرکت خود شوند. بدون شک یکی از بهترین گیاهان اکسیژن‌ساز که نقش مهمی در تصفیه هوا ایفا خواهد کرد، سانسوریا است.

بسیاری از افراد انواع گیاهان آپارتمانی را به منظور زیباتر کردن دکوراسیون داخلی خانه خود خریداری می‌کنند؛ برخی از افراد از این گیاهان برای کاهش اضطراب و افسردگی استفاده می‌کنند؛ عده‌ای نیز به فکر تصفیه هوای خانه یا شرکتشان هستند. این افراد معتقدند که نگهداری از گیاهان آپارتمانی اکسیژن‌ساز بهترین راه برای دور ماندن از آلودگی هوا است. حقیقت این است که اشخاصی که در کلان شهرها زندگی می‌کنند، می‌توانند با خرید گیاهان آپارتمانی اکسیژن‌ساز هم زندگی سالم‌تری برای خودشان به ارمغان بیاورند و هم باعث زیباتر شدن دکوراسیون داخلی خانه و یا شرکت خود شوند.

مفیدترین گیاهان آپارتمانی برای سلامتی را بشناسید

کافه گلدون که ارائه دهنده انواع درختچه‌، گیاهان تصفیه کننده هوا و خدمات دکوراسیون سبز است، در ادامه این گیاهان را به شما دوستان گرامی معرفی خواهد کرد.

گیاهان آپارتمانی اکسیژن‌ساز

نخل اریکا

نخل اریکا که آن را با نام نخل پروانه نیز می‌شناسند، یکی از زیباترین گیاهان آپارتمانی اکسیژن‌ساز است. این گیاه نقش مهمی در افزایش رطوبت هوا نیز ایفا می‌کند. نخل اریکا به نور متوسط رو به بالا نیاز دارد. آبیاری آن باید زمانی صورت بگیرد که خاکش خشک شده باشد.

سانسوریا

بدون شک یکی از بهترین گیاهان اکسیژن‌ساز که نقش مهمی در تصفیه هوا ایفا خواهد کرد، سانسوریا است. سانسوریا از گیاهان مقاوم آپارتمانی است که می‌تواند اکثر سموم را دفع کند. این گیاه در تصفیه هوا بسیار قوی عمل می‌کند و می‌تواند در هر محیطی رشد و نمو داشته باشد. سانسوریا دارای ظاهر و زیبایی است و می‌تواند در دکوراسیون داخلی شما نیز بسیار موثر واقع شود. نکته جالبی که در مورد سانسوریا می‌توان ذکر کرد این است که می‌توانید آن را در اتاق خواب و حمام نیز نگهداری کنید. دقت کنید که در محیط های کم نور تنها گونه سبز این گیاه مقاوم خواهد بود و نوع ابلق آن نیاز به نور بیشتری دارد. جهت خرید سانسوریا کلیک کنید.

نخل شامادورا

این گیاه اکسیژن‌ساز نقش مهمی در از بین بردن سموم محیط خواهد داشت. شرایط نگهداری نخل شامادورا بسیار ساده است و نگهداری از آن موجب تصفیه هوای داخلی منزل شما خواهد شد. اگر مایل به خرید شامادورا هستید، امکان مشاوره رایگان پیش از خرید را با کارشناسان مجموعه کافه گلدون خواهید داشت.

پتوس

قطعاً یکی از محبوب‌ترین گیاهان آپارتمانی اکسیژن‌ساز پتوس است. شما می‌توانید این گیاه بسیار زیبای رونده را هم در گلدان و هم در آب نگهداری کنید. در هر دو صورت رشد این گیاه عالی خواهد بود. پتوس محیط زندگی یا محل کار شما را زیباتر خواهد کرد. این گیاه می‌تواند هوا را پاکسازی کند و مونوکسیدکربن و فرمالدهید را از بین ببرد.

آگلونما

یکی از گیاهان مقاوم آپارتمانی که برای تصفیه کنندگی هوای منزل از آن استفاده می‌شود، آگلونما است. این گیاه قادر به از بین بردن سموم زیادی است و نگهداری آن بسیار آسان می‌باشد. آگلونما در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوتی وجود دارد. از آنجایی که نوع سبز یا بلک این گیاه مقاوم است، می‌تواند برای نگهداری در محیط کار نیز بسیار مناسب باشد.

نخل راپیس

این گیاه اکسیژن ساز است و در محیط‌های خشک و مرطوب رشد خواهد کرد و نگهداری از آن سخت نیست. لازم به ذکر است که شما دوستان گرامی هنگام دریافت سفارش خود از مجموعه کافه گلدون، بروشور و شناسنامه آن گیاه را نیز دریافت خواهید کرد و با مطالعه آن به صورت کامل متوجه نحوه نگهداری گیاهی که از این مجموعه خریداری کرده‌اید، خواهید شد.

سرخس

سرخس گیاه محبوب دیگری است که با نور غیر مستقیم خورشید رشد خواهد کرد و شرایط نگهداری آسانی دارد. این گیاه زیبا با برگ‌های شمشیری می‌تواند فرمالدهید هوا را از بین ببرد. سرخس گیاهی رطوبت‌ساز است که برای از بین بردن فلزات سنگین درون خاک نیز موثر خواهد بود.

گیاهان آپارتمانی اکسیژن‌ساز

اسپاتی فیلوم

اسپاتی فیلوم را با نام گیاه صلح نیز می‌شناسند. این گیاه به حدی برای تصفیه هوا مفید است که به تنهایی می‌تواند حدود ۶۰ درصد هوای داخلی خانه یا شرکت شما را تصفیه کند. اسپاتی فیلوم با نور کم سازگاری دارد. گل‌های سفید این گیاه بسیار زیبا هستند و می‌توانند زیبایی خانه شما را چندین برابر کنند.

گندمی

گیاه گندمی یا عنکبوتی باعث کاهش میزان گازهایی مانند مونوکسیدکربن موجود در هوا خواهد شد. رشد این گیاه سریع است و در حالت آویزان بسیار زیبا می‌باشد. نگهداری گیاه گندمی ساده است و از بهترین گیاهان تصفیه هوا محسوب می‌شود. اگر قصد خرید این گیاه را دارید، نگران حمل و نقل آن از مبدأ به مقصد نباشید زیرا کافه گلدون دارای سیستم لجستیک سنجیده‌ای است.

می‌دانیم که نور شدید آفتاب، بارش برف و باران، سرمای زیاد و گرمای شدید می‌توانند به بسیاری از گیاهان آپارتمانی آسیب جدی وارد کنند اما کافه گلدون، دارای ماشین‌های مسقف با اتاقک چندلایه است. این یعنی گیاه منتخب شما در کابینی از فایبرگلاس و… قرار خواهد گرفت. این کابین در هر فصلی، دارای دمای بسیار مناسبی برای گیاهان است. فضای داخلی این کابین‌ در دمای بین ۱۵ تا ۲۵ درجه خواهد بود و گیاه منتخب شما بدون هیچ‌گونه آسیبی به شما تحویل داده خواهد شد.

بنجامین

بنجامین سبز، آمستل، بلک، ابلق برخی از انواع این گیاه هستند. تمامی انواع بنجامین، اکسیژن‌ساز هستند. این گیاه زیبا و پر برگ نقش مهمی را در تصفیه هوای داخلی خانه یا شرکت شما ایفا خواهد کرد.

آلوئه ورا

معمولاً این گیاه را به دلیل ویژگی خاص آن که در زمینه درمانی است، می‌شناسند اما باید بدانید که آلوئه ورا یکی از بهترین گیاهان در تصفیه هوا نیز محسوب می‌شود. نگهداری از این گیاه سخت نیست و بهتر است که در محیطی روشن قرار بگیرد.

فیلودندرون

یکی از بهترین گیاهان اکسیژن‌ساز و تصفیه کننده هوا با برگ‌های قلبی شکل زیبا، فیلودندرون است. آبیاری منظم و نور غیر مستقیم باعث رشد این گیاه آپارتمانی خواهد شد. شما می‌توانید این گیاه را در نوع سبز و ابلق تهیه نمایید. فیلودندرون نقش موثری در از بین بردن فرمالدهید خواهد داشت.

دراسنا

دراسنا بسیار محبوب است و نقش موثری در از بین بردن سموم خانگی ایفا می‌کند. این گیاه اکسیژن ساز در دکوراسیون داخلی منازل یا شرکت‌ها نیز کاربرد بسیار زیادی دارد.

گیاهان آپارتمانی اکسیژن‌ساز

مزایای نگهداری از گیاهان آپارتمانی اکسیژن ساز

نگهداری از برخی از گیاهان آپارتمانی علاوه بر زیباسازی محیط، باعث متعادل‌سازی هوای داخلی، تولید اکسیژن بیشتر، حذف سموم هوا و تنفس تازه‌تر می‌شود. این‌ها مزایایی است که با تهیه گیاهان آپارتمانی از نوع اکسیژن ساز می‌توانید به خود هدیه دهید. گاهی در فضای بسته میزان دی اکسید کربن و اکسیژن نامتعادل خواهد شد. در این شرایط این گیاهان می‌توانند باعث متعادل شدن میزان آنها شوند. وجود تعداد بیشتر این گیاهان در محیط داخلی شما باعث ایجاد اکسیژن بیشتری خواهد شد. همان‌طور که در توضیح برخی از گیاهان ذکر شد، بسیاری از آنها نقش موثری در حذف سموم هوا را بر عهده دارند.

به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی کافه گلدون مراجعه نمایید و از انواع گیاهان تصفیه کننده هوا دیدن کنید. در وب‌سایت این مجموعه نرخ تمامی محصولات درج شده است. شما با مشاهده نرخ محصولات در این وب‌سایت و مقایسه با گیاهان مشابه در گلفروشی‌ها، متوجه قیمت بسیار مناسب گیاهان، درختچه‌ها و ملزومات جانبی در کافه گلدون خواهید شد. به خاطر بسپارید که شما پیش از خرید محصول مورد نظرتان، امکان مشاوره با کارشناسان و گیاه‌پزشک این مجموعه را خواهید داشت تا با توجه به نیاز خود و محل قرارگیری گلدان، بهترین و درست‌ترین انتخاب را داشته باشید.

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه