ارسال به دیگران پرینت

فال ابجد | فال ابجد امروز

فال ابجد امروز با تفسیر دقیق | با حروف اسمت، سرنوشتت رو پیش‌بینی کن

فال ابجد یکی از روش‌های قدیمی پیشگویی است که قدمت آن به هزاران سال قبل برمی‌گردد.

فال ابجد امروز با تفسیر دقیق | با حروف اسمت، سرنوشتت رو پیش‌بینی کن

فال ابجد یکی از روش‌های قدیمی پیشگویی است که قدمت آن به هزاران سال قبل برمی‌گردد. این فال بر اساس حروف الفبای فارسی انجام می‌شود و برای آن از جدول ابجد استفاده می‌شود.

روش انجام فال ابجد

برای گرفتن فال ابجد، ابتدا باید نام و نام خانوادگی خود را به حروف الفبای فارسی تبدیل کنید. سپس، حروف نام و نام خانوادگی خود را با هم جمع کنید. عدد حاصل را به حروف الفبای فارسی تبدیل کنید. این عدد، حروف اول فال شما را تشکیل می‌دهد.

برای مثال، اگر نام و نام خانوادگی شما «محمدرضا» باشد، حروف آن به صورت زیر به حروف الفبای فارسی تبدیل می‌شوند:

  • محمد: ۷۸
  • رضا: ۲۰

جمع این دو عدد برابر با ۹۸ است. عدد ۹۸ برابر با حرف «ک» است. بنابراین، حروف اول فال شما «ک» خواهد بود.

فال ابجد امروز برای متولدین فروردین 

ابجد فال شما: ج ج آ

تعبیر: نیتت بر آورده میشود و آنچه که طلب کرده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده میشود. اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

فال ابجد امروز برای متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ب آ د

تعبیر: آنچه را که نیت و آرزو کرده ای به آن میرسی زیرا طالعت روشن است. از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نصیبت میشود. از کار خود بهره مند میشوی و از دوستان باوفا شادمان خواهی شد. اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.

فال ابجد امروز برای متولدین خرداد

ابجد فال شما: ب د ج

تعبیر: به زودی مشکل ات برطرف میشود اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را از دست داده ای که به زودی به دست می آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه داری عاقبت به نفع تو تمام می شود. اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می شود و کارت بالا می گیرد.

فال ابجد امروز برای متولدین تیر

ابجد فال شما: ج ب ب

تعبیر: آنچه را که از خدا طلب کنی به آن میرسی اما تو نیز باید به عهد خود پایبند باشی و خلاف وعده عمل نکنی. اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت میرسی. یک نفر که به تو نزدیکست غیبت تو را میکند تو به آن بی اعتنا شو و به کار خود مشغول باش، به زودی به خواسته ات میرسی انشا الله .

فال ابجد امروز برای متولدین مرداد

ابجد فال شما: آ ج ب

تعبیر: با این نیتی که کرده ای به خواسته ات میرسی و خداوند تو را از غم و رنج میرهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو میشود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

فال ابجد امروز برای متولدین شهریور

ابجد فال شما: ج آ‌ د

تعبیر: برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه ی بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگیت نباش. به جای تشویش، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشوده شود.

فال ابجد متولدین مهر ماه

ابجد فال شما : د ب ب

تعبیر فال ابجد: همواره در ناز و نعمت و راحتی زندگی کرده اید و همین امر باعث تن پروری و سستی شما شده است که می تواند مشکلاتی را برایتان به وجود آورد.

فال ابجد متولدین آبان ماه

ابجد فال شما : د ب آ

تعبیر فال ابجد: فرد جدیدی وارد زندگی تان می شود. گرفتار عشق می شوید. زندگی تان دچار تغییر و تحول می شود.

فال ابجد متولدین آذر ماه

ابجد فال شما : آ د ج

تعبیر فال ابجد: برنامه ریزی شما ثمر می دهد و بالاخره به موفقیت می رسید. در معامله ای که سرمایه گذاری کرده بودید شانس می آورید و سود خوبی نصیب تان می شود.

فال ابجد متولدین دی ماه

ابجد فال شما : آ ج د

تعبیر فال ابجد: در موضوعی که شما را در تنگنا قرار داده با تلاش و کوشش گشایشی رخ می دهد و به شما کمک می رسد.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

ابجد فال شما : آ ج ج

تعبیر فال ابجد: فردی دست و دلباز هستید که دوست دارید به دیگران کمک کنید. هرچه بیشتر به نیازمندان یاری برسانید کار خودتان نیز رونق بیشتری می گیرد و موقعیت تان بهتر می شود.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: در کار حساس و دقیقی شرکت می کنید و به خوبی از عهده انجام آن بر می آیید. به همین خاطر نیز مورد تشویق و ستایش دیگران قرار می گیرید.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه