ارسال به دیگران پرینت

فال حافظ | فال حافظ امروز

فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین که خبرهای خوبی برات داره! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین که خبرهای خوبی برات داره! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

فال حافظ

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 50 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

به خود کرده گرفتار شده ای و اکنون در پی حل این مشکل به هر دری می زنی و از هر کسی کمک می خواهی، ولی این سعی تو بی فایده است. هیچ کس به جز خودت نمی تواند گره این مشکل را باز کند و بخاطر داشته باش که مشکلات کاری و اقتصادی تو نباید در سایر موارد زندگیت تولید اشکال نماید. در مورد عشقی که در سر داری می توانی به وفاداری طرف مقابل خود اطمینان داشته باشی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:‌
۱- اصلاً و ابداً راز این فال را با کسی در میان نگذار و با افرادی که ادعای ثروتمندی و قدرت میکنند، نشست و برخاست نکن.
۲- چرا اینقدر مایلی با کسانیکه ثروت و مقام دارند، رفت و آمد کنی ؟ بدان که آنها برای شما سودی غیر از فخر فروشی ندارند.
۳- به کسی علاقه داری و به او وعده ای داده ای و شما بر قول و قرار خویش پایبند هستی اما واهمه داری که او وفای به عهد نداشته باشد. می توان به راحتی او را امتحان کنی و هدیه ای برای او بخری و عکس العمل او را مشاهده کنی. پس از آن نتیجه گیری کن. اگر او مقابله به مثل کرد، وفادار است وگرنه، بیهوده وقت خود را تلف می کنی و خود را کشته و مرده او ساخته ای. زیرا عشق باید عملاً از هر دو طرف ابراز گردد.
۴- ناامید نباش. آینده ای بس درخشان در پیش رو داری. به طوریکه در آینده موجب غبطه و حسد دیگران قرار می گیری.
۵- توکل به خدا و کوشش و تلاش و دعا موجب گشایش کار شماست. پس سوره مبارکه المومن آیه ۱۲ تا ۳۴ را بخوان و نذری که کرده اید، ادا کنید. به یکی از مشاهد متبرکه برو. از خدا تقرب جو که موفق خواهی شد.
۶- حضرت حافظ در بیت اول به صراحت می فرماید:
* دل من در دامگه گیسوی تو گرفتار است. به ناز و کرشکمه او را بکش و آزار بده که کیفر و سزای دل عاشق همین است.
درست این معنی درباره شما صدق می کند. عشق یکطرفه درد سر می آورد.
۷- خیلی مایل بودم از نزدیک شما را ببینم زیرا ستاره شما در برج حمل (فروردین) است و آینده ای بس درخشان دارید ولی یادتان باشد، با شخصی که موهای جو گندمی و قدی کوتاه و نسبتاً چاق دارد، دوری کنید یا لااقل سخن او را گوش ندهید که حسادت می کند.
۸- در خانه شما دو نفر، خیلی خیلی شما را دوست دارند. به آنها هر چه می توانی، محبت کن.
۹- فردی عاشق پیشه، زود رنج، آداب دان، نظیف و وسواسی هستید. قدری به خود رحم کنید. بیشتر کتاب بخوانید یا موسیقی گوش دهید و به جاهای شاد بروید.
۱۰- برنده می گوید باید راه بهتری هم وجود داشته باشد اما بازنده می گوید تا بوده، همین بوده و تا هست، همین است. آیا می دانید برنده شدن، خیلی خیلی راحت است ؟

فال حافظ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 262 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی مملو از اسرار و رازهایی است که هرکس از درک آن عاجز است و تنها عده معدودی می توانند آن را تفهیم کنند. شاید رنجها و سختی هایی که تو در زندگی کشیده ای یکی از همین اسرار است که تو از حکمت آن غافلی، ولی بدان که پس از هر سختی، آسایشی است و تو تا آن آسایش فاصله چندانی نداری، به همین روال ادامه بده تا به خواست خدا به آسایش برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- شاهین سعادت و خوشبختی در حال ساختن آشیانه بر بام منزل شما می باشد. دیگر رنج و ناراحتی پایان پذیرفت و دوران طلایی سرور و شادی آغاز شد. این نیت به زودی اثرات خوشایند و شادی بخش خود را نشان خواهد داد. خبرهای بسیار خوشی در انتظار شما می باشد و این نتیجه صبر و استقامت و خوش قلبی شما می باشد. پیشاپیش این موفقیت را به خانواده شما تبریک می گویم.
۲- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:
* جز افلاطون و باده که در خم مقیم است، کسی دیگر نمی باشد که راز و فلسفه آن را خوب برای ما بازگو کند.
* دلم چون غنچه باز می شود. اگر ساغر و می قرمز رنگ برای نوشیدن بوی خوش دهد.
* اگر حافظ جان ندهد، بار دیگر اطراف حریم میخانه که میکده معرفت است، از سر شوق طواف می کند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- مسافر شما کار و بارش بهبود یافته و اقدامات موثر واقع شده است. پس به زودی به شما خبرهای خوش می دهد.
۴- شما ۴ فرزند در طالع دارید که سه نفر آنها مهم و یکی نابغه خواهد شد. همسرتان را دوست بدارید چون او از صمیم قلب شما را دوست دارد و همه چیزش را متعلق به شما می داند ولی شما بداخلاقی می کنید. صالح نمی باشد.
۵- خرید و فروش سود آور است. به زودی ملاقات و شغل مهمی به یکی از افراد خانواده شما داده خواهد شد. سفری طلایی در پیش دارید.
۶- اگر می خواهید مسافر شما زود بیاید، سوره مبارکه الاسراء آیه ۱۵ تا ۳۰ را ۱۰ بار تا ۱۰ روز با حضور قلب و معنی بخوانید. گشایش بسیار است.
۷- از طریق موبایل و اینترنت توجهی را جلب و اخبار سودمندی دریافت می کنید. مبارک است.

برای مشاهده فال آنلاین حافظ روی لینک کلیک کن!خبری در راه است!

فال حافظ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 235 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست در انتظار کسی هستی و برای رسیدن لحظه موعود دیدار از هیچ تلاشی فروگذار نکرده ای. هرچه می توانستی با خلوص نیت انجام داده ای اما هرگز آرزویت برآورده نشده است، اما بدان که دست تقدیر سرنوشت تو را با قلم زرین نگاشته و به زودی به مراد دل خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت ششم تا هشتم می فرماید:
* آن دل که با سر زلف تو عهدی بست، مپندار که دیگر آرام و قرار یابد.
* بلبلان از سرمای زمستان چه جور و جفاها کشیدند به امید آنکه دوباره بهار می آید.
* اشک چشم من مانند دریا به ساحل موج نمیزند اگر میان جانان یا کمر باریک او را در کنار بگیرم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- انتظار بسیار کشیده اید ولی انتظار به پایان می رسد. به زودی به آرزویتان خواهید رسید. پس ناامیدی و تردید جایی ندارد. پیشاپیش مژده پیروزی را به شما می دهم.
۳- موفقیت در چند قدمی شما قرار دارد و شاهین کامیابی به زودی بر بام خانه شما خواهد نشست. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: جنگجو، قابل احترام، پرشور، با ایمان، درونگرا، کمک کننده فقرا، قدر شناس، با شخصیت، جذاب، خوش ترکیب، خوش پوش و اهل گردش.
۵- مسافر شما کارش حتماً انجام می گیرد ولی مدتی طول می کشد تا یکسره شود. بیمار شفا می یابد و از خطر رها شده است. قرض ادا می شود. خرید و فروش به موقع می باشد. ازدواج عملی است ولی مقدمات برای طلاق کامل نمی باشد. به زودی به مسافرت مهمی می روید. از ریسک کردن بپرهیزید که زمانه فریبکار است.
۶- چندی قبل از خطر بزرگی رهایی پیدا کرده اید و یکی از نزدیگان شما نیز در معرض ناراحتی شدید قرار گرفت. خداوند به شما کمک خواهد کرد. در گفتار و عمل ثابت قدم باشید. اگر به کسی وعده می دهید، انجام دهید. پس انداز کافی دارید پس نیاز مادی شما آن چنان نیست که فکر می کنید. اندازه نگه دار که اندازه نکوست.

فال حافظ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 263 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

تصمیم اشتباهی گرفته ای و راهی را به خطا رفته ای که خود نیز به اشتباهت اعتقاد داری. دست از این تردید و دودلی بردار و همین امروز یک تصمیم صحیح بگیر که این تصمیم روند زندگی تو را آنچنان تغییر خواهد داد که همگان نسبت به تو دچار رشک و حسد شوند. از این راه بازگرد و هرگز اشتباهت را تکرار نکن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- چندی بود که راه اشتباه و خطا می رفتید. وقت خود را بیهوده تلف می کردید و در هوس های زود گذر مشغول بودید. اینک به گذشته که فکر می کنید و به اشتباه خود پی می برید، در رنج هستید. ناراحت نباشید. لطف خداوند پشت و پناه شما می باشد. از ناامیدی و غصه خوردن کاری درست نمی شود. پس با اراده ای قوی و سرعت عمل و دقت اقدام کن که هنوز دیر نیست.
۲- جوهر و سرشت وجودی شما چون بمب اتم کارساز است. پس خامی نکن. با جرقه اراده آن را روشن و اقدام کنید. این نیت با اراده، فعالیت، دقت و سرعت عمل قابل اجراست. پس اگر نمی توانید از آن دست بردارد و اگر این فال را برای کسی دیگر یا سفر کرده یا بیمار گرفته اید، لذا فاکتورهای بالا ضروری است.
۳- حضرت حافظ در بیت های چهارم، ششم و هفتم می فرماید:
* ای ساقی هر چند مست و از پا افتاده ام، تو هم مهربانی کن و به عنایت نگاهی به این دل سرگشته بیفکن.
* اگر دل شب خواستار مهر درخشنده ای هستید، از چهره دختر سرخ روی انگور یعنی می پرده برگیر و سر خم را باز کن.
* ای ساقی نگذار که روز مردن، مرا در خاک دفن کنند. بلکه پیکر بی جان مرا به میخانه ببر و در خم باده بینداز تا در آن حالت از صحبت شراب عشق بهره مند شوم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- اگر می خواهید در این هفته در تجارت سود فراوان نصیب شما یا خانوادیتان شود، سوره مبارکه الاسراء از آیه ۴ تا ۱۱ را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش بسیار است.
۵- نذرهای خود را ادا نمی کنید و بدعهدی، بدقولی و بی وفایی از ویژگی های شما شده است زیرا زود فراموش می کنید. سعی کنید مدتی در جاهای شلوغ و مسائل غم انگیز و یا نزاع حضور پیدا نکنید تا دلهره ای که مدتی گرفتار آن هستید، برطرف شود. زیرا شادی برازنده شماست.
۶- افسردگی چندر روزه شما موردی ندارد. بلکه بهتر است شکیبا باشید تا او سر به راه گردد. تغذیه کامل را برایتان حتماً توصیه می کنم تا سلامتی شما به خطر نیفتد.

فال حافظ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 323 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی صادق و بی آزار هستی. هیچ کس از تو آزاری ندیده و در حق شناسی شهره ای. تنها مشکل تو ضعف مالی است که گاهی تو را دچار خجلت و شرمساری می کند. به لطف و کرم خدا امیدوار باش که بزودی در کارت گشایش خواهد شد که حتی خود نیز در شگفت خواهی ماند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- شما در موقعیت مناسب نیستید. تکیه بر حال خویش را نمی دانید اما توقع دارید از وضعیت بهتری برخوردار باشید. لذا از این وضع ناراحت می باشید. به شما مژده می دهم که در آینده ای نه چندان دور، از چنان محبوبیت و معروفیتی برخوردار گردید که همه را مات و مبهوت خواهید ساخت. پس همت کن و با توکل بر خدا، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعایی کنید. تلاش بیشتری کنید که زندگی در دستان توانای شماست.
۲- حضرت حافظ در بیت های اول، چهارم و پنجم می فرماید:
* از شدت فقر، قامتم در زیر بار اندوه دوتا شده است و بدین سبب از دلبران سرو قامت شرمنده هستم.
* بر لب ساغر معرفت به پاس آنکه مرا از اسرار روزگار باخبر ساخت، بوسه می زنم.
* من از بازوی خود بسیار متشکرم زیرا زور مردم آزاری ندارم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- مسافرت را توصیه می کنم که ضروریست روحیه خود را تقویت کنید. به پدر و مادر توجه داشته باشید. بسیاری به زندگی شما غبطه می خورند، قدر این زندگی را بدانید. همسر و فرزندان خوب لازمه زندگی است اما خودتان می دانید چه می کنید و چه غوغاهایی به پا می سازید؟
۴- شما را به آرامش، سکوت، مهر و محبت توصیه می کنم. برخداوند توکل کنید که روزگار خوبی در انتظار دارید.
۵- در ۱۲ شب آینده خوابی خواهید دید که سینی پر از سیب به شما هدیه می کنند. نشانه ازدواج یا صاحب فرزند شدن و به خواسته خود رسیدن است.
۶- خرید و فروش صلاح می باشد. ملاقات مهم و مسافرت یا خیر و برکتی به دنبال دارید که موفقیت آمیز است.

فال حافظ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 295 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

وقت آن رسیده که حصاری را که به دور خود کشیده اید بشکنی و قدم به بیرون بگذاری. به اطراف خود خوب نگاه کن، هریک از مخلوقات خداوند به زبان حال خود به تو نهیب می زنند که دوران جوانی همچون عمر گلها کوتاه است و تو باید لحظه به لحظه آن را ارزش گذاری و از آن نهایت استفاده را ببری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- بدان که این نیت، عاقبتی دل انگیز و سرور آفرین دارد. به شرط آنکه مغرور نشوی و به همه التفات و توجه و مهر داشته باشی. تا اشکی را برطرف سازی و دلی را بدست آوری.
۲- از سخن بد اندیشان و سرزنش کنندگان و حسودان، مطلقاً ناراحت نشو زیرا آنان چشم ترقی و تعالی تو را ندارند. اگر به کار آنها توجه کنی، از پیشرفت باز می مانی و آنها گوی سبقت را می ربایند.
۳- نشاط عیش عشرت و جوانی را چون گل غنیمت بدان زیرا ما برای خبر رساندن و آگاه کردن، وظیفه ای نداریم. بلغ ما علیک فان لم یقبلو انما علیک.
۴- صبر و شکیبایی را از دست نده و از اینکه قلبی مهربان و دستی بی نمک داری غمگین نباش.
۵- انجام این کار مفید است به شرط آنکه پدر و مادر از تو راضی باشند. نگران نباش. به مقصود خواهی رسید و شاهد موفقیت را در آغوش خواهی گرفت.
۶- آنان که مقهور عیش و نوش نمی شوند، به تفکر می پردازند. به همین جهت، پرهیزکاران، عیش و بیماری را یکسان می دانند چون حقیقت را شناختی، از آن پیروی کن.
۷- سست عنصران به نکوهشی دل و جرات را از دست می دهند. همچو نامردان که در پیکار و جنگ، دل می بازند. همان طوری که بعضی از زنان، به سختی از ابلهان دل می برند.
۸- اگر می خواهید نعمت و روزی شما و خانوادیتان زیاد شود، در ۶ شب متوالی با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه لقمان آیه ۲۰ تا ۲۵ را بخوانید.
۹- حضرت حافظ در بیت های اول، چهارم و پنجم می فرماید:
* هنگام سحر به امید بوی گلستان به باغ رفتم که چون بلبل روحم را علاج کنم.
* اشک نرگس رعنا از حسرت جاری بود و در دلش از عشق، داغ های بسیار بود.
* شقایق گاه مانند باده نوشان، جام به دست داشت و زمانی مانند ساقی، مست قدح بود.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

فال حافظ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 178 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

برعکس آدمهای این دوره که عشق و عاشقی برایشان بازیچه و سرگرمی ای بیش نیست، انسانی عاشق و صادق هستی. تو که بهترین راه را انتخاب کرده ای نباید با دیدن کارهای دیگران در تصمیمات خود متزلزل شوی. داشتن دل پاک و پرمهر بزرگترین سرمایه است که ازلی و ابدی است. پس از این ثروت گرانبها حفاظت کن و به عشق خود پایدار باش که سعادت تو در آن است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: پر تحرک، پر تلاش، پر کار، صمیمی، عاشق خانواده، کمک کن، سخندان و سخنران، اهل کسب، وسواسی، با استعداد، دانا، خردمند، صبور، ناقلا، خوش تیپ، خوش لباس و اهل عطر.
۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:
* بجز ما خرقه پوشان، دیگر همگی مست گذشتند اما بدون این که حرفی درباریشان زده شود. فوری از خاطره ها محو و فراموش شدند. لیکن تنها ماییم که داستانمان در هر بازار و کوچه ای بر سر زبانهاست.
* خرقه زهدی داشتم که بر عیب های زیاد خود می کشیدم اما آن نیز به گرو و رهن باده و مزد رامشگر رفت و کمربند عیسوی خود پرستی من بر جای ماند و مرا رسوا کرد.
* هر ساغر لعل فام می که در هنگام وصال از دست بلور مانند یار گرفتیم، در روزگار فراق و هجران به اشک تبدیل شد و در چشم ما به خون آلوده ای مبدل گردید.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- شما سخت خود را گرفتار این نیت نموده اید، در حالی که این نیت باید مقدماتش فراهم گردد و تمام جوانب کارش بررسی و اجرا شود، آنگاه عملی گردد که انشاءالله عملی می شود ولی نیاز به زمان دارد.
۴- دلسرد نشوید. بلکه با سرعت و قدرت اراده و وقت شناسی اقدام کنید زیرا رقیبان زیادی در کمین هستند.
۵- آنچه از دست داده اید، بهتر از آن را به زودی به دست می آوردید. به پدر و مادر توجه خاص داشته باشید، زیرا آینده ای درخشان در انتظار شما می باشد و موفقیت های بی شماری را به دست می آورید.
۶- بیمار شفا می یابد. از سفر کرده خبرهای خوشی می رسد. ۴ فرزند در طالع دارید و از ندگی خوبی برخوردارید که دیگران به شما حسادت می کنند، پس مواظب باشید.

فال حافظ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 348 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی سختی داشته ای ولی مشکلات هیچ گاه تو را از پا نینداخته اند. اکنون با تمام وجود و همتی والا نیت کرده ای که خود را به مقصود برسانی. در کار خود مصمم باش که به نتیجه مطلوب خواهی رسید، فقط به خاطر داشته باش از موقعیت هایی که به تو روی می آورند به خوبی استفاده کن و هیچ کاری را به فردا موکول نکن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ :
۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و هفتم می فرماید:
* ای ساقی باده بده تا جرعه ای از قدح را به روی خاک بریزم و این آسمان را هم پر از سر و صدا و فریاد و ناله چنگ نمایم.
* سبب خوشدلی و خرمی جایی است که دلدار باشد، پس با سعی خود شاید بتوانم خود را به آنجا برسانم.
* ای حافظ چون اعتماد به ایام نمی باشد و اشتباه و خطا وجود دارد، پس عشرت و شادی امروز را چرا به فردا موکول کنم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- از کرده خود اظهار پشیمانی می کنید، اما قادر نیستید به دیگران بگویید. اما بدانید همه اشتباه می کنند، پس کسی برنده است که از خطا و اشتباه خود برای آینده اش درس بگیرد و راه درست و منطقی را انتخاب کند.
۳- انسان با صفا و با صداقتی بوده و در عین حال، پاکدامن هستی. آفرین بر شما. این رویه را ادامه دهید که خداوند یار و یاور شماست. از آینده نترسید. مصمم و با اراده گام بردارید که آینده در دستان توانای شماست.
۴- از سرزنش کردن دیگران بهره ای نصب شما نمی شود. بلکه باید با سرعت عمل و دقت بر دیگران پیشی بگیرید.
۵- مسافرت را توصیه می کنم. بیمار حالش بهتر می شود. از ناراحتی خارج می شوید. اندکی صبر و حوصله داشته باشید.
۶- در آینده خوابی خواهید دید که کسی سگی زیبا برای شما هدیه آورده است. نشانه آن است که باید درون خود را کاوش کنید تا تعادل روحی و اخلاقی به دست آورید. با قلب مهربان خود محبوب همگان خواهید شد. به یکی از مشاهد متبرکه بروید، دعا بخوانید و نذر خود را ادا کنید. به زودی درهای محبت به روی خانواده شما گشوده می شود. جای نگرانی وجود ندارد.
۷- از طریق موبایل، پیام های زیادی را دریافت می کنید که یکی از آنها موجب نشاط بیشتر شما شده و از ناراحتی شما می کاهد.

فال حافظ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 117 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی است گوشه گیر و منزوی شده ای و در خود فرو رفته ای و از شادی و تفریح گریزانی. زندگی در نظرت تیره و تار است. چشمهایت را باز کن و غصه ها را دور بریز. راهت را با چراغ راهنماییهای کسی که به او اطمینان داری روشن کن زیرا که اگر به همین روش ادامه دهی به هیچ جا نمی رسی و هر روز غمگین تر و ملول تر می شوی. قبل از آنکه دیر شود به خود بیا و دست به زانو بزن و از جا برخیز.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- مفتون و شیدای کسی می باشی که او بی خبر از عالم عشق و راز و رمز آن است. عجبا شما که برای کسی ارزشی قائل نبودید، اینک در دام این نیت گرفتار شده اید. آگاه باش که این درخواست و محبت یکطرفه می باشد. پس بسیار بجاست از این نیت منصرف شوی. اگر نمی توانی در این هفته سوره مبارکه الحج از آیه ۷۰ تا ۴۵ را با معنی و حضور قلب بخوان. همین پنجشنبه به یکی از مشاهد متبرکه رفته دعا کنید که گشایش حاصل می شود.
۲- با سرعت و دقت با یکی از اساتید مشورت کنید و با توکل به خدای یگانه، حوصله و صبر را همراه سازید.
۳- حضرت حافظ در بیت های چهارم و هفتم می فرماید:
* از دسته بنفشه خشمگین هستم و برخود می پیچم که ادعای برابری با زلف یار را دارد. نگاه کن که این سیاه بی ارزش، چه غرور و سودای ازلی در دل دارد.
* دل دردمند حافظ آرزوی درس عشق دارد. به همین جهت به فکر گردش و تماشای باغ و بوستان نمی باشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: قوی، مواظب اندیش، ناقلا، زیرک، موفق، پر انرژی، ورزشکار، نجیب، نیرومند، افسونگر، پشتکار دار، جاه طلب، جذاب و دلربا، شیک پوش، مودب، چابک، نقشه کش، پول دوست و گاهی ولخرج.
۵- مسافر حالش خوبست. نقشه شما عملی می گردد. بیمار فرقی نخواهد کرد. گمشده فعلاً در خفاست. نامه ای دریافت می کنید.
۶- معامله ای انجام گرفته و فسخ آن نیز امکان دارد. پس از به هم خوردن آن معامله خانواده شما زیان نخواهد دید.
۷- رنگ بنفش تیره را برایتان توصیه می کنم زیرا نوعی خود آگاهی و هوشیاری معنوی را در شما جلوه گر می سازد و جانب عرفانی و روحی توام با احساسات هنری و عشقی را در شما تقویت می کند. گوته می گوید که: "هرآنچه می توانید انجام دهید یا تصور می کنید که می توانید آغاز کنید، بی باکی در درون خود، نبوغ، توانایی و اعجاز دارد."

فال حافظ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 479 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

دلت را از هوی و هوسهای دنیا خالی کن. اینقدر در بند تن نباش که مال دنیا جز غم و اندوه ارمغانی ندارد. از زندگی خود لذت ببر و تا می توانی شاد باش و بدان که قصد و نیت تو شدنی و عملی است. بدون تردید اقدام کن که آینده ای موفق خواهی داشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- از اینکه همیشه حقیقت را در نظر دارید و با حقیقت زندگی می کنید، به شما تبریک می گویم. چون مبالغه گویی و دروغ پردازی تنها موجب عقب ماندگی فکری می گردد و تظاهر نیز مخصوص کسانی است که معمولاً در زندگی کمبود دارند. خوشبختانه شما در زندگی چیزی کم ندارید و با این طرز فکر و اندیشه، خداوند یار و یاور شماست. بنابراین توجهی به حسودان و جاهلان نداشته باشید.
۲- سعی کنید راز درون را با هر کس در میان نگذارید زیرا هر کس لیافت و شایستگی رازداری را ندارد و مردم از آن سوءاستفاده می کنند. بویژه که شما دارای زندگی نسبتاً خوبی می باشید.
۳- این نیت حتماً عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نیست. طالع شما در برج حمل (فروردین) می باشد و کبوتر اقبال به زودی بر بام خانه شما خواهد نشست. پس مواظب باشید که آن را با بی توجهی و عجله به پرواز در نیاورید.
۴- پدر یا همسر شما در معامله ای یا کاری در اداره ضرر و زیان دیده است. به او بگویید علتش این است که نیاز دوست خود را برآورده نکرده بود. پس خداوند او را تنبیه نمود ولی نگران نباشد. به زودی جبران می شود.
۵- مسافر حالش خوبست. شما مسافرتی سودمند در پیش دارید. خرید و فروش سودمند است. تغییر مکان و شغل فعلاً صلاح نیست.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: تحمل بالا، گریزان از شلوغی، ولخرج و مهربان.
۷- کار هنر به زودی انجام می گیرد. دیداری حاصل می شود. پیشنهاد عملی می گردد و از امکانات خوبی بهره مند می شوید.

فال حافظ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 212 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی سرشار از اتفاقات خوب و بد است و به زودی در زندگی تو اتفاقاتی روی می دهد که تو را به آنچه تاکنون خواهان آن بودی ولی به دلایل مختلف به آن دست نیافتی، می رساند. تنها چیزی که تو به آن احتیاج داری صبر و تحمل است، پس صبور باش که پیروزی با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: تودار، محرک، خلاق، با استعداد، رک گو، صمیمی، با ادب، عاشق خانواده، پول دوست، عاشق زرق و برق زندگی، کاری، فعال، زرنگ، دوست پرور و مهربان.
۲- حضرت حافظ در بیت های اول، پنجم، ششم و هشتم می فرماید:
* از اتفاق خوب دیروز هنگام صبح زود یکی دو پیمانه به دستم رسید و از لب شیرین ساقی باده در کامم ریخته شد.
* تصور می کردم که از آن چشم مست، کناره گیری کنم ولی کمان ابروی او تاب و توان را از من گرفت.
* ای خوابگزار، با تعبیر خود به من مژده بده زیرا دیشب در رویای شیرین بامدادی دیدم که خورشید با من هم خانه شده است.
* حافظ آن ساعت که این غزلیات را می نوشت، مرغ اندیشه اش به دام اشتیاق جانان افتاده بود و مشتاق و عاشق شده بود.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- او را دوست دارید اما نمی توانید با او ملاقات کنید و مرتبا به دنبال خبری از او هستید. حاضرید در برابر خبری از وی مژده خوبی هدیه کنید. به شما مژده می دهم که به زودی خبرهای خوبی از او دریافت می کنید به شرط آنکه همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. در یکی از شب ها، سوره مبارکه یوسف از آیه ۱ تا ۳۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار حاصل می شود.
۴- مسافر گره از کارش باز شده و به زودی مژده آن را خواهد داد. همسری مهربان و فرزندانی شایسته با زندگی نسبتاً آرام و راحت دارید یا خواهید داشت. پس وسواس و لجبازی را رها سازید و به پدر و مادر توجه کنید و نذر خود را ادا سازید. زندگی بر مراد شما خواهد بود. نگران نباشید و از طریق موبایل و اینترنت تحولی در زندگی شما روی می دهد و مژده ها دریافت می کنید.

فال حافظ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 227 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

اگر می خواهی به سعادت و افتخار برسی باید گوهر پاک سرشت انسانی خود را پیدا کنی و از شر بدکاران و بدخواهان به خدا پناه ببری. عشقی که در دل داری موجب خرسندی تو خواهد شد و از آن پشیمان نمی شوی. همتت را بلند کن و تلاشت را مضاعف تا به بالاترین درجات برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- اگر کسی به شما فخر و ناز کرد، به او توجه نکن زیرا ارزش واقعی شما بمراتب از دیگران بیشتر است. شما با آن قلب و نیت پاک، همیشه موفق و پیروز هستید و از دشمنان کاری ساخته نمی باشد. کسی به شما بدی کرده. او را به خداوند واگذار کن و از صمیم قلب از قادر یکتا بخواهید که به او جزا دهد. خواهید دید که عبرت خاص و عام می شود.
۲- اگر چه هدف شما بسیار متعالی است اما باید تلاش را بیشتر کنید ولی مواظب باشید. برای رسیدن به آن دست به اقدامات ناخوشایند نزنید چون خداوند ناظر بر کار شماست. بنابراین با صداقت و خلوط نیت اقدام کنید که تا خداوند به شما کمک کند.
۳- حضرت حافظ در بیت های دوم تا چهارم می فرماید:
* رندی و قلندری بیاموز و بخشش کن زیرا چندان هنری نیست که حیوان شراب نخورد و انسان نباشد. پس کسی که فاقد این دو باشد، حیوانی بدون هنر است.
* اصل و گوهر انسان باید پاک باشد تا مورد فیض الهی قرار گیرد وگرنه هر سنگ و گلی، جواهر قیمتی نمی شود. پس استعداد ذاتی لازم است.
* نام مقدس خداوند کار خود را می کند. ای دل تو خوش باش و با خدا باش و از مکر و حیله دوری کن. زیرا با حیله و مکر، دیو و شیطان مسلمان نمی شود و رو به راه نمی گردد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: وظیفه شناس، استثنایی، جدی، مسئول، مصمم، کاری، لجباز، مغرور، متین، محتاط، پشتکاردار، دور اندیش، پول دوست، مهربان، حساس، ناقلا و زیرک.

منبع : ساقیا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه