ارسال به دیگران پرینت

آئین الحاق ناوشکن دیلمان در بندرانزلی

سرلشکر باقری: دریای خزر، دریای صلح و دوستی است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این‌که «دریای خزر دریای صلح و دوستی است»، گفت: ما پیام صلح و دوستی را به کشورهای ساحلی دریای خزر و نیروهای مسلح آن‌ها اعلام می‌داریم.

سرلشکر باقری: دریای خزر، دریای صلح و دوستی است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این‌که «دریای خزر دریای صلح و دوستی است»، گفت: ما پیام صلح و دوستی را به کشورهای ساحلی دریای خزر و نیروهای مسلح آن‌ها اعلام می‌داریم.

سرلشکر باقری صبح امروز در آئین الحاق ناوشکن دیلمان در بندرانزلی، اظهار کرد: اتفاق امروز پیرو ماموریت بزرگ نیروی دریایی در گشت راهبردی در دور کره زمین بود که مورد قدردانی رهبر انقلاب قرار گرفت و نشان داد ناوشکن ساخت کشور در دوران اوج تحریم ها، توانایی حضور در تمام نقاط دنیا را با سربلندی  و اقتدار دارد . این الحاق در ادامه این روند افتخارآمیز رخ می دهد.

وی ادامه داد: دریای خزر دریای صلح و دوستی است و ما با همسایگان  و کشورهای ساحلی دریایی خزر روابط دوستانه، همه‌جانبه و نظامی داریم و از این مراسم پیام صلح و دوستی را به این کشورها و نیروهای مسلح آنها اعلام می داریم. این ناوشکن و سایر توانمدی های نیروی دریایی در شمال کشور در خدمات آرامش ،تامین امنیت ناوگان‌های تجاری، مقابله با تروریست‌ها  و حوادث احتمالی آینده سازماندهی شده است . این توانمندی ها بدون حضور بیگانگان توانسته و خواهد توانست امنیتی پایدار و قابل اتکا برای ایران و کشورهای همسایه در دریای خزر را فراهم کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: قدرت بازداردنگی  و امینت پایدار در گرو توانمندی و آمادگی نیروهای مسلح است و نیروی دریایی با حضور در دریاهای آزاد سهم مهمی را در این قدرت و بازدارنگی در برابر دشمنان بر عهده دارد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: واقعیت دشمنان همان است که امروز در غزه می‌بینیم. ظلم آشکاری که بر عده‌ای زن و کودک روا می‌دارند و آمریکا بدون دریغ از این جنایت حمایت می کند و نه اخلاق نه حقوق بشر و نه موازین بین‌المللی در برابر خوی جنایت و تجاوزگری آن‌ها بازدارندگی ندارد.

وی با اشاره به نقش بازدارندگی توانمندی بومی و خوداتکای ملت ایران و نیروهای مسلح در برابر خوش تجاوزگری دشمنان، تصریح کرد: نیروهای مسلح کشورمان با اتکا به قدرت الهی و توان بومی خود در جهت اجرای تدابیر، راهبردها و فرامین فرمانده معظم کل قوا، اقدام و امنیت ناوگان‌های تجاری کشورمان را تامین کرده است. نیروهای مسلح کشورمان در برابر توطئه‌ها و دشمنی استکبار جهانی مقاومت کرده و بازداردگی پایدار  و امنیت قابل اتکایی را برای همه فعالیت‌های ملی فراهم آورده است.

ادامه دارد ...

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه