ارسال به دیگران پرینت

۶ عادت شبانه افراد موفق | ۶ عادت شبانه افراد موفق قبل از خواب

6 عادت شبانه افراد موفق برای داشتن روزی پربارتر | اگه میخوای ثروتمند بشی قبل خواب این کارا رو انجام بده!

همه ما داستان های زیادی درباره افراد موفق شنیده ایم که صبح های خیلی زود از خواب بیدار می شوند و دنیا را به دست می گیرند. اما آیا می دانید که افراد موفق قبل از خواب نیز کارهایی انجام می دهند که به آنها کمک می کند تا روز بعد خود را با بهره وری بیشتری شروع کنند؟ در این مقاله، به 6 عادت شبانه افراد موفق می پردازیم که می تواند به شما نیز کمک کند تا روز بعد خود را با انرژی و انگیزه بیشتری شروع کنید.

 6 عادت شبانه افراد موفق برای داشتن روزی پربارتر | اگه میخوای ثروتمند بشی قبل خواب این کارا رو انجام بده!

6 عادت شبانه افراد موفق قبل از خواب

همه ما داستان های زیادی درباره افراد موفق شنیده ایم که صبح های خیلی زود از خواب بیدار می شوند و دنیا را به دست می گیرند. اما آیا می دانید که افراد موفق قبل از خواب نیز کارهایی انجام می دهند که به آنها کمک می کند تا روز بعد خود را با بهره وری بیشتری شروع کنند؟

در این مقاله، به 6 عادت شبانه افراد موفق می پردازیم که می تواند به شما نیز کمک کند تا روز بعد خود را با انرژی و انگیزه بیشتری شروع کنید.

این 10 تا عادت عجیب و روزمره باعث بهم خوردن روزت میشه! | بیا ببین تو هم این عادت بد رو داری یا نه!

عادات شبانه افراد موفق:

1. مطالعه:

بیل گیتس، صاحب میلیاردر مایکروسافت، هر شب قبل از خواب، یک ساعت به مطالعه کتاب می پردازد. او می گوید که مطالعه به او کمک می کند تا دانش خود را افزایش دهد، استرس خود را کاهش دهد و حافظه خود را بهبود بخشد.

2. جدا شدن از گوشی موبایل:

آریانا هافینگتن، هر شب قبل از خواب تلفن همراه خود را در اتاق دیگری می گذارد تا ذهنش قبل از خواب دچار آشفتگی نشود. نور صفحه گوشی همراه می تواند ریتم خواب طبیعی بدن را به هم بریزد و باعث شود در خوابیدن دچار مشکل شوید.

3. پیاده روی:

جول کازانسکی، مدیر عامل بافر، دوست دارد شب ها قبل از خواب یک پیاده روی تند داشته باشد. او می گوید که این کار به او کمک می کند تا ذهنش از مسائل کاری دور شود و آرام آرام خسته شود.

پیاده روی می تواند خلاقیت را افزایش دهد و استرس را کاهش دهد. بنابراین، اگر در زندگی با مشکلی مواجه شده اید، یک پیاده روی شبانه می تواند به شما کمک کند تا راه حلی برای آن پیدا کنید.

4. مدیتیشن:

اوپرا وینفری، هر شب قبل از خواب مدیتیشن می کند. او می گوید که مدیتیشن به او کمک می کند تا استرس خود را کاهش دهد و ذهن خود را آرام کند.

مدیتیشن می تواند به کاهش استرس، اضطراب و افسردگی کمک کند. همچنین، می تواند به شما کمک کند تا تمرکز خود را بهبود بخشید و خلاقیت خود را افزایش دهید.

5. خلاقیت:

ورا وانگ، طراح مد، هر شب قبل از خواب مدتی را صرف طراحی خلاقانه می کند. او می گوید که سکوت و آرامش شبانه به او کمک می کند تا ایده های جدیدی را پرورش دهد.

مطالعات نشان داده اند که خلاقیت در ساعات غیر از ساعات کاری بهینه روز، بیشتر است. بنابراین، اگر می خواهید خلاقیت خود را افزایش دهید، سعی کنید شب ها قبل از خواب به کارهای خلاقانه بپردازید.

6. برنامه ریزی برای روز بعد:

جیمز مادسن، مدیر عامل خبرگزاری «امریکن اکسپرس»، هر شب قبل از خواب برای روز بعد خود برنامه ریزی می کند. او می گوید که این کار به او کمک می کند تا روز خود را با تمرکز بیشتری شروع کند.

برنامه ریزی برای روز بعد می تواند به شما کمک کند تا کارها را به طور موثرتری انجام دهید و از اتلاف وقت جلوگیری کنید.

عادت های شبانه افراد موفق می تواند به شما کمک کند تا روز بعد خود را با بهره وری بیشتری شروع کنید. اگر می خواهید موفق شوید، سعی کنید این عادت ها را در زندگی خود به کار ببرید.

منبع : LifeHack.org
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه