ارسال به دیگران پرینت

انتظار مردان از پارتنرشون در رابطه | ۱۳ انتظار مردان از پارتنرشون در رابطه

13 انتظار آقایون از پارتنرشون در رابطه که هیچوقت بیان نمیکنند!

مردان، مانند زنان، نیازهای عاطفی و جسمی مختلفی دارند. در اینجا ۱۳ انتظاری که مردان از پارتنرشون در رابطه دارند آورده شده است.

13 انتظار آقایون از پارتنرشون در رابطه که هیچوقت بیان نمیکنند!

13 انتظار مردان از پارتنرشون در رابطه

مردان، مانند زنان، نیازهای عاطفی و جسمی مختلفی دارند. در اینجا ۱۳ انتظاری که مردان از پارتنرشون در رابطه دارند آورده شده است:

به این آدما میگن والدین هلیکوپتری! | معرفی چند رفتار سمی برای تربیت کودک

۱. گاهی نیاز دارند اونها رو به حال خودشون رها کنید و ساعتی تنها باشن.

مردان نیز مانند زنان نیاز به زمان و فضای شخصی دارند. گاهی اوقات، آنها فقط می‌خواهند در سکوت باشند و به افکار خود فکر کنند. اگر می‌خواهید رابطه‌ای سالم با مرد خود داشته باشید، باید به او این فضا را بدهید.

۲. به شدت یه نفر پایه برای تفریحات میخوان.

مردان به دنبال یک شریک زندگی هستند که از بودن با او لذت ببرند. آنها می‌خواهند کسی را داشته باشند که با او بتوانند به تفریح بروند، ورزش کنند یا فقط با هم وقت بگذرانند. اگر می‌خواهید مرد خود را خوشحال کنید، باید به او نشان دهید که از بودن با او لذت می‌برید.

۳. نیاز دارن از سمت شما تحسین بشن و این خیلی مهمه.

مردان به دنبال تایید و تحسین هستند. آنها می‌خواهند بدانند که شما آنها را دوست دارید و قدردان آنها هستید. اگر می‌خواهید مرد خود را احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، باید به او بگویید که چقدر او را دوست دارید و از او قدردانی می‌کنید.

۴. دوست دارند ازشون تعریفهای به جا بشه مخصوصاً از استایلشون.

مردان نیز مانند زنان دوست دارند از آنها تعریف شود. آنها می‌خواهند بدانند که شما آنها را جذاب و خوشتیپ می‌دانید. اگر می‌خواهید مرد خود را خوشحال کنید، به او بگویید که چقدر او را جذاب و خوشتیپ می‌دانید.

۵. به عقایدشون احترام بزاری.

مردان می‌خواهند بدانند که شما به عقاید و ارزش‌های آنها احترام می‌گذارید. آنها می‌خواهند بدانند که شما آنها را به عنوان یک فرد مستقل و با ارزش می‌پذیرید. اگر می‌خواهید رابطه‌ای سالم با مرد خود داشته باشید، باید به عقاید و ارزش‌های او احترام بگذارید.

**۶. نیاز دارند قهرمان شما باشن، ذاتشونه!

نه اینکه ضعف هاشونو بزنید تو سرشون، همه یه ضعفهایی دارند.**

مردان دوست دارند قهرمان شما باشند. آنها می‌خواهند بدانند که شما به آنها تکیه دارید و از آنها حمایت می‌کنید. اما این به این معنا نیست که شما باید ضعف‌های آنها را نادیده بگیرید. شما باید به آنها کمک کنید تا بر ضعف‌های خود غلبه کنند.

۷. خلاصه و با آرامش حرف بزنید.

مردان از گفتگوهای طولانی و پیچیده لذت نمی‌برند. آنها ترجیح می‌دهند که گفتگوها کوتاه و مختصر باشند. همچنین، آنها دوست دارند که گفتگوها با آرامش انجام شود. اگر می‌خواهید مرد خود را درک کنید، باید به این نیازها توجه کنید.

۸. اونا هم مثل شما نیاز به لمس و نوازش دارند حتی شاید بیشتر از شما.

مردان نیز مانند زنان به لمس و نوازش نیاز دارند. آنها از اینکه احساس کنند مورد علاقه و مورد توجه هستند لذت می‌برند. اگر می‌خواهید مرد خود را احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، به او محبت فیزیکی نشان دهید.

**۹. نیاز دارند که حمایت کنند، اگر میتونه بهش اجازه بده کمکت کنه،

این حس خوبی بهش میده.**

مردان دوست دارند احساس کنند که مورد نیاز هستند. آنها دوست دارند بدانند که شما به آنها تکیه دارید و از آنها حمایت می‌کنید. اگر می‌خواهید مرد خود را خوشحال کنید، به او اجازه دهید که شما را حمایت کند.

۱۰. نیاز دارند که حال خوب و خوشحالیت رو ببینن.

مردان از دیدن خوشحالی شما لذت می‌برند. آنها می‌خواهند بدانند که شما زندگی خود را دوست دارید و از آن لذت می‌برید. اگر می‌خواهید مرد خود را خوشحال کنید، سعی کنید همیشه خوشحال و مثبت باشید.

۱۱. اونا هم به اندازه شما میخوان که دوست داشته بشن.

مردان نیز مانند زنان نیاز به عشق و محبت دارند. آنها می‌خواهند بدانند که شما آنها را دوست دارید و به آنها اهمیت می‌دهید. اگر می‌خواهید رابطه‌ای سالم با مرد خود داشته باشید، باید به او عشق و محبت نشان دهید.

**۱۲. دوست ندارند که مدام کنترل بشن و این مورد دو طرفست.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه