ارسال به دیگران پرینت

مدارس ابتدایی تهران | مدارس ابتدایی تهران تعطیل شدند

مدارس ابتدایی تهران و شهرستان‌های تهران تعطیل و مجازی شدند | دورکاری یک سومی کارکنان دستگاه های اجرایی تهران؛ فردا

مدارس ابتدایی تهران و شهرستان‌های اطراف به علت تشدید آلودگی هوای پایتخت در روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه تعطیل و مجازی شد. همچنین یک سوم کارکنان دستگاه های اجرایی تهران فردا دورکاری خواهند شد. فعالیت‌های ورزشی در فضای باز برای مدارس ابتدایی تهران و سایر مقاطع ممنوع است.

مدارس ابتدایی تهران و  شهرستان‌های تهران تعطیل و مجازی شدند | دورکاری یک سومی کارکنان دستگاه های اجرایی تهران؛ فردا

مدارس ابتدایی تهران و شهرستان‌های تهران تعطیل و مجازی شدند

مدارس ابتدایی تهران و شهرستان‌های اطراف به علت تشدید آلودگی هوای پایتخت در روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه تعطیل و مجازی شد. همچنین یک سوم کارکنان دستگاه های اجرایی تهران فردا دورکاری خواهند شد. فعالیت‌های ورزشی در فضای باز برای مدارس ابتدایی تهران و سایر مقاطع ممنوع است.

آموزش و پرورش تهران اعلام کرد: با توجه به تشدید آلودگی هوای پایتخت، کلاس‌های آموزشی پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی آموزش و پرورش در تمام مناطق شهر تهران در روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه غیرحضوری است.

 آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: با توجه به تشدید آلودگی هوای پایتخت و براساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای  تهران، کلاس‌های آموزشی پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی آموزش و پرورش در تمام مناطق شهر تهران در روز چهارشنبه  24  آبان ماه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

هشدار جدی به مردم تهران | خطر جدید برای هوای تهران

بر اساس این مصوبه فعالیت‌های ورزشی در فضای باز برای سایر مقاطع ممنوع است.

همچنین بر اساس اعلام کمیته اضطراری آلودگی هوای استان تهران، با توجه به تداوم افزایش آلودگی در استان تهران، همه مدارس مقطع ابتدایی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و رودهن در دو نوبت صبح و عصر روز چهارشنبه 24 آبان ماه به صورت مجازی و در بستر پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

همچنین فعالیت‌های ورزشی در فضای باز برای سایر مقاطع نیز در روز چهارشنبه ممنوع است.

بر اساس تصمیم کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران فردا چهارشنبه یک سوم از کارکنان کلیه دستگاه های اجرایی از دورکاری استفاده می‌کنند.

منبع : تسنیم
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه