ارسال به دیگران پرینت

تراشیدن پیکر

تراشیدن پیکر با ۴۰ میلیون تومان | قبل از رفتن زیر تیغ جراحی این نکته ها را در نظر بگیرید

پیکرتراشی یکی از انواع تقریبا جدید جراحی زیبایی است که برای حذف چربی‌های اضافی بدن و از بین بردن افتادگی پوست در قسمت‌های مختلف بدن انجام می‌شود. وزن شما بعد از این جراحی کاهش پیدا نمی‌کند و فقط برای فرم‌دهی بدن استفاده می‎‌شود. این جراحی به روش برداشتن چربی اضافه از یک ناحیه و تزریق آن به بخش دیگری از بدن است.

تراشیدن پیکر با ۴۰ میلیون تومان | قبل از رفتن زیر تیغ جراحی این نکته ها را در نظر بگیرید

پیکرتراشی چیست؟ 

- پیکرتراشی یکی از انواع تقریبا جدید جراحی زیبایی است که برای حذف چربی‌های اضافی بدن و از بین بردن افتادگی پوست در قسمت‌های مختلف بدن انجام می‌شود. وزن شما بعد از این جراحی کاهش پیدا نمی‌کند و فقط برای فرم‌دهی بدن استفاده می‎‌شود. این جراحی به روش برداشتن چربی اضافه از یک ناحیه و تزریق آن به بخش دیگری از بدن است.

به دنبال لاغری هستید؟ | با این روش‌ها از شل شدن پوست بعد از لاغری جلوگیری کنید!

- این عمل یکی از گرانترین جراحی‌های زیبایی‌ست و هزینه آن از ۴۰ تا ۷۰ میلیون تومان است. این هزینه بسته به شرایط فرد و عضوی از بدن که پیکرتراشی و چربی آن برداشته یا به آن منتقل می‌‎شود، تغییر می‌کند؛ به همین دلیل ممکن است هزینه یک جراحی پیکر‌تراشی به ۱۰۰ میلیون تومان هم برسد.

 - حتی نوع دستگاهی که برای جراحی استفاده می‌شود هم در این هزینه تاثیر دارد و نکته مهم این است که جراحی زیبایی بیمه نیست. این دستگاه‌ها در میزان نقاهت بیمار بعد از جراحی تاثیر دارند و بسته به میزان چربی بدن و ناحیه مورد جراحی متفاوتند.

- تعداد ثبت شکایت از عوارض بعد از جراحی های زیبایی کم نیست و به همین دلیل باید چند نکته مهم را قبل از رفتن زیر تیغ جراحی در نظر گرفت: قبل از اعتماد به پزشک باید مشخصات او را در سایت نظام پزشکی و انجمن جراحان زیبایی جست‌وجو کرد و به‌غیر از آن‌هم این جراحی هرگز نباید در مطب انجام شود.

 

منبع : هفت صبح
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه