ارسال به دیگران پرینت

چگونه از گوشی موبایل خود هنگام بازی کردن محافظت کنید؟

پیشرفت تکنولوژی باعث شده که دسترسی اکثر افراد در سراسر جهان به گوشی موبایل امکان پذیر باشد و آنها بتوانند تمامی فعالیت‌های مورد نظر خود را با استفاده از تلفن‌های همراه انجام دهند.

چگونه از گوشی موبایل خود هنگام بازی کردن محافظت کنید؟

پیشرفت تکنولوژی باعث شده که دسترسی اکثر افراد در سراسر جهان به گوشی موبایل امکان پذیر باشد و آنها بتوانند تمامی فعالیت‌های مورد نظر خود را با استفاده از تلفن‌های همراه انجام دهند. یکی از این فعالیت‌ها که برای بسیاری از افراد محبوب شده است، گیمینگ و یا استفاده کردن از گوشی برای بازی کردن است. برخی از گوشی‌های موبایل به منظور بازی کردن طراحی و ساخته می‌شوند که از گوشی‌های معمولی مقداری متفاوت‌تر هستند. نگه‌داری از تلفن همراه امری لازمه برای حفظ وضعیت سلامت دستگاه شما است و به شما کمک می‌کند که بتوانید از آن بیشتری بهره را ببرید.

ما در این مطلب چندین نکته برای محافظت کردن از گوشی در هنگام بازی کردن را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند گوشی شما را از آسیب‌های احتمالی در اثر گیمینگ محافظت کنند. با ما همراه باشید!

محافظت کردن از گوشی با استفاده از یک قاب مناسب

2-2

استفاده کردن از یک قاب محکم یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌ها برای محافظت از گوشی در هنگام گیمینگ است. قاب‌های مناسب معمولا دارای جنس نرمی هستند که در اثر وارد شدن ضربه، شوک را به بدنه گوشی منتقل نمی‌کنند و می‌توانند از آسیب دیدن پشت و کناره‌های گوشی شما به خوبی مراقبت کنند. توجه داشته باشید که هنگام انتخاب کردن قاب مناسب، حتما از کیفیت آن مطمئن باشید و از برندهای معتبر قاب خود را خریداری کنید.

برخی از مدل قاب‌ها داری پایه برای نگه‌داری گوشی هستند که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد گیمر می‌باشد و آنها می‌توانند با استفاده از این قابلیت، گوشی خود را خنک‌تر نگه دارند و دید بهتری به صفحه نمایش خود داشته باشند.

کنترل کردن برنامه‌های موجود بر روی گوشی

کنترل کردن برنامه‌های نصب شده بر روی گوشی می‌تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روی عملکرد تلفن همراه شما هنگام بازی کردن داشته باشد. برای اولین قدم شما می‌توانید با مرتب کردن برنامه‌های موجود بر روی دستگاه خود شروع کنید و تمامی برنامه‌هایی که مورد استفاده شما نیستند را از روی تلفن همراه خود پاک کنید. با این کار فضای گوشی خود را افزایش می‌دهید و در نهایت سرعت اجرا کردن بازی‌ها و برنامه‌ها به لطف این فضای اضافه شده بیشتر خواهد بود.

توجه داشته باشید که برنامه‌های مختلف به فضای شما دسترسی بیش از حد نداشته باشد و در پس زمینه اجرا نشوند. با قطع کردن دسترسی برنامه‌ها به اجرا شدن در پس زمینه شما می‌توانید سرعت تلفن همراه خود را در هنگام بازی کردن بهبود ببخشید و شاهد تغییرات چشمگیری در عملکر آن در هنگام اجرا کردن برنامه‌ها شوید.

یکی از بهترین برندهای گوشی موجود در ایران برند شیائومی است. گوشی های برند شیائومی دارای قدرت سخت افزار بالا و قیمت مناسبی می‌باشند و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی می‌باشد که به دنبال یک گوشی گیمینگ بی نقص هستند. شما هم اکنون می‌توانید با اطلاع از قیمت روز گوشی شیائومی، بهترین مدل گوشی از برند شیائومی را انتخاب و از تجربه گیمینگ با آن لذت ببرید!

از شارژ بودن باتری تلفن همراه خود مطمئن شوید

2-3

خالی شدن باتری در هنگام بازی کردن با گوشی می‌تواند یکی از بدترین تجربه‌ها برای هرکسی باشد، به خصوص در هنگام گیمینگ در بازی‌های آنلاین و با دوستان. برای جلوگیری از این اتفاق تنها کافی است که از شارژ بودن دستگاه خود قبل از شروع به بازی کردن مطمئن شوید! یکی از بهترین راه‌ها برای محافظت از گوشی در هنگام بازی کردن، پرهیز از شارژ کردن گوشی در هنگام بازی کردن. شارژ کردن باتری و استفاده کردن از گوشی برای بازی کردن در یک زمان می‌تواند باعث بالا رفتن دمای باتری شما و در نهایت کمتر شدن عمر باتری گوشی شما شود.

توجه داشته باشید که از شارژر مناسب برای شارژ کردن گوشی خود استفاده کنید و از شارژ کردن بیش از حد آن جلوگیری کنید. رعایت کردن این موارد می‌تواند به شما کمک کند که عمر باتری و تلفن همراه خود را افزایش دهید و از آسیب رسیدن به آن جلوگیری کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش کیفیت گیمینگ، استفاده از هدفون است. برای مشاهده لیست بهترین مارک هدفون گربه ای به این لینک مراجعه کنید و بهترین هدفون برای گیمینگ را خریداری کنید.

برنامه ریزی کردن مدت بازی با تلفن همراه

استفاده کردن از تلفن همراه برای بازی کردن یکی از بهترین راه‌ها برای گذراندن وقت با دوستان است اما این مهم است که در مرحله اول سلامت خود و بعد تلفن همراه را در نظر بگیرید. یکی از بهترین راه‌ها برای برنامه ریزی کردن مدت زمان گیمینگ، استفاده از یک تایمر یا زمان شمار برای این کار است. با استفاده از تایمر شما می‌توانید زمان بازی کردن خود را تنظیم کنید و پس از به اتمام رسیدن این زمان، به خود و تلفن همراه خود استراحت بدهید.

از آنتی ویروس بر روی تلفن همراه خود استفاده کنید

نگه‌داری از سخت افزار گوشی مهم است اما نرم افزارهای یک تلفن همراه نیز به همان اندازه مهم است. بیشتر گوشی‌های امروزی همراه با یک آنتی ویروس از پیش نصب شده روانه بازار می‌شوند که کار را برای مصرف کنندگان راحت‌تر می‌کند. سعی داشته باشید که تلفن همراه خود را به صورت هفتگی و یا ماهیانه با استفاده از آنتی ویروس چک کنید تا گوشی شما به هیچگونه مشکل نرم افزاری بر نخورد.

همچنین سعی داشته باشید که برنامه‌ها و بازی‌های مختلف را از منابع ناشناخته و غیر معتبر دریافت نکنید و به هیچ عنوان به شبکه‌های وای فای مشکوک متصل نشوید.

کلام آخر

همانطور که ما در این مطلب توضیح دادیم، روش‌های مختلفی برای حفظ سلامت دستگاه شما وجود دارد که می‌تواند عمر تلفن همراه شما را افزایش دهد و تجربه بهتری را هنگام بازی کردن به شما منتقل کند. ای مطلب لیستی از بهترین نکات برای محافظت از تلفن همراه در هنگام گیمینگ بود و ما میدواریم که به شما در حفظ سلامتی تلفن همراه خود کمک کرده باشیم. از همراهی شما متشکریم!

 

نویسنده: امیرحسین نظری

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه