ارسال به دیگران پرینت

رضا کیانیان | واکنش رضا کیانیان

واکنش رضا کیانیان به عکس‌های جنجالی‌اش در فضای مجازی

رضا کیانیان، بازیگر مشهور و مطرح ایرانی، در گفتگوی تصویری با برنامه «دو شات»، به عکس‌های جنجالی‌اش در فضای مجازی واکنش نشان داد.

واکنش رضا کیانیان به عکس‌های جنجالی‌اش در فضای مجازی

رضا کیانیان، بازیگر مشهور و مطرح ایرانی، در گفتگوی تصویری با برنامه «دو شات»، به عکس‌های جنجالی‌اش در فضای مجازی واکنش نشان داد.

رضا کیانیان با اشاره به اینکه برخی از این عکس‌ها را خودش منتشر کرده و برخی دیگر توسط دیگران منتشر شده‌اند، گفت: «من هیچ عکسی را که از خودم منتشر شده، سانسور نمی‌کنم. من به همه عکس‌هایم افتخار می‌کنم.»

کیانیان همچنین گفت که برخی از این عکس‌ها، برای فیلم‌ها و سریال‌هایی بوده که در آنها بازی کرده است.

برجسته‌ترین نقش‌های تلویزیونی کیانیان

به طور یقین بحث برانگیزترین و جنجالی ترین نقش تلویزیونی کیانیان، نقش یک روحانی مسن در سریال «کیف انگلیسی» و نقش یک قاضی در سریال «دوران سرکشی» بوده است.

برجسته‌ترین کار کیانیان در تلویزیون، بازی وی در سریال «مختارنامه» در نقش عبدالله بن زبیر، خلیفه بزرگ زبیری در مکه است. این نقش، علاوه بر آن که متفاوت ترین نقش هنری کیانیان محسوب می شود، اولین کار تاریخی کیانیان در نقش یک شخصیت خاکستری است.

کیانیان همچنین یکی از بازیگران ثابت مجموعه تلویزیونی «وکلای جوان» نیز بوده است.

رد پیشنهاد بازی در سریال «میهن»

در سال ۲۰۱۴ از کیانیان برای ایفای نقش در سریال «میهن» دعوت شد، اما کیانیان این پیشنهاد را رد کرد. وی در اینباره گفت: «هرگز دوست ندارم در اثری بازی کنم که به ملتم توهین کنند.»

فعالیت‌های کیانیان در عرصه تئاتر

نمایش‌های «آنتیگونه»، «خرد بورژوا»، «چهره‌های سیمون ماشا»، «ازدواج آقای می سی سی پی» و «یادگار سال‌های شن» از جمله کارهایی است که کیانیان از سال ۱۳۴۵ به بعد در عرصه تئاتر در آنها بازی کرده است.

کیانیان در فروردین ۱۳۸۹ با بازی در نمایش «پروفسور بوبوس» به کارگردانی آتیلا پسیانی بعد از ۶ سال دوری از تئاتر دوباره به تئاتر بازگشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه