ارسال به دیگران پرینت

فال حافظ | فال حافظ امروز

فال حافظ امروز | طالعت روشن است | از این خبر خوش جا نمون! +تفسیر دقیق

برای اطلاع از فال حافظ امروز با ما همراه باشید.

فال حافظ امروز | طالعت روشن است | از این خبر خوش جا نمون! +تفسیر دقیق

فال حافظ

برای اطلاع از فال حافظ امروز با ما همراه باشید.

فال حافظ ۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 241 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

با خواست و یاری خدا زندگی خوب و مرفه ای در اختیار داری و موفقیتهایت روزافزون است. به شکرانه این نعمات الهی از یاد دوستان و آشنایان غافل مشو و تا آنجا که می توانی در خدمت به خلق خدا کوشا باش تا خداوند به پاداش این خوی نیک، نعمتت را افزون نماید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- شخصی منتظر کمک و مساعدت شما می باشد. از او دستگیری کنید تا این نیت شما هرچه سریع تر انجام گیرد. آنگاه به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را ادا کنید.
۲- متاسفانه به کسی دلبسته ای که او شما را به بازی می گیرد. همین دلدادگی شما موجب شده که او طاقچه بالا بگذارد. در حالی که شخصیت خانوادگی شما ایجاب می کرد که با خودداری بیشتر و فکر و اندیشه عمل کنید.
۳- از این اندیشه صرف نظر کنید. ابداً به صلاح آینده شما نمی باشد ولی اگر خواستید عملی گردد، در مورد اول راهنمایی کردم.
۴- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم و هفتم می فرماید:
* چون صفای می از چهره ساقی پرتو افکن شود، از مهرورزان با سرود و ترانه یاد کنید.
* چون دست امید در کمر شاهد مقصود زدید، از پیمان دوستی و آشنایی در آن زمان یاد کنید.
* یک لحظه به سرمستی یاران وفا پیشه نمی پردازید، آخر عهد شکنی روزگار ستمکار هم اندازه ای دارد.
* ای ساکنان درگاه جانان، لطفاً مجاور بودن حافظ را به آن آستانه که پیشگاه عظمت و بزرگی است، بخاطر بیاورید.
۵- مجدداً توصیه میکنم، فعلاً صرف نظر کنید. مسافر حالش خوبست. ۴ فرزند خواهید داشت که سومی از همه بهتر است. مسافرت برای شما مفید است. خرید و فروش تفاوتی ندارد. تغییر شغل و مکان فعلاً صلاح شما نمی باشد. از پدر و مادر یاد کنید. ملاقات مهمی در پیش دارید. به سفر زیارتی خواهید رفت.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: واقعلاً مهربان، خیرخواه، پرشور، دنبال زیبایی، با نمک، نظر بلند، پرکار، جذاب و دلربا، راستگو، رک و بی پروا، جذاب، خوش قلب، کمک رسان و اهل میهمانی.

فال حافظ ۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 475 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

همیشه عجولانه و شتابزده عمل می کنی. او به وعده های خود عمل خواهد کرد. تو گرچه به شدت بی تاب و بی قراری اما باید صبر و تحمل به خرج دهی و با اصرار بی مورد اسباب دردسر فراهم نکنی. نگران آینده نباش که نیت تو عملی خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های نهم تا یازدهم می فرماید:
* من شکایتی ندارم اما آب رحمت محبوب به کشتزار جگر تشنگان نرسید و به آنها توجهی نکرد.
* گفتگوی مردم سبب دردسر می باشد. پس ای دل باده بنوش و لحظه ای از عمرت راحت باش.
* شاها، حافظ جز از نیاز شبانه و دعای صبحدم چیز دیگری ندارد که لایق ارزش محبوب باشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

برای مشاهده فال آنلاین حافظ روی لینک کلیک کن!خبری در راه است!

۲- خیلی خالصانه به دنبال این نیت بوده اید و بارها صداقت خود را ثابت کرده اید. خواسته اید از راه صلح و سازش عمل کنید ولی او بر لجبازی اصرار دارد. باید بدانید که وی مغرور خود شده، پس لازم است شما صبر و شکیبایی داشته باشید.
۳- این نیت با صبر و شکیبایی انجام می گیرد چون عوامل متعددی در اجرای آن دخالت دارد که باید مقدمات آن فراهم گردد.
۴- مسافر شما مدتی بلاتکلیف بوده ولی به زودی گره از کارش گشوده می شود و خبرهای خوش خواهد داد.
۵- معامله ای سود آور در جریان بوده ولی حسودی نیز در کمین است. پس مواظب او باشید. سه فرزند در طالع دارید که آخری ثروتمند و دومی دانشمند خواهد شد. مسافرتی مهم در پیش است. مبارک باشد.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: سریع، تنها، پر تحرک، منطقی، مهربان و منعطف.

فال حافظ ۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 434 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

سختی های روزگار تو را منزوی ساخته است. از این حالت انزوا خارج شو و پوسته ی خودپرستی را از پیرامون خود بشکن. دلت را از عشق و محبت لبریز کن و بدان برای رسیدن به شیرینی وصال و مقصود، تحمل تلخی های راه کاری آسان و سهل است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- عده ای ظاهراً صالح دور شما هستند. گول و فریب آنها را نخورید. پس از روش و طریقت مردان خدا کمک بگیر زیرا خامی علامت کفر است. پس از پیران طریقت و مردان خدا کمک بگیر که اگر توجه نکنی باز هم کفر است.
۲- قدری خودبین و خود رای هستی و این صفت باعث می شود که دیگران از اطراف شما پراکنده شوند. هر بلایی که به سرت می آید، بر اثر همین خود بینی و بزرگ بینی شماست.
۳- اگر مرد عمل و کردار نیستی، در این راه قدم نگذار زیرا راهی پر فراز و نشیب در پیش داری. اگر مصمم هستی، کمر همت ببند و با توکل بر خدا، پیش برو. پس پرده تردید را کنار بزن و عزم خود را جزم کن که موفقیت متعلق به شماست. آینده ای درخشان داری و موقعیت خوب برای انجام این نیت در حال شکل گرفتن است. نگران نباش.
۴- عبادت و بندگی که همراه با رسیدگی به وضع بندگان ناتوان و محروم خدا نباشد، بی ارزش است و ریا و فریب محسوب می شود.
۵- مسافرت صلاح نمی باشد. سفر کرده نمی آید. خرید و فروش هر دو سودآور می باشد. موفقیتی بزرگ در انتظار شماست. تغییر شغل و مکان راتوصیه می کنم.
۶- رنگ برازنده شما رنگ صورتی، نارنجی کم رنگ و سفید براق می باشد. این رنگ ها شما را باوقارتر و محبوب تر جلوه گر می سازد. سعی کنید لباس به رنگ سیاه را جز به ندرت نپوشید زیرا رنگ های تیره موجب افسردگی می شود.

فال حافظ ۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 208 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

از هر کسی به اندازه توانش توقع داشته باش و بر کسی به جرم ناتوانی سخت مگیر و به جای یاری طلبیدن از انسانهای ناتوان از خدا مدد بخواه که بر هر امری تواناست. اگر امید موفقیت داری علم و ادب بیاموز و در همه حال پاکی و عصمت خود را حفظ کن تا لایق سعادت و منشاء خیر شوی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: مجلس آرا، اهل نصیحت، مقبول همه، کم حرف، فداکار، هوشیار، صلح جو، آرام، متین، واقعاً زیبا، تمیز، شیک پوش، جذاب و دلربا، خیرخواه، ظریف، دوست پرور و گاهی کم حوصله.
۲- همه شما را دوست دارند و از مصاحبت شما لذت می برند اما فکر می کنند که شما غرور می ورزید در حالی که سرشت شما چنین است.
۳- رقص، موسیقی و خرید، تفریح مورد علاقه شماست ولی هیچگاه از خداوند هم غافل نبوده اید و به همین جهت پروردگار یار و یاور شما بوده است.
۴- عبادت واقعی، خدمت به مردم و کمک به همنوع می باشد که شما از این ویژگی برخوردارید.
۵- حضرت حافظ در بیت های ششم و هفتم می فرماید:
* اگر دل پاک نباشد و به خانه خدا بروی، فرقی میان کعبه با بتکده که هیچ آدابی ندارد، نخواهد بود. آری در خانه ای که پاکی و پاکدامی نباشد، نیکی و آسایش نتوان یافت.
* ای حافظ در کسب علم و ادب سعی کن زیرا در مجلس خاضعان و عاشقان هر که ادب ندارد، لیاقت هم صحبتی ندارد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۶- نیت شما با حوصله، دقت و راهنمایی عالم و دانایی، حتماً برآورده خواهد شد. توکل و حوصله شما کم است. به خود متکی باشید.
۷- شما از چنان استعدادی برخوردارید که قادر به هر کاری می باشید. پس تنها اراده شما ضعیف است که باید تقویت کنید و گام برداری چون موفقیت بر شما لبخند می زند و اجازه ورود می خواهد.
۸- رنگ برازنده شما، سبز است که در حفظ تعادل و جلوگیری از افراط و تصمیم گیری و عمق بخشیدن به زندگی شما بسیار موثر خواهد بود.

فال حافظ ۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 430 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون در دوران جوانی و بهار زندگی به سر می بری، توشه ای برای دوران پیری و زمستان عمر فراهم کن، اما هرگز اسیر جاذبه های دنیا نشو و از آنچه بدست می آوری استفاده کن و برای میراث خواران امانت داری نکن. از بخل و حسد بپرهیز که رحمت خدا شامل حال افراد بخیل نمی شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:
* بر سر درب بهشت اعلاء نوشته اند که هر کس فریب دنیا را بخورد، وای بر او
* سخا و کرم تمام شد. سخن را تمام کنم و درازگویی نکنم. شراب کجاست ای ساقی، پیاله ای بده تا به شادی روح حاتم طایی بخشنده ی قدرت بنوشیم.
* ای حافظ آدم بخیل از رحمت خدا غافل است. گوش کن آنچه می گویم. باده بنوش و بخشش کن که گناهان تو را ضمانت می کند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- شما از زندگی خود بنحو احسن بهره مند می شوید، زیرا به جای خود خرج می کنی و در هر کاری، حساب و کتاب دارید. چنین شخصی کمتر زیانکار می شود. زیرا هر چیزی به جای خویش نیکوست و چون بخشنده می باشید، خداوند به شکرانه این بخشندگی، نعمت به شما خواهد داد. زیرا دنیا بقایی ندارد و نام نیک بهتر از سرای زرنگار است اما مواظب باش زیرا خانواده ات را زیاد آزار می دهی.
۳- این نیت حتماً عملی می گردد و شتاب جایز نمی باشد. چون باید تمام امکانات و جوانب آن از روی فرصت و دوراندیشی بوجود آید.
۴- کسی را ملاقات خواهید کرد. او پیشنهادی به شما خواهد نمود. روی این موضوع فکر کنید، سپس به او جواب دهید. پس عجله نکنید و مشورت نمایید.
۵- بیمارتان بهبود می یابد. از مسافرتان خبرهای خوش دریافت می کنید. خرید و فروش سود آور است. شغل جدیدی به شما پیشنهاد می شود.
۶- اگر بتوانید بر حساسیت بیش از اندازه خود فایق شوید و اراده خود را تکامل بخشید، به موقعیت خوبی در زندگی دست می یابید. زمانی که مسئولیت هایی را به خاطر دیگران می پذیرید، در مسئولیت بزرگ خود، بهترین موفقیت را کسب خواهید نمود.

فال حافظ ۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 371 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

هرچه می توانستی در راه رسیدن به نیت خود کوشش کرده ای. غم و اندوه بسیاری را تحمل کرده ای و به قول معروف بسیار به این در و آن در زده ای، ولی اکنون از کرده خود پشیمانی چون فکر می کنی تمام تلاشت بیهوده بوده، اما حقیقت چیز دیگری است. رسیدن به مقصود شاید کمی دیر برای تو امکان پذیر شده است ولی حتما میسر می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:
* این کشتی سرگشته زندگی چگونه می تواند از این جا برود در حالی که جان را در سر عشق و محبت آن گوهر یکدانه گذاشتیم.
* منت خدای را آن کسی که ما او را عاقل و فرزانه می دانستیم، مانند خودمان عاشق و بی دین بود و رسوای عالم شد.
* چون حافظ تنها به خیالت قانع و راضی بودیم. ای خدا چه گدا همت و بیگانه سرشتیم زیرا وقتی شایستگی وصال باشد، با خیالش قانع شدن نشانه دیانت و پستی است و سزاوار نمی باشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- انجام این نیت بسیار زود است و اصولاً چون شما شخصی کم حوصله و عجول می باشید، توقع دارید تمام کارها بر وفق مراد و درخواستتان انجام گیرد. در حالی که این وضع برای هیچ کس حتی صاحبان قدرت نیز نمی تواند به وجود آید.
۳- اگر از این فکر صرف نظر کنید یا فعلاً آن را رها کرده و به زمان دیگر موکول سازید، هم خود را راحت کرده اید و هم نیرویتان را صرف پیشرفت و ترقی خواهید ساخت. زیرا مقدمات این نیت کاملاً فراهم نمی باشد و هر چیزی مقدماتی دارد که باید فراهم شود.
۴- به زودی ملاقات مهمی خواهید داشت که بر اثر آن زندگی شما تغییرات کلی خواهد نمود. پس لطفاً عجله نکنید.
۵- مسافرتی مهم در پیش دارید که سودمند می باشد. کسی از شما رنجیده خاطر است، هر چه زودتر دل وی را به دست آورید. مسافر حالش خوبست ولی کارش تا مدتی طول خواهد کشید.
۶- آنکه نگاهش را به آینده پرتاپ می کند، دانه های کوچک درختان بارور و تناور را می تواند ببیند ولی آنکه امروز را نگاه می کند، برگ کوچک و خشک را نظاره خواهد کرد. شما از کدام دسته اید؟
۷- موبایل و اینترنت شما را شیدا می کند ولی عاقل نمی سازند زیرا از آن طرف خبر ندارید.

فال حافظ ۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 332 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

رفاقت گرچه نعمتی است الهی اما افراط در این راه و فریب هرکس را خوردن عاقلانه نیست. تو که انسانی متواضع، مهربان و پاک هستی بهتر آنست در این مورد دقت بیشتری کنی و بدان هرکه خدا با اوست از همه کس و همه چیز بی نیاز است. مهر الهی را در دل خود پرورش بده تا در عین فقر و حقارت به بزرگی برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و آخر می فرماید:
* با نوک تیز ناز و کرشمه، دلم را مجروح نکن زیرا من در برابر چشم خمار تو جان فدا می کنم. پس نیازی به تیر زدن نمی باشد.
* سرمایه زیبایی تو به حد کمال و تمام رسیده بطوری که لازم است زکات آن را بپردازی زیرا هر چیزی زکاتی دارد. پس زکات زیبایی خود را به این بیچاره و مسکین بپرداز.
* همچون حافظ گنج عشق یار را در دل پنهان کرده ام. اگر چه دشمن من را کوچک و حقیر بداند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این اندیشه، فکر و نیت، شبانه روز، همراه و همگام شما می باشد. شما شخصی با صداقت و مهربان می باشید اما او سیاستمدار است و با تفکر عمل می کند. عشق هم تفکر زیاد را نمی پسندد. به هر صورت، چاره شما در صبر و شکیبایی است تا او از تردید خارج شود.
۳- کارهای او از روی عمد می باشد چون می خواهد شما را امتحان کند. پس شما بسیار مواظب باشید و از روی حوصله، دقت و محبت کار کنید.
۴- مسافرتی خوش در پیش دارید. پدر یا همسرتان مشغول معامله ایست که برایش سود آور است اما به او گوشزد کنید که مواظب اطراف کار باشد. بیمار شفا نمی یابد. شما بر اثر سرعت عمل و دقت از رقیبان خود پیشی خواهید گرفت.
۵- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. یکی از بستگان سخت به شما نیازمند است. به او توجه کنید که دعایش در حق شما موثر است.

فال حافظ ۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 257 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی عاشق و صادق هستی که برای یار از همه وجود خود مایه می گذاری. تنها مشکلت دست تنگی است که تو را از آینده بیمناک کرده است. نگرانی تو بیهوده است. از زندگی خود لذت ببر و به خدای بزرگ توکل کن که اگر او را داشته باشی از تمام مخلوقات بی نیاز خواهی بود. زمینه را مساعد و نیت خود را عملی گردان که خیر است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم، هفتم، نهم و دهم می فرماید:
* چنگ را به صدا درآور و ترانه ای آغاز کن. اگر عود خوشبو برای عطر افشانی در مجلس بزم نباشد، پاکی نیست. پس عشق سوزان و آتش و دل من را عود و تن مرا عود سوز بنگارید.
* به رقص و پایکوبی صوفیانه بپرداز و لباس پشمینه را از سر بیرون بیاور. دست افشانی و پایکوبی کن و اگر مرد این کار نیستی، خرقه زهد ریایی ما را از نو بپوش و به کناری بنشین.
* به دوست بگو اگر یار ما شود، چنانچه هر دو جهان دشمن شوند، باکی نمی باشد. به اقبال خوب بگو روی نگردان. اگر سراسر زمین را سپاه دشمن گیرد، پروایی نمی باشد.
* ای دوست اگر چنین تصور کنی که از کنار من بروی، آنگاه از سوز دل و آب دیده رخ مرا زرد رنگ و لب مرا خشک و دامن مرا آغشته اشک خواهی دید. (آرایه لف و نشر)
* ای حافظ مجلس را مزین کن و به واعظ بگو بزم مرا نگاه کند و پس منبر را ترک کن.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- مدتی است که در لاک خود فرو رفته اید و افکارتان پریشان است. از چیزی رنج می برید و نمی خواهید آن را بازگو کنید. علتش این است که وسواس و تردید توام با غرور نمی گذارد اقدام کنید. به شما مژده می دهم که شاهین خوشبختی بر بام منزل شما نشسته و این نیت حتماً بدون تردید عملی می گردد زیرا خیر و نیکی در آن است.
۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. دعا نمایید و سپاسگزار نعمت های خداوند باشید.
۴- امام علی (ع) می فرمایند: "عمر هر قدر دراز باشد، باز کوتاه است. آنچه که کم آن زیاد است، دشمن. آنچه که زیادش هم کم است، ایمان و جوانمردی است. معامله کنید چون بیگانگان. معاشرت نمایید چون برادران."
۵- در زندگی شما و خانواده، فراز و نشیب های زیاد وجود داشته است. شما از غم مرموزی رنج می برید اما خدا را شکر کنید که اوضاع اقتصادی خوبی دارید. اگر او شیطان است ولی قابل رام شدن می باشد. پس مشکل چندانی برایتان وجود ندارد و اندوه شما بی مورد است.

فال حافظ ۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 386 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

تو که انسان ساده و پاکی هستی باید در انتخاب دوست دقت بیشتری کنی هرکه مال بیشتری داشت دوست بهتری نخواهد بود از آنان که پلیدیهای وجودشان را با استفاده از پول و مقام می پوشانند برحذر باش که دوستی با آنان جز حسرت عاقبتی به بار نخواهد آورد. اگر برای کسی کاری انجام دادی اجر آن را ضایع نکن و ثوابش را از خدا بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- سعی کنید با افراد معتاد، ناباب، کم ظرفیت و نادان نشست و برخاست نکنید که جز سوهان روح و بدنامی، ثمره ای ندارند. پس در دوستان خویش تجدید نظر کلی کنید زیرا همنشین خوب، انسان را موفق می سازد.
۲- افرادی ظاهرا صالح، قصد دارند شما را از مسیر مستقیم منحرف سازند. پس کاملاً متوجه فریب آنها باشید و پند آن کسی که این هفته شما را نصیحت کرد، حتماً بشنو که فردی خیرخواه است.
۳- این نیت با تلاش و کوشش همراه با توکل بر خدای متعال عملی می گردد ولی نیاز به زمان و فعالیت دارد. پس شاهد موفقیت در دستان پر توان و اراده محکم شما قرار دارد. اقدام کنید که خداوند یار و یاور شماست.
۴- از کسی واهمه دارید و فکر می کنید که راز شما آشکار می کند. ابداً نترسید زیرا خود او گرفتاری بیشتری دارد.
۵- به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا نموده و سوره مبارکه بقره از آیه ۵۰ تا ۸۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار است. فکر گذشته را نکنید. شما از زندگی خوبی برخوردارید. پس در اندیشه فردا باشید.
۶- هر نفسی که فرو می رود، در گوش دل مرگ یک لحظه را تسلیت می گوید. پس شما از لحظه ها استفاده کنید. خواستن، توانستن است. بخواه تا بیابی زیرا قادرید و می توانید. تنها اراده یتان ضعیف است چون مشوق ندارید. امیدوارم موفق شوید.
۷- از طریق موبایل و اینترنت خبری موفقیت آمیز دریافت می کنید. مکاتبه ای مسرت بخش روی می دهد اما باید کاملاً حواس شما جمع باشد.

فال حافظ ۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 274 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی فرصت کوتاهی است که در اختیار تو قرار گرفته است. اما تو نباید تمام مدت عمر خود را مصروف مال اندوزی کنی. کمی هم برای خود زندگی کن و اگر می خواهی به اسرار غیب دست یابی، دل خود را صاف کن و در انتخاب دوستانت دقت نما و تا آنجا که می توانی گره از کار خلق خدا بگشا تا خدا گره از کارهای فروبسته تو بگشاید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- انسان بی ریا همیشه موفق و آسوده خاطر خواهد بود. بویژه وقتی به کسی کمک می کند. شاد و خندان می باشد. پس اگر برای کسی کاری می کنید، خالص و بی ریا باشید. تو مشکل مردم را بر طرف کن، اگر دیگران ارزش و قدر شما را نمی دانند، اشکالی ندارد زیرا خداوند متعال بر همه چیز آگاه و بصیر است.
۲- حضرت حافظ در بیت های دوم، چهارم و ششم می فرماید:
* من به تو نگفتم که سراسر سال باده نوشی کن و می پرست باش بلکه می گویم سه ماه شراب بنوش و نه ماه پرهیزکاری کن و عابد باش.
* اگر آرزو داری و می خواهی که مانند جمشید از رازهای پنهان جهان آگاه شوی، بشتاب و از مصاحبت جام جهان بین ضمیر آگاه مرشد کامل بهره برگیر.
* درست پیمانی از کسی چشم دارد و طلب نکن و اگر حرف مرا قبول نداری، بیهوده به جستجوی عنقا و اکسیر نباش که نیافتنی است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- برای اجرای این نیت نیاز به صبر و حوصله می باشد زیرا مقدمات آن کامل فراهم نشده. پس ضروری است که با سرعت عمل اما دقت و فعالیت به دنبال آن باشید. زیرا رقبای فراوانی دارید ولی اگر تلاش کنید، فتح و پیروزی از آن شما خواهد بود.
۴- انسان مهربانی هستید. به همین جهت خداوند در همه حال به شما کمک می کند. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. اگر میخواهید تهمتی را که زده اند، خنثی کنید و نادرست درآید، در ۶ شب متوالی، سوره مبارکه توبه از آیه ۶ تا ۱۴ را با حضور قلب و معنی بخوانید.

فال حافظ ۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 80 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

عیبجویی از دیگران کار بسیار زشتی است. هر کسی مسئول عواقب اعمال خود است و از ظاهر انسانها نمی توان به باطن آنها پی برد و کسی از باطن دیگری خبر ندارد. درست است که همه انسانها جایزالخطا هستند ولی انسان عاقل از اشتباهات دیگران درس می گیرد و آن را تکرار نمی کند. پس تو نیز از تجربیات دیگران استفاده مفید کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- اینقدر دنبال عیب و نقص دیگران نباش. بلکه خوبی های مردم را نظاره کن. چون گل بی عیب، خداست. هر کس نواقصی دارد که می توان با ملاطفت و مهر به او گوشزد نمود تا برطرف کند.
۲- حضرت حافظ در بیت چهارم می فرماید:
* من سر تسلیم و رضا بر خشت در میخانه می گذارم و با عشق، همساز می شوم. مدعی نادان اگر معنی سخن را در نیابد، باید قانع شود که مغزش از نظر عدم درک با خشت میخانه عشق، یکسان و برابر است.
۳- شما در اجرای این نیت با کمال زیرکی و متانت و هوش ادامه دهید و سخن حسودان و یاوه گویان را گوش نکنید. بلکه حتماً با یکی از اقوام و آشنایان نزدیک مشورت کنید و از فکر او یاری بگیرید.
۴- خودخواهی، خرده گیری، وسواس، تقلید، لخرجی، تند خویی و لجبازی کار خوبی نیست. انسان را از حقیقت دور می دارد که خوشبختانه شما به این امور توجه دارید و از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید. البته یکی قصد تخریب آن را دارد. چون خودش از وضعی رقت بار برخوردار است. پس از او دوری کنید.
۵- کسی خیلی به شما عشق می ورزد اما شما در خانه، او را آزار می دهید و ناخواسته موجبات ناراحتی او را فراهم می سازید. باید توجه کنید که او به کسی غیر از شما توجه ندارد و این بدگمانی شما، ناشی از هم نشینی با دیگران است.
۶- از امر و نهی کردن و دخالت در امور دیگران لذت می برید. سعی کنید تا از شما نخواسته اند، دخالت نکنید.
۷- شما از هوشی برتر برخوردارید که همین استعداد، موجب این عوامل می شود. در حالی که با این استعداد می توانید به مقامی بلند دست یابید و نردبان ترقی را با توکل بر خدا و تلاش طی کنید.
۸- خبری خوش، پولی یا مقامی به زودی در انتظار شماست. گمشده پیدا می شود و از مسافر خبر خوشی می رسد. خرید و فروش فعلاً جایز نیست اما مسافرت نیکوست.

فال حافظ ۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 254 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

به کوری دشمنان و بدخواهان به موفقیتهای بزرگی دست یافته ای که روزافزون است. اما هرگز نباید مغرور شوی. از سختیها شکایت مکن زیرا تا سختی نباشد، آسایش معنا پیدا نمی کند. به آنچه خداوند به تو ارزانی داشته قانع باش و شاد زندگی کن که بعد از هر سختی، آسایشی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- تا رنج نبری، گنج نیابی. پس ناراحت نباشید. بر خداوند توکل کنید و تردید را از دل بیرون کنید و دل را به دریا بزنید و اقدام کنید.
۲- این نیت تا اندازه ای مقدماتش فراهم شده و به زودی نتیجه صبر و شکیبایی و تلاش خود را خواهید دید. پس جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. مطمئن باشید که پیروزی در چند قدمی شماست و اجازه ورود می خواهد.
۳- حضرت حافظ در بیت های اول و چهارم تا ششم می فرماید:
* بلبل صبور از شاخ سرو بلند قد بانگ برآورد که چشم بد از روی گل دور باشد. بنابراین دعای عاشق همیشه کارگر می شود.
* اگر بیگانگان با عیش و شادمانی خوشحالند سرمایه شادی ما هم غم رنج محبوب است.
* با آواز ساز مستی کن و اگر کسی از مستی شما را منع کرد، در جواب بگو از آنجا که خداوند غفار است، من باده می نوشم.
* زاهد اگر به دختران بهشتی و قصرهای بهشت امیدوار است، برای ما میخانه به منزله قصر یار و محل محبوب می باشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- اگر می خواهید در علم و دانش موفق شوید، حتماً فعالیت، دقت و سرعت عمل را همراه سازید تا کامیاب گردید.
۵- از مسافر خبرهای خوشی دریافت می کنید. مسافرت مهمی در پیش دارید که سعادت بخش و شادی آفرین می باشد. قرض ادا می شود. زندگی شیرین می گردد و در آینده از زندگی بسیار خوبی برخوردار می شوید. بطوری که همگان غبطه شما را می خورند. پس راز دل خود را با دیگران در میان نگذارید و از دوستان سیگاری و معتاد جداً دوری کنید که شایسته شخصیت شما نمی باشد.
۶- امام علی (ع) می فرمایند: "آنچه که از علم بهتر است، تجربه و آنچه که برای انسان ننگ است، غصه و آنچه که پیش از مرگ انسان را میکشد، ناامیدی است."
۷- وقت خود را بیش از اندازه در موبایل صرف می کنید. موبایل تفکر را مانند کتاب پالایش و آرایش نمی دهد.

منبع : ساقیا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه