ارسال به دیگران پرینت

پرسپولیس - استقلال

پرسپولیس - استقلال تاجیکستان | یک میزبانی واقعی!

تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است با برتری برابر استقلال تاجیکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، مسیر صعود را هموار کند.

پرسپولیس - استقلال تاجیکستان | یک میزبانی واقعی!

تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است با برتری برابر استقلال تاجیکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، مسیر صعود را هموار کند.

پرسپولیس ایران عصر امروز درحالی در جریان هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی از استقلال تاجیکستان میزبانی می‌کند. این دیدار از آنجایی اهمیت دارد که سرخ‌ها بعد از ماه‌ها می‌توانند یک دیدار خانگی خود را در لیگ قهرمانان آسیا با حضور هواداران برگزار کنند.

شاگردان گل‌محمدی در دو بازی گذشته با کسب یک پیروزی برابر الدحیل قطر  و شکست برابر النصر با سه امتیاز در جایگاه دوم گروه E قرار دارند.

پرسپولیس که در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر عربستان عملکرد ناامید کننده‌ای داشت، در هفته‌های اخیر بردهای ارزشمندی در لیگ برتر کسب کرده تا به عنوان صدرنشین لیگ برابر تیم تاجیکستانی قرار بگیرد.

گل‌محمدی در هفته‌های اخیر تیمش را در شرایطی رهبری کرده که مجبور بوده به دلیل مصدومیت مهره‌های کلیدی از بازیکنان جانشین استفاده کند. وحید امیری، میلاد سرلک، مهدی ترابی، یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی از نفرات تاثیر گذاری هستند که با مصدومیت روبه‌رو شدند اما در این بین وضعیت ترابی بهتر شده و می‌تواند برابر استقلال تاجیکستان به میدان برود.

در  مقابل استقلال تاجیکستان که با یک امتیاز از دو بازی اخیر در انتهای جدول گروه E قرار دارد، در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر عربستان ابتدا با یک گل پیش افتاد اما در ادامه با سه گلی که دریافت کرد، تیم بازنده زمین بود تا همچنان به لطف تساوی بدون گل برابر الدحیل در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا یک امتیازی باشد.

 

 

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه