ارسال به دیگران پرینت

همه چیز در مورد دانشگاه‌های برتر مجارستان

اگر شما هم دوست دارید تحصیلات خود را در یک کشور اروپایی انجام دهید، مجارستان برای شما گزینه‌ای ایده‌آل است. دانشگاه‌های مختلفی در این کشور مشغول به فعالیت هستند که جایگاه ویژه‌ای در رنکینگ جهانی دارند.

همه چیز در مورد دانشگاه‌های برتر مجارستان

اگر شما هم دوست دارید تحصیلات خود را در یک کشور اروپایی انجام دهید، مجارستان برای شما گزینه‌ای ایده‌آل است. دانشگاه‌های مختلفی در این کشور مشغول به فعالیت هستند که جایگاه ویژه‌ای در رنکینگ جهانی دارند.

اگر قصد مهاجرت به اروپا را دارید، تحصیل در کشور مجارستان یکی از گزینه‌های کم‌هزینه و مطمئن برای شماست. در این راستا شرکت‌های مختلفی خدمات خود را به شما عرضه می‌کنند اما ما به شما مؤسسه مهاجرتی اصطهباناتی را پیشنهاد می‌کنیم. شما با استفاده از خدمات این مؤسسه حقوقی می‌توانید صفر تا صد مهاجرت خود را در زمان کوتاهی انجام دهید.

چرا مجارستان را برای ادامه تحصیل به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به شما تحصیل در مجارستان را پیشنهاد می‌کنیم، دلایل مختلفی برای این کار داریم. برخی از مزایای تحصیل در این کشور به شرح زیر است:

  • دانشگاه‌های معتبری در سطح کشور مجارستان به فعالیت می‌پردازند که جایگاه خوبی در رنکینگ جهانی دارند. در قسمت بعدی هر یک از آن‌ها را به شما معرفی کرده و شرایط تحصیل در آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.
  • مدارک تحصیلی اخذ شده از دانشگاه‌های این کشور در تمام کشورهای اتحادیه اروپا و اکثر کشورهای جهان معتبر هستند. پس اگر قصد دارید که در آینده نزدیک به کشورهای دیگری مهاجرت نمایید باید در دانشگاه‌های مجارستان تحصیل کرده و مدرک خود را از آن‌ها دریافت نمایید.
  • دانشگاه‌های خصوصی و دولتی زیادی در کشور مجارستان وجود دارند. شما می‌توانید با اخذ بورسیه‌های تحصیلی با هزینه بسیار کم، به تحصیل در کشور مجارستان بپردازید. حتی درس خواندن در دانشگاه‌های خصوصی این کشور نیز هزینه بالایی ندارد و بسیاری از افراد می‌توانند آن را تأمین کنند.
  • دوره‌های آموزشی در دانشگاه برتر مجارستان به زبان انگلیسی برگزار می‌شود و نیازی نیست تا زبان دیگری را برای ادامه تحصیل بیاموزید.
  • تمامی استانداردهای جهانی در دانشگاه‌های مجارستان رعایت شده و تلاش می‌شود تا رشته‌های مختلفی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به دانشجویان بین‌المللی عرضه شود. از آنجایی که دوره کارشناسی بین ۳ تا ۴ سال طول می‌کشد، شما می‌توانید به صورت تخصصی ۵ تا ۶ سال را به تحصیل بپردازید و سپس مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت نمایید. این کار باعث صرفه‌جویی در زمان شده و شما را سریع‌تر به هدفتان می‌رساند.
  • کمک‌هزینه‌ها و بورسیه‌های مختلفی برای دانشجویان دوره دکترا وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها تحصیل خود را در کشور مجارستان به پایان برسانید.

با برترین دانشگاه‌های مجارستان آشنا شوید

اگر بخواهیم برترین دانشگاه‌های مجارستان را به شما معرفی کنیم باید به سراغ رنکینگ جهانی آن‌ها برویم. در ادامه به معرفی چند دانشگاه برتر مجارستان بر اساس همین رتبه‌بندی خواهیم پرداخت:

دانشگاه Semmelweis

اگر قصد تحصیل پزشکی در مجارستان را دارید، دانشگاه سملویس بهترین انتخاب برای شماست. این مؤسسه آموزشی که یکی از قدیمی‌ترین مؤسسات پزشکی در مجارستان است به عنوان برترین دانشگاه علوم پزشکی در این کشور شناخته می‌شود. معماری و نظام آموزشی این دانشگاه بر اساس آخرین تغییرات انجام شده است. دوره‌های آموزشی در دانشگاه سملویس با زبان‌های مختلف انگلیسی، مجارستانی و آلمانی به دانشجویان تدریس می‌شود.

دانشگاه اوتووس لونارد که در پایتخت مجارستان یعنی شهر بوداپست قرار دارد، از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مؤسسات آموزشی در این کشور است.

دانشگاه Eötvös Loránd

دانشگاه اوتووس لونارد که در پایتخت مجارستان یعنی شهر بوداپست قرار دارد، از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مؤسسات آموزشی در این کشور است. این دانشگاه دولتی از ۸ دانشکده تشکیل شده است که رشته‌های مختلفی در آن تدریس می‌شوند. در میان فارغ‌التحصیلان این دانشگاه افراد زیادی برنده جایزه نوبل شده‌اند، همین امر نشان‌دهنده کیفیت بالای آموزش در این دانشگاه است.

دانشگاه Pécs

در میان دانشگاه‌هایی که در کشور مجارستان به فعالیت می‌پردازند، دانشگاه پچ بیشترین برنامه‌های آموزشی را به خود اختصاص داده است. امکاناتی که در این دانشگاه به دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌شود، بسیار گسترده بوده و زمینه را برای تحصیل دانشجویان کشورهای دیگر فراهم می‌کند. دانشگاه پچ یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین دانشگاه‌ها در کشور مجارستان است.

دانشگاه Debreceni

این دانشگاه که در شهری با نام دبرسن در مجارستان واقع شده است، رشته‌های مختلفی را به دانشجویان بین‌المللی عرضه می‌کند. اگر علاقه‌مند هستید تا پزشکی را در مجارستان دنبال کنید، این دانشگاه گزینه ایده‌آلی برای شماست. سالانه ۶۰۰۰ دانشجو بین‌المللی در این دانشگاه پذیرفته و به تحصیل خود ادامه می‌دهند.

دانشگاه Szeged

دانشگاه سگد در شهر تسونگراد مجارستان قرار دارد. دانشجویان بین‌المللی با استفاده از برنامه تبادل اراسموس می‌توانند از بورسیه‌های مختلفی در این دانشگاه استفاده نمایند. در دانشگاه سگد نیز بیشتر دوره‌ها به زبان انگلیسی برگزار می‌شود و این کار را برای دانشجویان بین‌المللی آسان می‌کند. اگر شما هم موفق به دریافت ویزای تحصیلی مجارستان شوید می‌توانید در این دانشگاه پذیرش گرفته و به تحصیل خود ادامه دهید.

دانشگاه BME

دانشگاه بوداپست رنکینگ خوب جهانی خود را مدیون کورس‌های ۶ زبانه‌ای است که برگزار می‌کند. این دانشگاه که از برترین دانشگاه‌های مجارستان و حتی اتحادیه اروپا است و جایگاه ویژه‌ای در رتبه‌بندی شانگهای جیایوتانگ دارد.

دانشگاه Corvinus

بسیاری از افراد علاقه‌مند هستند تا در زمینه مدیریت، اقتصادی و علوم اجتماعی به ادامه تحصیل بپردازند. دانشگاه کوروینوس مقصد مناسبی برای این افراد است. کورس‌های آموزشی در این دانشگاه به چهار زبان مجارستانی، آلمانی، انگلیسی و فرانسوی برگزار می‌شود. مدارک اخذ شده از این دانشگاه در تمام کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین بیشتر کشورهای دنیا معتبر هستند.

دانشگاه Miskolc

این دانشگاه که در شهرستان میشکولتس قرار گرفته است، رشته‌های مختلفی را به دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌کند. فرقی ندارد شما به دنبال تحصیل در علم مهندسی هستید یا می‌خواهید حقوق‌دانی حرفه‌ای شوید. تحصیل اقتصاد، هنر، موسیقی و بهداشت نیز در دانشگاه میشکولتس امکان‌پذیر است. برای دریافت ویزای تحصیلی مجارستان می‌توانید از خدمات مؤسسه مهاجرتی اصطهباناتی استفاده کنید.

سخن آخر

در این مطلب اعتبار دانشگاه‌های برتر مجارستان و امکانات هر یک از آن‌ها را با یکدیگر بررسی کردیم. افراد زیادی هستند که آرزوی تحصیل در این کشور را دارند. فرایند اخذ پذیرش یا بورسیه تحصیلی در این دانشگاه‌ها به صورتی است که نمی‌توان شخصاً آن را مطالعه و کارهای مربوط به مهاجرت را انجام داد. اگر می‌خواهید درصد موفقیت خود را برای دریافت ویزای تحصیلی در این کشور افزایش دهید باید از خدمات یک مؤسسه مهاجرتی خوب و باسابقه استفاده کنید. ما به شما مؤسسه اصطهباناتی را پیشنهاد می‌کنیم.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه