ارسال به دیگران پرینت

کتایون ریاحی | کتایون ریاحی بازیگر

چگونگی ورود کتایون ریاحی به سینما | داستان بازیگر شدن کتایون ریاحی از زبان مسعود فروتن +ویدئو

در برنامه ای کاش مسعود فروتن از ماجرای بازیگر شدن کتایون ریاحی پرده برداشت در ادامه برای اطلاع از نحوه ورود کتایون ریاحی به سینما با ما همراه باشید.

چگونگی ورود کتایون ریاحی به سینما | داستان بازیگر شدن کتایون ریاحی از زبان مسعود فروتن  +ویدئو

چگونگی ورود کتایون ریاحی به سینما

 

در برنامه ای کاش مسعود فروتن از ماجرای بازیگر شدن کتایون ریاحی پرده برداشت در ادامه برای اطلاع از نحوه ورود کتایون ریاحی به سینما با ما همراه باشید.

نحوه ورود کتایون ریاحی به عالم سینما و بازیگری به‌واسطه مسعود فروتن از زبان خودش در برنامه ای کاش

محمدرضا یزدانپرست، روزنامه‌نگار و مجری سابق تلویزیون که تا آبان‌ماه گذشته، اجرای برنامه‌ای زنده را در سیما به عهده داشت، حالا بعد از خبر ساخت یک برنامه گفت‌وگومحور برای شبکه نمایش خانگی، از اولین تیزر برنامه‌اش رونمایی کرده است؛ برنامه‌ای که به آرزومندی‌های آدم‌ها می‌پردازد و تجربیات‌شان را کندوکاو می‌کند.
بعد از انتشار قسمت نخست ای کاش در آپارات که او با مسعود فروتن، کارگردان قدیمی تلویزیون ملی ایران، یک گفت‌وگوی جنجالی داشته، اولین تیزر رسمی این برنامه منتشر و با بیش از ۲۰مهمان، مصاحبه انجام شده است. این یعنی، او بعد از ۱۱ماه دوری از آنتن، با دست پر برگشته است روبه‌روی مخاطب.
غیر از مسعود فروتن که مهمان قسمت اول ای کاش بوده است، گیتی خامنه، مسعود روشن‌پژوه، هرمز شجاعی‌مهر، محمد شیری، ایرج مهدیان، بابک صحرایی، یاشار سلطانی، زهیر غرضی، محمد اصغری، بهرام عظیمی و... تعدادی از مهمانان او هستند.ای کاش، شنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها، ۹صبح در آپارات منتشر می‌شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه