ارسال به دیگران پرینت

داریوش مهرجویی | قاتل داریوش مهرجویی

قاتل داریوش مهرجویی دستگیر شد | قاتل باغبان ویلا بود +جزئیات

داریوش مهرجویی و همسرش چندی پیش در ویلای شخصی خود به قتل رسیدند. هم اکنون پلیس قاتل داریوش مهرجویی و همسرش را دستگیر کرده و وی لب به اعتراف گشوده است.

قاتل داریوش مهرجویی دستگیر شد | قاتل باغبان ویلا بود +جزئیات

قاتل داریوش مهرجویی دستگیر شد

داریوش مهرجویی و همسرش چندی پیش در ویلای شخصی خود به قتل رسیدند. هم اکنون پلیس قاتل داریوش مهرجویی و همسرش را دستگیر کرده و وی لب به اعتراف گشوده است.

اسرار هولناک‌ترین جنایت سال فاش شد | باغبان سابق، قاتل اصلی مهرجویی و همسرش

باغبان سابق ویلای مهرجویی از مدت ها قبل بر سر مسایلی با قربانیان اختلاف داشت و از اولین کسانی بود که به عنوان مظنون توسط پلیس دستگیر شد. 

او همچنین کسی بود که سال گذشته اقدام به سرقت از خانه مقتولان کرده بود و از آنجا که قربانیان متوجه ماجرا شده بودند، با آنها اختلاف داشت. این اختلافات تا جایی ادامه داشت که مرد جنایتکار حتی یک بار همسر داریوش مهرجویی را با چاقو تهدید کرده بود.

در حالی که شواهد محکمی علیه این مرد به دست آمده بود، وی اعتراف نمی کرد تا اینکه حوالی ساعت ۳ بامداد امروز لب به اعتراف گشود و اسرار قتل داریوش مهرجویی و همسرش را فاش کرد.

او اعتراف کرد که پس از قتل قربانیان مقداری اموال از خانه آنها به سرقت برده‌که بخشی از این اموال توسط پلیس کشف شده است.

سخنگوی فراجا با بیان اینکه قاتل داریوش مهرجویی و همسرش در دستگیری‌های قبلی پلیس بود لب به اعتراف گشود، گفت: اکنون می‌توان با قاطعیت گفت که قاتل این هنرمند و همسرش دستگیر شده است.

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا اظهار کرد: عامل اصلی قتل مرحوم مهرجویی و همسرش دقایقی پیش اعتراف کرد.

منتظرالمهدی افزود: دقایقی پیش قاتل اصلی که جزو دستگیرشدگان قبلی پلیس بود پس از انجام اقدامات فنی و تقاطع گیری شناسایی و لب به اعتراف گشود.

سخنگوی فراجا گفت: بازجویی‌ها کماکان برای شناسایی همدستان و زوایای پنهان این قتل در حال انجام است.

داریوش مهرجویی و همسرش به خاک سپرده شدند

وی خاطرنشان کرد: بزودی صحنه جرم بازسازی و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهدشد.

بر اساس این گزارش، داریوش مهرجویی و همسرش در تاریخ 22 مهر در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند. بر اساس اعلام سردار منتظرالمهدی سخنگوی فراجا متاسفانه در ویلای مرحوم مهرجویی دوربین مداربسته موجود نبوده است، دوربین‌های ورودی شهرک از قبل‌تر خراب بوده است و دوربین‌هایی که منتج به این مجموعه می‌شده است توسط کارآگاهان تخلیه شده است.

در ماموریت دستگیری قاتل یا قاتلان این هنرمند برای نخستین بار از سگ‌های ویژه کشف قتل استفاده شد تا رد زنی‌هایی را براساس رد خون مقتولین در مسیر فرار قاتلان پیدا کنند, همچنین بالغ بر 4 هزار خط تلفن مورد رصد قرار گرفته است.

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      فراجا شیطون خوب داستانی سرم جور کردی باجناق ها در شمال الان در کرج خوبه ادامه بدهید اما خودتان هستید

    • ناشناس ارسالی در

      کار کاره افغانی بود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه