ارسال به دیگران پرینت

سقوط مرگبار | سقوط مرگبار یک جوان

چاه ۸۰ متری یک جوان را بلعید! | سقوط مرگبار در چاه +جزئیات

سقوط مرگبار یک جوان مقنی در چاه باعث مرگ وی شد در ادامه برای اطلاع از ماجرای این سقوط مرگبار با ما همراه باشید.

چاه ۸۰ متری یک جوان را بلعید! | سقوط مرگبار در چاه +جزئیات

 

سقوط مرگبار در چاه

سقوط مرگبار یک جوان مقنی در چاه باعث مرگ وی شد در ادامه برای اطلاع از ماجرای این سقوط مرگبار با ما همراه باشید.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ یک کارگر در عمق ۸۰ متری چاه ساختمانی در حوالی میدان فردوسی خبر داد.

 سید جلال ملکی،  با اعلام این خبر اظهارکرد: وقوع یک مورد حادثه  سقوط  و گرفتار شدن در چاه در ساعت ۱۴:۳۰ ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان را به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه واقع در خیابان انقلاب اسلامی، نرسیده به میدان فردوسی اعزام کرد.

سقوط هولناک یک مرد جوان از کوه! | درجا تموم کرد!

وی با بیان اینکه بلافاصله یک گروه نجات به محل حادثه اعزام شد، توضیح داد: آتش‌نشانان در مدت زمان پنج دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که در طبقه منفی یک در یک منزل قدیمی یک طبقه که کسی نیز در آنجا زندگی نمی‌کرد و کارهای اولیه برای ساخت و ساز را در آن  انجام داده بودند؛ چاهی به عمق هشتاد متر حفر شده که مقدار جزئی در انتهای این چاه آب وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه ظاهرا کارگر مقنی به هنگام بالا آمدن از چاه از مهار نصب شده خود جدا شده و به داخل چاه سقوط کرده است، تصریح کرد: این کارگر با تابعیت کشور افغانستان و حدودا ۳۵ ساله حدود ۴۰ الی ۵۰ متر از عمق ۸۰ متری این چاه را سقوط کرده بود. در این شرایط آتش‌نشان وارد چاه شده و فرد را مهار و خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که با بررسی علائم حیاتی این فرد، مشخص شد این کارگر جان خود را از دست داده است.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه