ارسال به دیگران پرینت

گلشیفته فراهانی | بازگشت گلشیفته فراهانی به ایران | رابطه گلشیفته فراهانی با شادمهر عقیلی

گلشیفته و شادمهر، بالاخره لو رفتند! | رابطه مخفیانه‌ای که هیچکس باورش نمیشود + عکس

شایعاتی مبنی بر بازگشت فراهانی به ایران منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات بازگشت گلشیفته فراهانی به ایران و رابطه مخفیانه او با شادمهر عقیلی با ما در ادامه همراه باشید.

گلشیفته و شادمهر، بالاخره لو رفتند! | رابطه مخفیانه‌ای که هیچکس باورش نمیشود + عکس

رابطه گلشیفته فراهانی با شادمهر عقیلی

شایعاتی مبنی بر بازگشت فراهانی به ایران منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات بازگشت گلشیفته فراهانی به ایران و رابطه مخفیانه او با شادمهر عقیلی با ما در ادامه همراه باشید.

رهاورد فراهانی، که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می‌شود. او با بازی در فیلم‌های متعدد و کسب جوایز بین‌المللی، به شهرت جهانی دست یافت. اما فراهانی در سال ۲۰۱۲ ایران را ترک کرد و به فرانسه رفت.

بازگشت گلشیفته فراهانی به ایران

عکسی از گلشیفته فراهانی به سبک زلیخای یوسف پیامبر | استایل مصری گلشیفته فراهانی

زندگینامه

گلشیفته فراهانی در ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در سن ۱۴ سالگی در فیلم «درخت گلابی» (۱۳۷۶) به کارگردانی داریوش مهرجویی بازی کرد. این فیلم برای فراهانی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر را به ارمغان آورد.

فراهانی در سال‌های بعد در فیلم‌های متعددی از جمله «اشک سرما» (۱۳۸۲)، «بوتیک» (۱۳۸۲)، «درباره الی» (۱۳۸۷) و «شیرین» (۱۳۸۷) بازی کرد. او برای بازی در فیلم «درباره الی» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم کن شد.

مهاجرت

فراهانی در سال ۲۰۱۲ ایران را ترک کرد و به فرانسه رفت. این تصمیم او واکنش‌های مختلفی را در ایران به همراه داشت. برخی از منتقدان معتقد بودند که فراهانی با ترک ایران، از کشورش روی برگردانده است. اما برخی دیگر نیز از او حمایت کردند و معتقد بودند که او حق دارد در هر کجا که می‌خواهد زندگی کند.

بازگشت به ایران؟

در سال‌های اخیر، شایعاتی مبنی بر بازگشت فراهانی به ایران منتشر شده است. اما این بازیگر تاکنون این شایعات را تکذیب کرده است.

گلشیفقته+فراهانی

رابطه با شادمهر عقیلی

در سال ۱۳۹۹، عکسی از گلشیفته فراهانی در کنار شادمهر عقیلی، خواننده ایرانی، در فضای مجازی منتشر شد. این عکس با واکنش‌های زیادی همراه بود. برخی از کاربران معتقد بودند که این عکس واقعی است و فراهانی و عقیلی با یکدیگر رابطه دارند. اما برخی دیگر نیز معتقد بودند که این عکس فتوشاپ شده است.

گلشیفته+فراهانی

* فراهانی در خانواده‌ای هنری به دنیا آمد. پدر او، بهزاد فراهانی، بازیگر و کارگردان تئاتر است. خواهر او، شقایق فراهانی، نیز بازیگر است.

* فراهانی در سال ۱۳۸۲ به طور رسمی ازدواج کرد. اما این ازدواج دوام چندانی نداشت و در سال ۱۳۸۵ به جدایی انجامید.

* فراهانی در سال‌های اخیر در فیلم‌های متعددی از جمله «جعبه موسیقی» (۲۰۱۵)، «مرثیه‌ای برای یک رویا» (۲۰۱۶)، «مردی از جنس بلور» (۲۰۱۹) و «مردی از جنس خدا» (۲۰۲۳) بازی کرده است.

نظر شما درباره گلشیفته فراهانی چیست؟

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه