ارسال به دیگران پرینت

آرایشگر ورشکسته | سرقت آرایشگر ورشکسته

آرایشگران به منزل مشتری نروند! | آرایشگر ورشکسته برای سرقت وسایل همکارانش نقشه هولناک کشید

آرایشگر ورشکسته برای این‌که بتواند دوباره کارش را شروع کند‌، نقشه هولناک سرقت وسایل همکارش را با کمک برادرش و دختر جوانی طراحی و اجرا کرد.در ادامه برای اطلاع از نقشه شوم آرایشگر ورشکسته با ما همراه باشید.

آرایشگران به منزل مشتری نروند! | آرایشگر ورشکسته برای سرقت وسایل همکارانش نقشه هولناک کشید

 آرایشگر ورشکسته برای سرقت وسایل همکارانش نقشه هولناک کشید

آرایشگر ورشکسته برای این‌که بتواند دوباره کارش را شروع کند‌، نقشه هولناک سرقت وسایل همکارش را با کمک برادرش و دختر جوانی طراحی و اجرا کرد.در ادامه برای اطلاع از نقشه شوم آرایشگر ورشکسته با ما همراه باشید.

 اوایل هفته گذشته مرد آرایشگری با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران‌ از 2 مرد و یک زن‌ به اتهام  سرقت  مقرون به آزار شکایت کرد‌.

پرونده‌ با دستور قضایی به  پلیس آگاهی تهران  ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت‌: تلفنی و اینترنتی سفارش قبول می‌کنم. چند روز قبل زنی به من زنگ زد و گفت برادرش معلول است و به دلیل تولدش از من خواست برای اصلاح سر او به خانه‌شان بروم. به دلیل مشغله کاری نمی‌توانستم بروم اما آن زن آنقدر درباره برادر معلولش گفت تا این‌که قبول کردم و او هم ۲۰۰هزار تومان بیعانه واریز کرد. وقتی به آدرسی که گفته بود رفتم، 2 مرد به جای آن زن دنبالم آمدند و با حمله به من کتکم زدند و کیف وسایلم را که ۱۰۰میلیون تومان ارزش داشت سرقت کردند.

ترفند جدید سارقین برای سرقت | مراقب باشید

​​​​​​​ماموران از طریق حساب بانکی که بیعانه واریز شده بود توانستند صاحب حساب را که یک زن بود، پیدا کنند.‌ او به اداره پلیس آمد و در تحقیقات گفت‌: شاکی را نمی‌شناسم و از سرقت خبرندارم، پسر مورد علاقه‌ام از من خواست ۲۰۰هزار تومان به حساب شاکی واریز کنم و از نقشه سرقت او خبر نداشتم. ‌ وقتی معلوم شد او بیگناه‌ است و زن دیگری با شاکی تماس گرفته‌، آزاد شد. تا این‌که مرد جوان تحت تعقیب دو روز پیش بازداشت شد و در تحقیقات گفت‌: آرایشگرم و چند سال قبل‌ ورشکسته شدم. دنبال این بودم که وسایل و ابزار این کار را به دست ‌آورم و دوباره کارم را شروع کنم که با برادرم و دختر مورد علاقه او ماجرا را در میان گذاشتم و قبول کردند از آرایشگران سرقت کنیم. به بهانه‌های واهی با آنها تماس می‌گرفتیم و به محل قرار می‌کشاندیم و بعد با زخمی کردن آنها، پول و ابزارهای کارشان را به سرقت می‌بردیم.

با اعتراف وی برادرش و دختر همدست‌شان نیز بازداشت و به جرایم‌شان اعتراف کردند. اکبری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: متهمان در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها برای رازگشایی از جرایم‌شان ادامه دارد.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه