ارسال به دیگران پرینت

رژیم صهیونیستی

حمایت تمام قد انگلیس از رژیم صهیونیستی

«ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس اعلام کرد که این کشور هر آنچه را که صهیونیست‌ها برای «دفاع از خود» نیاز دارند، در اختیار این رژیم قرار می‌دهد.

حمایت تمام قد انگلیس از رژیم صهیونیستی

 در ادامه حمایت‌های غرب از رژیم صهیونیستی و محکوم کردن عملیات طوفان الاقصی، نخست‌وزیر انگلیس هم از صهیونیست‌ها حمایت کرد.

رسانه‌های انگلیس از قبیل شبکه جهانی «بی‌بی‌سی» خبر دادند که روز دوشنبه (امروز) ریشی سوناک نخست‌وزیر این کشور علیه نیروهای مقاومت فلسطین موضع گرفت.

نخست‌وزیر انگلیس در شرایطی علیه فلسطینیان موضعگیری کرده که کشورهای غربی شامل آمریکا و برخی کشورهای اروپایی پیش از این بارها در حمایت از صهیونیست‌ها اظهارنظر کرده‌اند. دوشنبه(امروز) بود که وزیر خارجه اتریش و وزیر توسعه آلمان در سخنانی جداگانه اعلام کردند که کمک‌های مالی و انسان‌دوستانه این دو کشور به فلسطینیان تعلیق شد.

ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس با اطمینان بخشی به رژیم صهیونیستی درباره حمایت‌ها تصریح کرد: «ما تمام حمایت‌هایی را که آنها نیاز دارند ارائه خواهیم کرد تا مطمئن شویم اسرائیل می‌تواند از خود در برابر این نوع حملات دفاع کند».

مقام ارشد انگلیسی همچنین اعلام کرد که مقام‌های دولت این کشور از نزدیک در حال گفت‌و‌گو با همتایان خود در فلسطین اشغالی هستند.

سخنان سوناک در شرایطی مطرح شده که پیش از این، مقام‌های انگلیسی شامل «جیمز کلورلی» وزیر خارجه این کشور ضمن محکوم کردن «حمله تروریستی حماس به اسرائیل»، از رژیم اشغالگر قدس حمایت کرده‌اند. جیمز کلورلی وزیر خارجه انگلیس در اواین واکنش خود به عملیات نیروهای مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها، به شدت علیه حماس موضع گرفت و این این جنبش فلسطنیی را «سازمان تروریستی» خوانده بود

اعلام حمایت مقام‌های انگلیس از رژیم صهیونیستی و محکوم کردن شدید عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین، نقش منفی تاریخی لندن در اعلامیه بالفور و ایجاد مقدمات تاسیس رژیم صهیونیستی را بار دیگر در اذهان زنده کرده است.

تقریبا همزمان با اعلام حمایت‌های کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی، حملات شدید روز دوشنبه (امروز) ارتش رژیم اشغالگر قدس به نوار در محاصره غزه شدت گرفته است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه