ارسال به دیگران پرینت

بمب گذاری | بمب گذاری در پرواز

خبر تهدید بمب گذاری در پرواز تهران-هامبورگ

پرواز شماره 723 ایران ایر که از تهران به مقصد هامبورگ در حال پرواز بود، در آسمان اسلواکی با هشدار امنیتی تهدید بمب گذاری مواجه شد. هواپیما با اسکورت دو فروند هواپیمای یوروفایتر در فرودگاه هامبورگ به زمین نشست. تمامی مسافران با سلامت کامل به مقصد رسیدند و در حال حاضر چک‌های امنیتی بار و مسافران در حال انجام است.

خبر تهدید بمب گذاری در پرواز تهران-هامبورگ

خبر تهدید بمب گذاری در پرواز تهران-هامبورگ

پرواز شماره 723 ایران ایر که از تهران به مقصد هامبورگ در حال پرواز بود، در آسمان اسلواکی با هشدار امنیتی  تهدید بمب گذاری مواجه شد. هواپیما با اسکورت دو فروند هواپیمای یوروفایتر در فرودگاه هامبورگ به زمین نشست. تمامی مسافران با سلامت کامل به مقصد رسیدند و در حال حاضر چک‌های امنیتی بار و مسافران در حال انجام است.

بمب+گذاری+هواپیما+ایران+ایر+هامبورگ (1)

پرواز 723 ایران ایر در آسمان اسلواکی با هشدار امنیتی مواجه شد.

پرواز 723 ایران ایر که از تهران به مقصد هامبورگ در حال پرواز بود، در آسمان اسلواکی با یک هشدار امنیتی مواجه شد. این هشدار موجب شد که هواپیما مسیر خود را به سمت فرودگاه مقصد ادامه دهد.

سازمان اطلاعات سپاه عاشورا: بمب گذاری در تبریز ناکام ماند

هواپیما با اسکورت دو فروند هواپیمای یوروفایتر در هامبورگ به زمین نشست

هواپیمای ایران ایر نهایتا با عبور از آسمان لهستان و کاهش ارتفاع در حداقل زمان ممکن، با اسکورت دو فروند هواپیمای یوروفایتر (Eurofighter) اتحادیه اروپا در فرودگاه هامبورگ به زمین نشست.

مسافران با سلامت کامل به مقصد رسیدند

بعد از فرود، هواپیمای ایران ایر به یک منطقه ایمن هدایت شد و تمامی مسافران با صحت و سلامت کامل به مقصد رسیدند. در حال حاضر چک‌های ویژه امنیتی بار و مسافران در حال انجام است.

هواپیما و مسافران چک و خنثی شدند

سخنگوی ایران ایر اعلام کرد که هواپیما توسط پلیس فدرال و بخش امنیتی چک شد و الحمدلله مانعی نداشت. ضمن این‌که با حضور همکاران سپاه حفاظت هواپیما چندین بار چک و خنثی قرار گرفت و شرایط نرمال تحت کنترل است.

مسافران پس از چک بار در سالن خروج خواهند بود

قربانعلی تاکید کرد که رفته رفته با چک و دریافت بار، مسافران در سالن خروج رویت خواهند شد و موضوع خاصی تا این لحظه گزارش نشده است.

منبع : فرارو
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه