ارسال به دیگران پرینت

مسلمانان جهان

درخواست هنیه از مسلمانان جهان برای حمایت از نبرد الاقصی | سجده شکر هنیه و رهبران حماس

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تأکید بر اینکه مقاومت فلسطین وارد جنگ شرافت، مقاومت و کرامت برای دفاع از مسجد الاقصی شده است، از تمام مسلمانان و آزادگان در سرتاسر جهان خواست از این جنگ عادلانه برای دفاع از مسجد الاقصی حمایت کنند.

درخواست هنیه از مسلمانان جهان برای حمایت از نبرد الاقصی | سجده شکر هنیه و رهبران حماس

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تأکید بر اینکه مقاومت فلسطین وارد جنگ شرافت، مقاومت و کرامت برای دفاع از مسجد الاقصی شده است، از تمام مسلمانان و آزادگان در سرتاسر جهان خواست از این جنگ عادلانه برای دفاع از مسجد الاقصی حمایت کنند.

حملات موشکی به شهرهای اراضی اشغالی| فرمانده القسام: عملیات طوفان الاقصی را آغاز کردیم + ویدئو

 اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس درباره عملیات طوفان الاقصی علیه دشمن صهیونیستی گفت: ما به ملت مبارز و قهرمان فلسطین و امت عربی و اسلامی و آزادگان جهان اعلام می‌کنیم که مقاومت فلسطین در این لحظات تاریخی وارد یک حماسه قهرمانانه با عنوان الاقصی برای دفاع از مقدسات و اسرایمان شده است چرا که دلیل اصلی و مرکزی این جنگ تجاوز جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی است که طی روزهای اخیر به اوج خود رسید و هزاران شهرک نشین جنایتکار به مسجد الاقصی لطمه زدند و با هدف اعمال حاکمیت رژیم صهیونیستی بر این مسجد به انجام آداب دینی خود پرداختند. ما اطلاعاتی داشتیم مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی قصد داشت حاکمیت خود را بر مسجد الاقصی اعمال کند. حتی اگر جهان در برابر این جنایت ساکت می‌نشست ما هرگز در برابر آن ساکت نمی‌نشستیم.

وی گفت: ما اطمینان داریم که امت ما از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب و در هر مکانی بخشی از جنگ دفاع از مسجد الاقصی خواهند بود. ما از تمام مسلمانان و آزادگان سرتاسر جهان می‌خواهیم از این جنگ عادلانه برای دفاع از مسجد الاقصی حمایت کنند. اکنون زمان انتظار و تماشا و یاری کردن تنها با قلب نیست بلکه زمان یاری کردن با عمل است.

اسماعیل هنیه گفت: دشمن صهیونیستی که غزه را محاصره کرده است برای غافلگیر کردن ما و تشدید اقدامات متجاوزانه خود علیه ملت فلسطین در نوار غزه نقشه می‌کشید. همچنین این دشمن شهرک سازی و اقدامات متجاوزانه خود را هر لحظه در کرانه باختری ادامه می‌دهد و برای بیرون کردن ملت ما از سرزمین خود تلاش می‌کند. دشمن صهیونیستی به جنایت‌های خود علیه ملت فلسطین در اراضی ۱۹۴۸ ادامه می‌دهد و پشت هر عملیات قتل و تروری در آنجا قرار دارد. دشمن صهیونیستی برای ده‌ها سال به بازداشت اسرای ما ادامه داده و تمام توافق‌ها را نقض کرد. برای همین ما وارد جنگ شرافت، مقاومت و کرامت برای دفاع از مسجد الاقصی با عنوان طوفان الاقصی شده‌ایم. این طوفان از غزه آغاز شد و به کرانه باختری و خارج از آن و هر مکانی که ملت و امت ما در آن حضور داشته باشند، کشیده خواهد شد.

از سوی دیگر اسماعیل هنیه و معاونش صالح العاروری و تعدادی از رهبران حماس به خاطر پیروزی‌های مقاومت در جنگ الاقصی سجده شکر به جا آوردند.

62755267

بعد از یورش‌های گسترده اخیر شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی و درگیری آن‌ها با فلسطینی‌ها، نیروهای مقاومت فلسطین حملات موشکی را به اراضی اشغالی انجام دادند.

آژیرهای خطر صبح امروز شنبه در پی حملات سنگین راکتی و موشکی مقاومت، در کل منطقه «غلاف غزه» نزدیک مرز نوار غزه و نیز دیگر شهرهای اشغالی از جمله تل‌آویو به صدا درآمدند. رادیو رژیم صهیونیستی نیز از ورود نیروهای مقاومت به داخل شهرک‌های غلاف غزه و تیراندازی در این شهرک‌ها خبر داد.

محمد الضیف،‌ فرمانده گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در سخنانی ضمن اعلام عملیات «طوفان الاقصی» تأکید کرد: پس از نفوذ اعضای مقاومت به قلب اراضی اشغالی وضعیت جنگی اعلام کرده‌ایم. ما تصمیم گرفتیم به تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان دهیم و عملیات طوفان الاقصی را آغاز کردیم.

این فرمانده مقاومت افزود: در حمله اول با بیش از ۵۰۰۰ موشک دشمن را هدف گرفتیم. از امروز هماهنگی امنیتی با دشمن صهیونیستی پایان می‌یابد. طوفان الاقصی بسیار بزرگتر از آن چیزی است که اشغالگران تصور می‌کنند.

محمد الضیف تأکید کرد: زمان آن رسیده که تمام قدرت‌های عربی و اسلامی برای به زانو درآوردن اشغالگران متحد شوند.

 

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه