ارسال به دیگران پرینت

زمان مرگ | زمان مرگ متولدین هر ماه

متولدین هر ماه در چه روزی از هفته می‌میرند؟ | زمان مرگ متولدین هر ماه بر اساس محاسبات ستاره شناسی و طالع بینی

طبق یک باور قدیمی، متولدین هر ماه در روز خاصی از هفته می میرند. این باور بر اساس محاسبات ستاره شناسی و طالع بینی است.

متولدین هر ماه در چه روزی از هفته می‌میرند؟ | زمان مرگ متولدین هر ماه بر اساس محاسبات ستاره شناسی و طالع بینی

طبق یک باور قدیمی، متولدین هر ماه در روز خاصی از هفته می میرند. این باور بر اساس محاسبات ستاره شناسی و طالع بینی است.

البته، این باور صرفاً یک باور قدیمی است و هیچ پایه علمی ندارد. هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد متولدین هر ماه در روز خاصی از هفته می میرند. این مطلب نیز جهت سرگرمی است.

در واقع، سن و سلامتی فرد عوامل مهمتری در تعیین زمان مرگ او هستند. عوامل دیگری مانند ژنتیک، سبک زندگی و شرایط محیطی نیز می توانند بر طول عمر فرد تأثیر بگذارند.

با این حال، این باور همچنان در برخی از جوامع وجود دارد و برخی از افراد به آن اعتقاد دارند.

متولدین فروردین: شنبه

بر اساس باور قدیمی، متولدین فروردین در شنبه می‌میرند زیرا این ماه با سیاره مریخ مرتبط است که نماد جنگ و خشونت است. بنابراین، گفته می شود که متولدین فروردین زندگی پرخطری دارند و احتمال مرگ آنها در شنبه بیشتر است.

متولدین اردیبهشت: یکشنبه

بر اساس باور قدیمی، متولدین اردیبهشت در یکشنبه می میرند زیرا این ماه با سیاره ونوس مرتبط است که نماد عشق و زیبایی است. بنابراین، گفته می شود که متولدین اردیبهشت زندگی آرام و بی خطری دارند و احتمال مرگ آنها در یکشنبه بیشتر است.

متولدین خرداد: دوشنبه

بر اساس باور قدیمی، متولدین خرداد در دوشنبه می میرند زیرا این ماه با سیاره عطارد مرتبط است که نماد ارتباطات و اطلاعات است. بنابراین، گفته می شود که متولدین خرداد زندگی پرمشغله و پرهرج و مرج دارند و احتمال مرگ آنها در دوشنبه بیشتر است.

متولدین تیر: سه شنبه

بر اساس باور قدیمی، متولدین تیر در سه شنبه می میرند زیرا این ماه با سیاره ماه مرتبط است که نماد احساسات و عواطف است. بنابراین، گفته می شود که متولدین تیر زندگی پرشور و احساسی دارند و احتمال مرگ آنها در سه شنبه بیشتر است.

متولدین مرداد: چهارشنبه

بر اساس باور قدیمی، متولدین مرداد در چهارشنبه می میرند زیرا این ماه با سیاره خورشید مرتبط است که نماد قدرت و انرژی است. بنابراین، گفته می شود که متولدین مرداد زندگی پرافتخار و پرافتخاری دارند و احتمال مرگ آنها در چهارشنبه بیشتر است.

متولدین شهریور: پنج شنبه

بر اساس باور قدیمی، متولدین شهریور در پنج شنبه می میرند زیرا این ماه با سیاره مشتری مرتبط است که نماد ثروت و خوشبختی است. بنابراین، گفته می شود که متولدین شهریور زندگی پربرکت و سعادتمند دارند و احتمال مرگ آنها در پنج شنبه بیشتر است.

متولدین مهر: جمعه

بر اساس باور قدیمی، متولدین مهر در جمعه می میرند زیرا این ماه با سیاره زهره مرتبط است که نماد عشق و زیبایی است. بنابراین، گفته می شود که متولدین مهر زندگی آرام و بی خطری دارند و احتمال مرگ آنها در جمعه بیشتر است.

متولدین آبان: شنبه

بر اساس باور قدیمی، متولدین آبان در شنبه می میرند زیرا این ماه با سیاره مریخ مرتبط است که نماد جنگ و خشونت است. بنابراین، گفته می شود که متولدین آبان زندگی پرخطری دارند و احتمال مرگ آنها در شنبه بیشتر است.

متولدین آذر: یکشنبه

بر اساس باور قدیمی، متولدین آذر در یکشنبه می میرند زیرا این ماه با سیاره مشتری مرتبط است که نماد ثروت و خوشبختی است. بنابراین، گفته می شود که متولدین آذر زندگی پربرکت و سعادتمند دارند و احتمال مرگ آنها در یکشنبه بیشتر است.

متولدین دی: دوشنبه

بر اساس باور قدیمی، متولدین دی در دوشنبه می میرند زیرا این ماه با سیاره زحل مرتبط است که نماد سختی و محدودیت است. بنابراین، گفته می شود که متولدین دی زندگی پرچالشی دارند و احتمال مرگ آنها در دوشنبه بیشتر است.

متولدین بهمن: سه شنبه

بر اساس باور قدیمی، متولدین بهمن در سه شنبه می میرند زیرا این ماه با سیاره اورانوس مرتبط است که نماد تغییرات و تحولات است. بنابراین، گفته می شود که متولدین بهمن زندگی پرتلاطمی دارند و احتمال مرگ آنها در سه شنبه بیشتر است.

متولدین اسفند: چهارشنبه

بر اساس باور قدیمی، متولدین اسفند در چهارشنبه می میرند زیرا این ماه با سیاره نپتون مرتبط است که نماد رویاها و خیالات است. بنابراین، گفته می شود که متولدین اسفند زندگی توهمی و خیالی دارند و احتمال مرگ آنها در چهارشنبه بیشتر است.

 

 

 

منبع : ورانداز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه