ارسال به دیگران پرینت

نگار نیکدل | بیوگرافی نگار نیکدل | تیپ جنجالی نگار نیکدل

تیپ جنجالی و امروزی نگار نیکدل بازیگر زن جوان سریال زخم کاری | حتی توی دنیای واقعی هم انقدر خوشتیپه! + عکس

نگار نیکدل در آخرین روز تیرماه سال 1376 به دنیا آمد. مادر او میترا بهرامی گوینده، روانشناس و مجری تلویزیونی است. برای اطلاع بیشتر از بیوگرافی نگار نیکدل با ما در ادامه همراه باشید.

تیپ جنجالی و امروزی نگار نیکدل بازیگر زن جوان سریال زخم کاری | حتی توی دنیای واقعی هم انقدر خوشتیپه! + عکس

بیوگرافی نگار نیکدل

نگار نیکدل در آخرین روز تیرماه سال 1376 به دنیا آمد. مادر او میترا بهرامی گوینده، روانشناس و مجری تلویزیونی است. برای اطلاع بیشتر از بیوگرافی نگار نیکدل  با ما در ادامه همراه باشید.

نگار نیکدل در آخرین روز تیرماه سال 1376 به دنیا آمد. مادر او میترا بهرامی گوینده، روانشناس و مجری تلویزیونی است. خانم نیکدل از سن کم به بازیگری علاقه نشان داد و پس اتمام تحصیلات خود در دبیرستان، وارد رشته بیولوژی در دانشگاه شد و مدرک خود را نیز اخذ کرد. درباره زندگی خصوصی نگار نیکدل اطلاعات زیادی در دسترس نیست. تنها می‌دانیم که او اکنون در کنار پدر و مادرش زندگی می‌کند و مجرد است. در نتیجه عنوان همسر نگار نیکدل صحت ندارد. شروع کار هنری نگار نیکدل از کودکی عشق عجیبی به بازیگری داشت و تئاتر را نیز از سن کم شروع کرد. اطلاعات زیادی از تئاترهای نگار نیکدل نیست زیرا این آثار اکثرا در سطن اولیه بازیگری او بودند و به شهرت نرسیدند. خانم نیکدل بازیگری را از سال 1397، به طور رسمی با فیلم کوتاه رهایی شروع کرد. سپس در سریال رحیل نیز ایفاگر نقشی مکمل بود. حضور در زخم کاری زندگی شغلی نگار نیک دل / سریال های نگار نیکدل اما زخم کاری 2 در واقع نقطه شروع حرفه‌ای این بازیگر است که به واسطه ایفای نقش در آن، این روزها توجهات زیادی معطوف به اوست. او در زخم ‌کاری: بازگشت نقش شیدا شفاعت، دختر رضا شفاعت (با بازی مهران غفوریان)، را ایفا می‌کند. شیدا دختری زیبا، بی‌پروا و رک و راست است که در مقابل میثم مالکی در این سریال قرار گرفته و گویا ماجرایی عاشقانه بین این دو شخصیت در حال رخ دادن است. برخی از ‌کاربران فضای مجازی از اینکه عاقبت شیدا مثل مائده شوند می‌ترسند و برخی دیگر فکر می‌کنند این دختر نقشه‌ای در سر دارد.

نگار نیکدل، بازیگر جوان و پرطرفدار

نگار نیکدل در آخرین روز تیرماه سال 1376 در تهران متولد شد. مادر او، میترا بهرامی، گوینده، روانشناس و مجری تلویزیونی است. نگار از سن کودکی به بازیگری علاقه‌مند بود و تئاتر را از سن کم شروع کرد.

وی تحصیلات خود را در دبیرستان با موفقیت به پایان رساند و سپس وارد دانشگاه شد. او در رشته بیولوژی تحصیل کرد و مدرک خود را نیز اخذ کرد.

نگار نیکدل بازیگری را از سال 1397، به طور رسمی با فیلم کوتاه رهایی شروع کرد. سپس در سریال رحیل نیز ایفاگر نقشی مکمل بود.

اما زخم کاری 2 در واقع نقطه شروع حرفه‌ای این بازیگر است که به واسطه ایفای نقش در آن، این روزها توجهات زیادی معطوف به اوست. او در زخم ‌کاری: بازگشت نقش شیدا شفاعت، دختر رضا شفاعت (با بازی مهران غفوریان)، را ایفا می‌کند. شیدا دختری زیبا، بی‌پروا و رک و راست است که در مقابل میثم مالکی در این سریال قرار گرفته و گویا ماجرایی عاشقانه بین این دو شخصیت در حال رخ دادن است.

زندگی شخصی نگار نیکدل

نگار نیکدل مجرد است و اطلاعات زیادی از زندگی خصوصی او در دسترس نیست. تنها می‌دانیم که او اکنون در کنار پدر و مادرش زندگی می‌کند.

آینده درخشان

نگار نیکدل با بازی در نقش شیدا شفاعت در سریال زخم کاری 2، به سرعت به شهرت رسید. او بازیگری با استعداد و آینده‌دار است و قطعاً در سال‌های آینده شاهد حضور او در آثار سینمایی و تلویزیونی بیشتری خواهیم بود.

نگار نیکدل

بیوگرافی نگار نیکدل

نگار نیکدل در آخرین روز تیرماه سال 1376 به دنیا آمد. مادر او میترا بهرامی گوینده، روانشناس و مجری تلویزیونی است. خانم نیکدل از سن کم به بازیگری علاقه نشان داد و پس اتمام تحصیلات خود در دبیرستان، وارد رشته بیولوژی در دانشگاه شد و مدرک خود را نیز اخذ کرد. درباره زندگی خصوصی نگار نیکدل اطلاعات زیادی در دسترس نیست. تنها می‌دانیم که او اکنون در کنار پدر و مادرش زندگی می‌کند و مجرد است. در نتیجه عنوان همسر نگار نیکدل صحت ندارد.

شروع کار هنری

نگار نیکدل از کودکی عشق عجیبی به بازیگری داشت و تئاتر را نیز از سن کم شروع کرد. اطلاعات زیادی از تئاترهای نگار نیکدل نیست زیرا این آثار اکثرا در سطن اولیه بازیگری او بودند و به شهرت نرسیدند. خانم نیکدل بازیگری را از سال 1397، به طور رسمی با فیلم کوتاه رهایی شروع کرد. سپس در سریال رحیل نیز ایفاگر نقشی مکمل بود.

حضور در زخم کاری

زندگی شغلی نگار نیک دل / سریال های نگار نیکدل

اما زخم کاری 2 در واقع نقطه شروع حرفه‌ای این بازیگر است که به واسطه ایفای نقش در آن، این روزها توجهات زیادی معطوف به اوست. او در زخم ‌کاری: بازگشت نقش شیدا شفاعت، دختر رضا شفاعت (با بازی مهران غفوریان)، را ایفا می‌کند. شیدا دختری زیبا، بی‌پروا و رک و راست است که در مقابل میثم مالکی در این سریال قرار گرفته و گویا ماجرایی عاشقانه بین این دو شخصیت در حال رخ دادن است. برخی از ‌کاربران فضای مجازی از اینکه عاقبت شیدا مثل مائده شوند می‌ترسند و برخی دیگر فکر می‌کنند این دختر نقشه‌ای در سر دارد.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه