ارسال به دیگران پرینت

نیمار | ورود نیمار به ایران | نیمار در ایران

نیمار بلاخره وارد ایران شد | لحظه ورود نیمار به خاک ایران

نیمار وارد ایران شد. در ادامه لحظاتی از ورود نیمار به ایران را ببینید. مردم ایران برای ورود نیمار به ایران به استقبالش رفته بودند.

نیمار بلاخره وارد ایران شد | لحظه ورود نیمار به خاک ایران

ورود نیمار به ایران

نیمار وارد ایران شد. در ادامه لحظاتی از ورود نیمار به ایران را ببینید. مردم ایران برای ورود نیمار به ایران به استقبالش رفته بودند.

نیمار کیست؟

نیمار جونیور در سال ۱۹۹۲ در شهر موگی داس کروزس برزیل به دنیا آمد. او در سن ۱۱ سالگی به تیم فوتبال سانتوس پیوست و به سرعت به یکی از بهترین بازیکنان جوان جهان تبدیل شد. در سن ۱۵ سالگی، نیمار با قراردادی به ارزش ۱۰،۰۰۰ رئال در ماه به تیم اول سانتوس پیوست. یک سال بعد، این مبلغ به ۲۵،۰۰۰ رئال در ماه افزایش یافت.

نیمار در سال ۲۰۱۱ به عنوان بهترین بازیکن فوتبال آمریکای جنوبی انتخاب شد و در سال ۲۰۱۲ به عنوان بهترین بازیکن جوان جهان معرفی شد. او در سال ۲۰۱۲ با دوست دخترش، کارولینا دانتاس، ازدواج کرد و دو سال بعد، پسرشان، داوی لوکا، به دنیا آمد. این ازدواج در سال ۲۰۱۶ به طلاق ختم شد.

در سال ۲۰۱۳، نیمار به بارسلونا پیوست و با این تیم دو قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در سوپر جام اروپا را به دست آورد. او در سال ۲۰۱۷ با رقم ۲۲۲ میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست و با این تیم نیز یک قهرمانی در لیگ فرانسه، یک قهرمانی در جام حذفی فرانسه، سه قهرمانی در جام اتحادیه فرانسه و دو قهرمانی در سوپر جام فرانسه را به دست آورده است.

منبع : ورنداز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه