ارسال به دیگران پرینت

اخبار از هانگژو؛

حاجی موسایی به فینال راه یافت

سه نماینده تکواندو ایران در ادامه بازی‌های جهانی دانشجویان از دور رقابت‌ها حذف شدند و تکواندوکار وزن منهای ۵۴ کیلوگرم کشورمان راهی فینال شد.

حاجی موسایی به فینال راه یافت

امروز (دوشنبه) و در سومین روز از سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان که در شهر چنگدو کشور چین جریان دارد، رقابت‌های تکواندو در بخش کیوروگی با برگزاری مبارزات اوزان منهای ۵۴ و منهای ۶۸ کیلوگرم مردان، منهای ۴۹ و منهای ۵۷ کیلوگرم بانوان زنان برگزار شد که در میان چهار نماینده ایران، تنها مهدی حاج موسایی به دیدار پایانی صعود کرد.

حاجی موسایی در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم پس از یک دور استراحت، «نورزاگارای» از آمریکا را با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو برداشت و در ادامه با همین نتیجه «ویکاش» از هند را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. وی در این مرحله به مصاف «محمد سیروات» از تایلند رفت و او را هم با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. حریف حاجی موسایی در دیدار پایانی «اوتاجونوف» از ازبکستان خواهد بود.

محمد صادق دهقانی در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم در دور نخست ۲ بر صفر «استیو» از ماداگاسکار را از پیش رو برداشت و سپس در مبارزه با «مارکوس کالبرو» از اسپانیا ۲ بر یک باخت و از دور رقابت‌ کنار رفت.

کوثر اساسه ملی‌پوش کشورمان در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم، دور نخست «مدینا میرابزالووا» از ازبکستان را ۲ بر یک شکست داد. وی در مبارزه دوم خود دو بریک نتیجه را به «لو چیا لینگ» از چین‌تایپه واگذار کرد و حذف شد. حریف اساسه در یک چهارم نهایی، مدال برنز المپیک توکیو و نقره رقابت‌های جهانی مکزیک و جمهوری آذربایجان را در کارنامه خود داشت.

سعید نصیری در وزن منهای ۴۶ کیلوگرم، در اولین مبارزه «امبروسیا» از استرالیا را طی دو راند با نتیجه ۱۲ بر صفر مغلوب کرد و سپس در یک مبارزه نزدیک ۲ بر یک نتیجه را به « سوان هوانگ» از چین‌تایپه واگذار کرد و از جدول خارج شد.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه