ارسال به دیگران پرینت

پرسپولیس | جریمه پرسپولیس | بازی بدون تماشاچی پرسپولیس و النصر

چرا بازی پرسپولیس و النصر بدون تماشاگر شده؟

دلیل بازی بدون تماشاچی پرسپولیس و النصر چیست؟ پرسپولیس بعد از انتشار پست اینستاگرامی درباره سفر به هند منجر به جریمه و بازی بدون تماشاچی از طرف فدراسیون فوتبال بوده است. در ادامه محتوای این پست و دلیل بازی بدون تماشاچی پرسپولیس و النصر را بخوانید.

چرا بازی پرسپولیس و النصر بدون تماشاگر شده؟

بازی بدون تماشاچی پرسپولیس و النصر

دلیل بازی بدون تماشاچی پرسپولیس و النصر چیست؟ پرسپولیس بعد از انتشار پست اینستاگرامی درباره سفر به هند منجر به جریمه و بازی بدون تماشاچی از طرف فدراسیون فوتبال بوده است. در ادامه محتوای این پست و دلیل بازی بدون تماشاچی پرسپولیس و النصر را بخوانید.

پرسپولیس با گذاشتن تصویری از تیم و توضیحاتی زیر پست ایسنتاگرام منجر به جریمه توسط فدراسیون فوتبال شد. این متن به شرح زیر است:

"283 سال پس از فتح هند توسط لشکر ایرانیان، حالا نوبت به جوانان ایرانی رسیده تا یک بار دیگر و این بار در آوردگاه دیگری دست به فتح الفتوح بزنند.

لشکر پرسپولیس، قهرمان ایران و نائب قهرمان آسیا پس از کارشکنی‌های بسیار برای یک افتخار آفرینی دیگر راهی هند شد تا سوغاتی مهم‌تر از «کوه نور و دریای نور» را برای هواداران به ارمغان بیاورد."

به دنبال شکایت گوای هند از پرسپولیس بخاطر پست اینستاگرام این باشگاه، پرسپولیس از حضور هواداراش محرومه و این چند سال چون بازی‌ها متمرکز بوده حکم اجرا نشده اما جلوی النصر اجرا می‌شه. و به همین دلیل بازی پرسپولیس و النصر بدون تماشاچی انجام می‌شود.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه