ارسال به دیگران پرینت

ابی چوی | قتل ابی چوی

مدل گمشده‌ای که در قابلمه سوپ پیدایش کردند | داستان تلخ قتل ابی چوی مدل معروف

ابی چوی مدل ۲۸ ساله اهل هنگ کنگ بود ابی خیلی معروف بود و همه می دانستند که آینده درخشانی دارد ولیکن بدن وی در ظرف سوپ پیدا شد.در ادامه برای اطلاع از علت قتل ابی چوی با ما همراه باشید.

مدل گمشده‌ای که در قابلمه سوپ پیدایش کردند | داستان تلخ قتل ابی چوی مدل معروف

 داستان تلخ قتل ابی چوی مدل معروف

ابی چوی مدل ۲۸ ساله اهل هنگ کنگ بود ابی خیلی معروف بود و همه می دانستند که آینده درخشانی دارد ولیکن بدن وی در ظرف سوپ پیدا شد.در ادامه برای اطلاع از علت قتل ابی چوی با ما همراه باشید.

هنگ کنگ علی رغم جمعیت زیادی که دارد نرخ جرایم در آن پایین است. ابی چوی در ۱۸ سالگی تصمیم به ازدواج با الکس می‌گیرد خانواده ابی مولتی میلیونر بودند اما خانواده الکس زندگی معمولی داشتند بنابراین از تصمیم الکس برای ازدواج با ابی خیلی حمایت کردند چون می‌توانستند در جایگاه ثروتمند جامعه قرار بگیرند. طبقات اجتماعی در هنگ کنگ مهم به حساب می‌آید و چون خانواده الکس که به دلیل مسائلی جزو خانواده اجتماعی رده پایین کشیده شده بودند از این قضیه رنج می‌بردند.و می‌خواستند دوباره هر طور که شده به موقعیت اجتماعی بالایی دست پیدا کنند.ابی دختر اول خانواده بود و زندگی بسیار اشرافی داشت ابی هم مدل و هم اینفلوئنسر خیلی معروفی بود ثروت خالص خودش از شبکه‌های اجتماعی ۱۰۰ میلیون پول هنگ کنگ بود و جدای از اینکه خانواده متموولی داشت خودش به صورت مستقل خیلی ثروتمند بود شخصیت ابی به دلیل خاکی بودن و مهربانی بیش از حدش او را از بقیه مدل ها متمایز میکرد. ابی وضعیت مالی الکس برایش مهم نبود و می‌گفت بعد از ازدواج خرج زندگی ‌مان را به عهده می‌گیرم.سه سال اول زندگیشان عالی بود و دو فرزند داشتند ابی در این مدت نه تنها الکس بلکه خانواده الکس را هم ساپورت مالی می‌کرد یعنی شوهر، برادر شوهر ، پدر و مادر شوهرش.ابی در سال ۲۰۱۵ تصمیم می‌گیرد از الکس طلاق بگیرد خانواده الکس کوانگ از این تصمیم نگران می‌شوند اما ابی به آنها می‌گوید بعد از طلاق هم آنها را ساپورت مالی می‌کنددر جولای ۲۰۱۹ ابی یک آپارتمان لوکس ۷۰ میلیون دلاری هونگ کنگ در یک منطقه اشرافی هنگ کنگ برای پدر شوهرش خرید علاوه بر این هر ماه برای همه اعضای خانواده پول ماهیانه واریز می‌کرد ابی به برادر الکس کمک مالی کرد تا خونه بخرد و برای اینکه شغلی هم نداشته او را با عنوان راننده شخصی خودش استخدام می‌کند چون به گفته خودش هم کمک مالی به انتونی می‌شد هم اعتماد به انتونی داشت زیرا عموی فرزندانش بود. و ابی چند برابر یک راننده عادی به انتونی حقوق می‌داد ابی در سال ۲۰۱۶ دوباره تصمیم به ازدواج می‌گیرد شوهر جدید او بر عکس الکس ثروتمند و موفق بود ابی از این ازدواج هم صاحب دو فرزند دیگر شد.

قاتل سریالی مجازی: پول ندی می‌کشمت! | مجازات تهدید در فضای مجازی چیست؟

این سه نفر یعنی ابی، الکس و همسر جدید ابی کریستین در گذشته در یک مدرسه تحصیل می‌کردند و در کودکی با هم دوست بودند بنابراین ارتباط ابی و شوهرش با الکس که پدر دو فرزند ازدواج اولش هم بود قطع نشده بود و در جشن‌ها کنار هم بودند سال ۲۰۲۳ شوهر ابی متوجه می‌شود ابی بر خلاف همیشه دنبال بچه‌هایش به مدرسه نرفته است کریس نگران شد و به پلیس خبر داد پلیس پیگیری‌ها رو شروع کرد و عکس ابی با آخرین لباسی که تنش بود را منتشر کردند مظنون اول الکس بود بنابراین اول سراغ الکس و خانواده‌اش رفتند پلیس متوجه رفتار مشکوک این خانواده شد و بعدا متوجه می‌شوند که تک تک این خانواده انگیزه قتل دارند که این قضیه مربوط به آپارتمانی که ابی به پدر شوهرش داده بود می‌شد زیرا ابی در سال ۲۰۲۲ می‌خواست آن آپارتمان را بفروشد ولی به خانواده الکس گفته بود که قرار است به جای آن آپارتمان دیگری در اختیار آنها قرار دهد به احتمال زیاد این کار ابی سرمایه‌گذاری خانه بوده است اما شاید هم ابی با این کار تصمیم گرفته بوده که حد و حدود خانواده کوانگ را مشخص کند. در هر صورت خانواده کوانگ باور نمی‌کنند و پلیس بعد از تحقیقات متوجه می‌شود خانواده کوانگ دو هفته قبل از مرگ ابی یک آپارتمان در حومه شهر در یک روستا کرایه کرده‌اند همسایه‌های آن خانه رفت و آمد مشکوک پدر الکس با یک ون به آن خانه را برای پلیس توضیح می‌دهند پلیس این خانه را پیدا می‌کند و می‌بینند همه پنجره‌ها پوشانده شده‌اند و وقتی داخل می‌روند می‌بینند کل دیوارها با پلاستیک پوشانده شده است. پلیس دو نوع مختلف چرخ گوشت،یک اره برقی، چکش ،بارانی‌های مشکی ، دستکش و کیف ابی را پیدا می‌کنند.همچنین دو عدد قابلمه استیل پیدا می‌کنند که جسد ابی و جمجمه‌اش داخل آن بود. آنها با ابی سوپ درست کرده بودند و در کنار جسد ابی سبزیجات و مواد سوپ دیده می‌شد. دوست ابی به پلیس گفت که خانواده کوانگ ابی را تهدید کرده بودند که اگر بعد فروختن این خانه یک خانه در این حد اشرافی برایمان نخری می‌کشیمت چرا خانواده کوآنگ ابی را کشتند؟چون کریس و ابی به صورت قانونی ازدواج نکرده بودند و اگر ابی در سن ۲۸ سالگی قبل از اینکه با کسی ازدواج کند از دنیا میرفت یک زن مجرد بود و تمام ثروت‌اش بین ۴ فرزندش تقسیم می‌شد که ازین فرزندان دو بچه برای الکس بود و نصف ثروت به خانواده کوآنگ می رسید.

ابی چوی

روز حادثه انتونی دنبال ابی می‌آید که بچه ابی را از مدرسه بردارند اما در حین راه انتونی در جایی خلوت ماشین را نگه می‌دارد و الکس را سوار ماشین می‌کند در این حین دقیقا معلوم نیست چه بلایی بر سر ابی آمده است طبق یک نظریه با الکس کتک کاری و ضربه به سر ابی وارد شده و همانجا به قتل رسیده است طبق نظریه دیگر ابی را کتک زده و به خانه بردن و آنجا به قتل رساندند و بدنش را تکه تکه کردند.در هر صورت قتل از قبل برنامه‌ریزی شده بوده است. پلیس پدر و مادر الکس را دستگیر کردند ولی الکس فرار می‌کند و زمانی که با قایق قصد فرار داشته دستگیر می‌شود.نرخ جرائم در هنگ کنگ پایین است زیرا خانه ها به همدیگر بسیار نزدیک هستند تراکم جمعیت خانه ها و آدم ها بالاست و حیاط شخصی ندارند بنابراین برای قتل جایی برای مخفی کاری ندارند و به همین دلیل است که نرخ جرائم پایین اما قتل ها فجیع است. به دلیل همین مسئله جسدها تکه تکه می‌شوند که باعث می‌شود جرائم وحشتناکی رقم بخورد.چندین نفر به جرم مشارکت و همکاری در این قتل دستگیر شدند از جمله یک نفر که سعی داشت الکس را فراری دهد.در نهایت هر چهار فرزند ابی چوی توسط کریس همسر دوم وی به سرپرستی گرفته شدند و الان در کنار مادربزرگ‌شان زندگی می‌کنند فعلا حکم خانواده سنگدل کوآنگ معلوم نیست زیرا که این پرونده تلخ به تازگی رخ داده است.

ابی چوی

انتهای پیام

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه