ارسال به دیگران پرینت

ناگت مرغ | ناگت مرغ خانگی

یبار این ناگت مرغ دست ساز رو درست کن تا دیگه دلت ناگت آماده نخواد! | ترفند ناگت مرغ خانگی +ویدئو

ناگت مرغ غذای حاضری محبوب اکثریت است در ادامه برای اطلاع از ترفند پخت ناگت مرغ خانگی در این مطلب با ما همراه باشید.

یبار این ناگت مرغ دست ساز رو درست کن تا دیگه دلت ناگت آماده نخواد! | ترفند ناگت مرغ خانگی +ویدئو

ترفند ناگت مرغ خانگی


ناگت مرغ غذای حاضری محبوب اکثریت است در ادامه برای اطلاع از ترفند پخت ناگت مرغ خانگی در این مطلب با ما همراه باشید.

درباره ناگتسال ۱۹۵۰ یک فرد آمریکایی برای نخستین بار فرمولاسیون تهیه ناگت را از مرغ ارائه کرد. ناگت مرغ در دهه ۱۹۵۰ توسط رابرت سی بیکر، یک دانشمند غذا و استاد دانشگاه کرنل، اختراع شد که آنرا بدون حق اختراع و بعنوان یک کار پژوهشی در اختیار عموم قرار داد. اختراع دکتر بیکر این اجازه را می داد تا ناگت های مرغ را به هر شکلی درآورد. شرکت تایسون فودز دستور پخت مک ناگت مرغ را در سال ۱۹۷۹ برای مک دونالدز داد و از ۱۹۸۰ فروش آن شروع شد.

نزدیک به سال ۱۹۸۰ بود که مک دونالد به صورت رسمی و گسترده مک ناگت مرغ را در رستوران های خود سرو کرد و همین باعث شد از آن پس استفاده از انواع ناگت در سراسر دنیا به اشکال و طعم های مختلف رایج شود.در واقع ناگت­ ها عبارتند از انواع گوشت چرخ کرده و فرآوری شده که به اشکال مختلف شکل داده شده و با نمک، ادویه، آرد سوخاری، پوشیده و به صورت خام، نیمه پخته، نیمه سرخ یا پخته تهیه می­شود. این گوشت چرخ کرده می­تواند شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، انواع ماکیان و حتی میگو باشد. در واقع انواع گوشت حلال در کشور قابلیت تبدیل شدن به ناگت را دارند اما بیشترین تولید در زمینه تهیه ناگت در ایران مربوط به مرغ است، بنابراین می­توان در سایر گوشت­ها مانند بوقلمون یا میگو نیز سرمایه گذاری کرد.

دیگ سنگی اول باید آب بندی بشه وگرنه ترک میخوره! | ترفند آب بندی دیگ سنگی برای غذاهای خوشمزه‌تون! +ویدئو

استفاده از انواع غذاهای آماده در کشور رو به فزونی است و مردم هر روز بیشتر به سمت این گونه غذاها تمایل نشان می­دهند همچنین چون از برخی گوشت های مسن در تهیه این ناگت­ها استفاده می­شود به علاوه برخی ضایعات مرغ و گوشت را هم به کار می گیرند قیمت تمام شده این محصول نسبت به مرغ و گوشت کمتر برآورد می شود و مردم قدرت خرید بیشتری دارند. همچنین ماشین آلات اینکار عموما تولید داخل است و به راحتی می توان آنها را طراحی و تهیه کرد.
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه