ارسال به دیگران پرینت

علیرضا استادی | آرزوی علیرضا استادی | شمر شدن علیرضا استادی

علیرضا استادی: دلم می‌خواست شمر بشم! | آرزوی عجیب علیرضا استادی همه را شوکه کرد+ویدئو

در ادامه ویدیویی از علیرضا استادی در نشان ارادت را می‌بینید. علیرضا استادی در نشان ارادت آرزویش را که نقش شمر بازی کردن است را بیان می‌کند. در ادامه این ویدیو را ببینید.

علیرضا استادی: دلم می‌خواست شمر بشم! | آرزوی عجیب علیرضا استادی همه را شوکه کرد+ویدئو

علیرضا استادی در نشان ارادت

در ادامه ویدیویی از علیرضا استادی در نشان ارادت را می‌بینید. علیرضا استادی در نشان ارادت آرزویش را که نقش شمر بازی کردن است را بیان می‌کند. در ادامه این ویدیو را ببینید.

علیرضا استادی کیست؟

علیرضا استادی (زاده ۱۳۵۲ - شهر ری) بازیگر سینما اهل کشور ایران است
تحصیلات خود را در مقطع لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری کسب کرده کرده است.
علیرضا استادی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ با فیلم «هیوا» به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور آغاز کرده است و با فیلم بعدی همین کارگردان «نسل سوخته» ادامه داد.
استادی که تجربه بازیگری در تئاتر را نیز در کارنامه دارد، با ایفای نقش راننده کامیون در فیلم سینمایی «بی خود و بی جهت» به شهرت رسید و به چهره‌ای شناخته شده مبدل شد.
علیرضا استادی پس از درخشش در این فیلم با کارگردانانی چون بهرام توکلی،‌ محسن تنابنده،‌ وحید جلیلوند و سهیل بیرقی همکاری موفقیت‌آمیزی داشته است.

کلاس بازیگری

در شروع ایام نوجوانی در کانون فرهنگی و تربیتی مالک اشتر زیر نظر استاد «کریم اکبری مبارکه» و «قادری پناه» اصول اولیه بازیگری را یاد گرفت.

از تئاتر مبتدی تا حرفه ای

بصورت جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۸ ساله بود با تئاتر «میکی کاراباتو» آغاز کرد و از سال ۱۳۷۳ با کارهای دانشجویی در دانشگاه بازیگری را پی گرفت.

منبع : ورازندگی
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه