ارسال به دیگران پرینت

رادیاتور | صدای در نوشابه از رادیاتور

چرا رادیاتور صدای در نوشابه میده؟ | دلیل صدای رادیاتور هنگام باز کردن

دلیل صدای در نوشابه از رادیاتور چیست؟ در این ویدیو و مطلب به دلایل صدای در نوشابه از رادیاتور می‌پردازیم. با دانستن این دلایل میتوانید عیب یابی کنید و مشکل خودرو خود را حل کنید.

چرا رادیاتور صدای در نوشابه میده؟ | دلیل صدای رادیاتور هنگام باز کردن

صدای در نوشابه از رادیاتور

دلیل صدای در نوشابه از رادیاتور چیست؟ در این ویدیو و مطلب به دلایل صدای در نوشابه از رادیاتور می‌پردازیم. با دانستن این دلایل میتوانید عیب یابی کنید و مشکل خودرو خود را حل کنید.

دلیل اول

ماشین واشر زده است که با معمولا با سفت شدن جنت بالایی رادیاتور همراه است. اگر این مشکل برای خودرو شما پیش آمده، زمانی که استارت میزنید، آب با فشار زیاد از دهانه رادیاتور به بالا می‌پاشد.

دلیل دوم

ممکن است ماشین شما از قسمتی شداد نشت داشته باشد و آب کم کند که منجر به این اتفاق می‌شود. برای حل این مشکل شما نیاز به یک بررسی ساده دارید تا قسمتی که نشتی دارد را پیدا کنید و تعمیرش کنید.

دلیل سوم

یکی دیگر از دلایل صدای در نوشابه از رادیاتور، خراب بودن در رادیاتور است. خراب بودن در رادیاتور منجر به مچاله شدن شلنگ رادیاتور  می‌‌شود. در نتیجه زمانی که در رادیاتور را باز می کنید، شلنگ بر میگرده سر جاش و منجر به صدای در نوشابه از رادیاتور می‌شود.

دلیل چهارم

دلیل آخر یکی از دلایل مهمی است که کمتر کسی به آن توجه می‌کند. زمانی که آب زیادی داخل رادیاتور میریزید باعث می‌شود که این حجم اضافه آب شلنگ ها و سیستم خنک کننده را فشرده می‌کند. این کار باعث می‌شود صدای در نوشابه از رادیاتور در هنگام باز کردن بیاید. در ویدیو ببینید که تا کجا باید در رادیاتور آب ریخت.

منبع : جلدنیوز
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۲۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه