ارسال به دیگران پرینت

لوستر | لوستر مدرن

دیگه قرقره‌هات رو دور نریز! | ترفند ساختن یک لوستر مدرن با قرقره +ویدئو

لوستر یک عنصر نورپردازی است که انتخاب و استفاده مناسب از آن باعث روشن تر شدن و زیباتر شدن خانه شما می شود. به عبارتی دیگر لوسترها علاوه بر نورپردازی ، برای تقویت ظاهر یک اتاق نشیمن یا اتاق ناهار خوری استفاده می شوند و یک فضای زیبا ، بی نظیر و درخشان را ایجاد می کند.

دیگه قرقره‌هات رو دور نریز! | ترفند ساختن یک لوستر مدرن با قرقره +ویدئو

ترفند ساختن یک لوستر مدرن با قرقره

لوستر یک عنصر نورپردازی است که انتخاب و استفاده مناسب از آن باعث روشن تر شدن و زیباتر شدن خانه شما می شود. به عبارتی دیگر لوسترها علاوه بر نورپردازی ، برای تقویت ظاهر یک اتاق نشیمن یا اتاق ناهار خوری استفاده می شوند و یک فضای زیبا ، بی نظیر و درخشان را ایجاد می کند.

لوستر آویز مدرن یک نوع دیزاین مدرن و معاصر از لوسترها است که به عنوان یک وسیله‌ی نورپردازی و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چند تا ترفند کاربردی خیاطی یاد بگیر! | از ترفند تنگ کردن شلوار گرفته تا کوتاه کردن بند تاپ

این نوع از لوسترها اغلب با استفاده از مواد مدرن مانند فلزات، شیشه، پلاستیک و مواد ترکیبی ساخته می‌شوند و دارای طرح‌ها و شکل‌های خلاقانه و نوآورانه هستند.

لوسترهای آویز مدرن به تنوع زیادی در طراحی و اندازه‌ها دارند. طراحی‌های ساده و شیک تا طرح‌های هنری و فانتزی می‌توانند در این دسته قرار بگیرند. از طرح‌های شفاف و کم‌جرم تا طرح‌هایی با جزئیات پیچیده و اشکال هندسی مختلف، همه در محدوده لوسترهای آویز مدرن وجود دارند.

این لوسترها علاوه بر ارائهٔ نور محیطی، به عنوان یک اثر هنری و دکوراتیو در فضاهای داخلی نیز عمل می‌کنند. طراحی‌ها و مواد مورد استفاده در لوسترهای آویز مدرن به طور گسترده‌ترین معنا از واژه "مدرن" را به تصویر می‌کشند، اما برخی از مشتریان ممکن است از لوسترهای با طراحی کلاسیک تر و رنگ‌های گرم‌تر نیز استفاده کنند.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه