ارسال به دیگران پرینت

مجید واشقانی | پسر مجید واشقانی | مافیا بازی کردن پسر مجید واشقانی

مافیا بازی کردن جنجالی پسر مجید واشقانی | وقتی مثل بابات مافیا بازی می‌کنی

در ادامه ویدویی از مافیا بازی کردن پسر مجید واشقانی ببینید. در این ویدیو میبینید که کیسان دیباج بسیار شبیه به مجید واشقانی مافیا بازی می‌کند و این دو را به پسر و پدر تشبیه کرده اند. مافیا بازی کردن پسر مجید واشقانی یا مافیا بازی کردن کیسان دیباج را ببینید.

مافیا بازی کردن جنجالی پسر مجید واشقانی | وقتی مثل بابات مافیا بازی می‌کنی

مافیا بازی کردن پسر مجید واشقانی

در ادامه ویدویی از مافیا بازی کردن پسر مجید واشقانی ببینید. در این ویدیو میبینید که کیسان دیباج بسیار شبیه به مجید واشقانی مافیا بازی می‌کند و این دو را به پسر و پدر تشبیه کرده اند. مافیا بازی کردن پسر مجید واشقانی یا مافیا بازی کردن کیسان دیباج را ببینید.

بیوگرافی کیسان دیباج

کیسان دیباج در 20 آذر سال 1374 و در تهران  به دنیا آمده است، او تنها یک خواهر دارد و فارغ التحصیل کارشناسی نمایش می باشد. او که از کودکی به هنر علاقه مند بود و آرزوی بازیگری و خوانندگی داشت در رشته نمایش ادامه تحصیل داد و در کنار بازیگری به خوانندگی نیز مشغول شد، در نواختن پیانو تبحر دارد و سبک خوانندگی پاپ را انتخاب کرده است. دیباج علاوه بر هنر به ورزش نیز علاقه دارد و رشته دوچرخه سواری کوهستان از ورزش های مورد علاقه اوست که سالهاست بصورت حرفه ای آن را دنبال می کند.

معنی کیسان دیباج

ریشه اسم او عربی است و از القاب مختار ثقفی می باشد و معنای نام او یعنی باهوش و با کیاست.

کیسان دیباج و همسرش

ایشان مجرد هستند و در حال حاضر همسری ندارند.

شروع فعالیت هنری

کیسان دیباج از کودکی به هنر نمایش و بازیگری علاقه داشت اما بصورت جدی از سال 1395 نمایش را با گروه تئاتر صحنه شروع کرد و اولین بار با نمایش تنها راه ممکن به کارگردانی و نویسندگی محمد یعقوبی در بهمن سال 95 روی صحنه رفت، این نمایش در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفت و او خوش درخشید. اما اولین کار تلویزیونی او سریال از سرنوشت می باشد که در این سریال نقش جوانی سهراب را بازی می کند. کیسان دیباج در فروردین ماه سال 1398 نیز اولین آهنگ خود را به نام "یعنی میشه" را منتشر کرد.

منبع : جلدنیوز
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه