ارسال به دیگران پرینت

تصادف سهوی | تصادف سهوی ماشین

تصادف سهوی یا انتقام بخاطر یک دختر؟ | متهم دوست صمیمی اش را با ماشین زیر کرد

پسر جوانی دوست خود را به علت اختلافات قدیمی به قتل رساند اما مدعی است که تصادف سهوی رخ داده است در ادامه برای اطلاع از جزئیات این تصادف سهوی با ما همراه باشید.

تصادف سهوی یا انتقام بخاطر یک دختر؟ | متهم دوست صمیمی اش را با ماشین زیر کرد

تصادف سهوی یا انتقام بخاطر یک دختر؟

پسر جوانی دوست خود را به علت اختلافات قدیمی به قتل رساند اما مدعی است که تصادف سهوی رخ داده است در ادامه برای اطلاع از جزئیات این تصادف سهوی با ما همراه باشید.

پسر جوان که متهم است به دنبال اختلاف با دوست صمیمی‌اش وی را عمدی در تصادف رانندگی کشته در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه‌ ایستاد. اما مدعی شد مرگ رفیقش اتفاقی و در تصادف رانندگی رخ داد است .

اواسط تابستان سال گذشته وقوع  تصادف  رانندگی میان یک دستگاه پراید ،سمند و موتور سیکلت  در مسیر شمال به جنوب خیابان ولیعصر در یوسف آباد  به پلیس اعلام شد .تصادف به حدی شدید بود که راکب ۲۷ ساله موتور سیکلت به نام امیر در دم جان سپرد. ماموران راهنمایی و رانندگی به بررسی صحنه تصادف پرداختند و راننده سمند که زنی جوان بود گفت : من پشت فرمان سمند نشسته بودم که راننده پراید اول با ماشین من برخورد کرد و سپس به راکب موتور سیکلت زد و موجب مرگ وی شد .راننده پراید سرعت زیادی داشت.

مجتمع پالادیوم آتش گرفت!

به این ترتیب راننده پراید به نام میثم بازداشت شد و کارشناسان در بررسی صحنه تصادف اعلام کردند خودرو وی حدود ۹۰ کیلومتر سرعت داشته و راکب موتور سیکلت را بدون اینکه  ترمز  کند 10 متر روی زمین کشیده است .از این رو به نظر می‌رسد تصادف عمدی رخ داده باشد.

افشای اختلاف دنباله دار به خاطر یک دختر

 با این اظهار نظر پدر امیر از راننده پراید شکایت کرد و گفت :میثم دوست صمیمی پسرش بوده و آنها از قبل با هم اختلاف داشته اند.

با اظهارات مرد میانسال پرونده رنگ و بوی جنایی به خود گرفت و ماموران پلیس به تحقیقات بیشتر پرداختند.

 پدر امیر گفت :من و پسرم  در مغازه ای  در بازار با هم کار می‌کردیم و میثم هم دوست صمیمی پسرم بود که گاهی اوقات به مغازه ما رفت و آمد داشت .مدتی بود متوجه شده بودم  میثم به دختر جوانی که کارمند مغازه‌ام بود ابراز علاقه کرده  و آنها رابطه دوستانه با هم برقرار کرده اند.من از این موضوع ناراحت شدم  .به همین خاطر دختر جوان را از مغازه‌ام اخراج کردم و همین موضوع موجب اختلاف میان میثم و پسرم شد.

 این مرد ادامه داد :مدتی بعد مادر میثم به برای تحقیق به مغازه‌ام آمد و درباره  دختر جوان پرس و جو کرد. او می‌گفت پسرش قصد دارد با کارمند سابقم ازدواج کند .اما پسرم امیر به او گفت دختر جوان  نمی تواند عروس خوبی برای آنها باشد .از آن روز  اختلاف‌های میثم و پسرم شدت گرفت و میثم بارها با ارسال  پیامک پسرم را تهدید به مرگ کرده بود. حالا هم شک ندارم به همین خاطر عمدی پسرم را با ماشین زیر گرفته است .

با افشای اختلاف های راننده پراید و راکب موتورسیکلت، میثم تحت بازجویی قرار گرفت اما مدعی شد امیر دوست صمیمی‌اش بوده و در تصادف رانندگی و ناخواسته کشته شده است .

در حالی که نظر کارشناسان راهنمایی و رانندگی  نشان می داد  راننده پراید به عمد راکب موتورسیکلت را زیر گرفته است برای میثم  به اتهام قتل عمدی کیفرخواست صادر و پرونده‌اش برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری  یک  استان تهران فرستاده شد .

در دادگاه

در ابتدای جلسه پدر و مادر امیر درخواست  قصاص  را مطرح کردند .

وقتی میثم روبه روی قضات ایستاد اتهام قتل عمدی را رد کرد و گفت : و امیر دوستهای صمیمی بودیم. ما حتی  با هم خانه مجردی اجاره کرده بودیم و گاهی اوقات به آنجا می‌رفتیم .اما قرارداد اجاره تمام شد و من مدتی بود که دیگر به خانه مجردی نمی‌رفتم و شب‌ها را پیش پدر و مادرم می ماندم.  تا اینکه امیر با من تماس گرفت و گفت خانه را تحویل داده  او از من خواست به آنجا بروم و وسایلم را ببرم. من  به آنجا رفتم و وسایلم را در ماشین گذاشتم .چون امیر سوار بر موتور بود از من خواست تا مقداری از وسایل او را هم در ماشینم بگذارم تا در فرصتی مناسب آنها را از من تحویل بگیرد.

وی ادامه داد: در خیابان یوسف آباد به خاطر سراشیبی تند خیابان،  کنترل ماشین را از دست دادم .من ابتدا به یک سمند کوبیدم و ناخواسته با امیر برخورد کردم .باور کنید مرگ او اتفاقی رخ داد.

 قاضی گفت :بررسی پیامک‌ها نشان می‌دهد تو بارها برای مقتول پیامک تهدیدآمیز ارسال کردی و به او فحش دادی .علت این رفتار چه بود ؟

که متهم پاسخ داد :من و امیر با هم دوست بودیم .حتی وقتی پدر امیر دختر جوان را  از  مغازه‌اش اخراج کرد و رابطه دوستانه من و دختر جوان به هم خورد، باز هم من و امیر دوستی مان را ادامه دادیم.

 قاضی گفت :کارشناسان اعلام کرده‌اند سرعت پراید ۹۰ کیلومتر بوده .چرا با این سرعت در حرکت بودی ؟

که متهم پاسخ داد: من به خاطر سراشیبی نتوانستم ماشین را کنترل کنم .من خصومتی با دوستم نداشتم .حتی وسایل او در ماشین من بود. مرگ او اتفاقی رخ داد و من از این ماجرا ناراحت هستم.

با پایان دفاعیات متهم،  قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 
منبع : v;kh
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه