ارسال به دیگران پرینت

نوه ابراهیم گلستان | مانی حقیقی نوه ابراهیم گلستان | مانی حقیقی و ابراهیم گلستان

باورتان نمی‌شود نوه ابراهیم گلستان کیه | بازیگر معروف، نوه ابراهیم گلستان

نوه ابراهیم گلستان را می‌شناسید؟ باورتان نمی‌شود که این بازیگر معروف نوه ابراهیم گلستان است. در ادامه با او آشنا شوید.

باورتان نمی‌شود نوه ابراهیم گلستان کیه | بازیگر معروف، نوه ابراهیم گلستان

نوه ابراهیم گلستان

نوه ابراهیم گلستان را می‌شناسید؟ باورتان نمی‌شود که این بازیگر معروف نوه ابراهیم گلستان است. در ادامه با او آشنا شوید.

مانی حقیقی بازیگر و فیلمنامه‌نویس و کارگردان مطرح ایرانی، پسر لی‌لی گلستان و نوه ابراهیم گلستان است. سال ۱۳۹۴، مانی حقیقی فیلم «اژدها وارد می‌شود» را براساس داستان صدابردار فیلم «خشت و آینه» ساخت که یکی از آثار پدربزرگش است و برای این فیلم در جشنواره فیلم برلین نامزد دریافت جایزه خرس طلایی شد. با وجود این، گلستان در مصاحبه‌هایش گفته است که فیلم‌های مانی حقیقی را دنبال نمی‌کند و هیچ‌یک از آثار او را ندیده است. صحبت‌های او در چند مصاحبه مختلف این حدس و گمان را قوت می‌بخشد که سال‌هاست بین ابراهیم گلستان و مانی حقیقی رابطه‌ای وجود نداشته است.

مانی حقیقی کیست؟

مادر او لیلی گلستان از مترجمان سرشناس و پدر او نعمت حقیقی فیلم بردار پرآوازهٔ ایرانی است. پدر و مادر مانی از هم جدا شده اند.همچنین او نوه ابراهیم گلستان، کارگردان، نویسنده و مترجم ایرانی است. یک برادر به نام محمود دارد و خواهراش صنم حقیقی، وکیل حوزه نفت و گاز و کارمند اوپک است.

مانی حقیقی نویسنده و کارگردان فیلم های کنعان، آبادان، کارگران مشغول کارند، پذیرایی ساده، ۵۰ کیلو آلبالو، اژدها وارد می شود! و خوک است. وی هم چنین از نویسندگان فیلم چهارشنبه سوری ، ساختهٔ اصغر فرهادی بوده و در فیلم دیگر او دربارهٔ الی نیز به ایفای نقش پرداخته است. در فیلم «آسمان محبوب» داریوش مهرجویی و «ورود آقایان ممنوع» ساخته رامبد جوان نیز ایفای نقش کرده است.

مانی حقیقی همچنین در سال 1392 در دو فیلم سینمایی آذر، شهدخت، پرویز و دیگران به کارگردانی مهدی فخیم زاده و ملبورن به کارگردانی نیما جاویدی به ایفای نقش پرداخت.

منبع : ورازندگی
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه