ارسال به دیگران پرینت

فال حافظ | فال حافظ فردا

فال بینی | فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ +تفسیر دقیق

برای اطلاع از فال حافظ ماه خود با ما همراه باشید.

فال بینی | فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ +تفسیر دقیق

فال حافظ

برای اطلاع از فال حافظ ماه خود با ما همراه باشید.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 173 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

چنان در دام عشق اسیری که فریاد همه را درآورده ای. بی تاب و تحمل گشته ای و بیقراری می کنی اما اگر چشم کامیابی و موفقیت داری باید صبر و شکیبایی داشته باشی، چرا که به زودی اوضاع بر وفق مرادت خواهد شد. پس خود را از تعلقات دست و پاگیر و وابستگی های بیهوده آزاد کن و خود را مهیای شاهد پیروزی گردان که در راه است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های سوم و آخر به شما می فرماید:
* باده صاف و خالص است و مرغان چمن هم مست شدند و موسم بهار آمد و تمام موجودات بهجوش و خروش آمدند.
* ای مطرب از اشعار حافظ یک غزل خوب و مست کننده و نشاط آور بخوان تا بگویم که شادی و نشاط به خاطرم آمد.

فال فرشتگان الهی امروز دوشنبه 30 مرداد 1402 | امروز فرشتگان برای متولدین هر ماه چه خبر خوشی دارند؟

۲- این نیت عالی است و در اجرای آن بکوش. به خداوند توکل کن و برای سرعت بخشیدن به آن به یکی از مشاهد متبرکه بروید. نذر خود را ادا کنید که به زودی شاهد موفقیت را در آغوش می گیرید. مرا نیز دعا کنید و سایت تاروت رنگی را به دوستان خود معرفی کنید. بنده پیشاپیش به شما تبریک می گویم.
۳- ستاره اقبال شما در برج حوت (اسفند) می باشد و با قدری متانت، صبر، سرعت عمل و دقت، عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: مغرور، با اراده، شکست ناپذیر، پشتکار دار، پر سر و صدا، جسور، قوی و پر انرژی، نظر بلند، سخاوتمند، جدی و وسواسی.
۵- اینکه به دیگران کمک می کنید، کار خوبی است، مطمئن باشید. قرضی که به خدا می دهید، چندین برابر پس خواهید گرفت زیرا تنها خداست که روزی رسان تمامی انسان هاست. به زودی ملاقات خوبی خواهدی داشت. در کار شما تغییرات و تبدیلات فراوانی روی می دهد که به نفع شما هم می باشد. به همسر خود بیشتر توجه کنید. او زود رنج می باشد. ممکن است موجب دلسردی شود. ۴ فرزند در طالع خواهید داشت که اولی و آخری موفقیتشان از سایرین بیشتر است. خوابی خواهید دید. مبارک باشد.
۶- از تغییر و تحول ایجاد شده ناراحت نباشید، چون این دگرگونی در دراز مدت به نفع شما می باشد.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 117 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی است گوشه گیر و منزوی شده ای و در خود فرو رفته ای و از شادی و تفریح گریزانی. زندگی در نظرت تیره و تار است. چشمهایت را باز کن و غصه ها را دور بریز. راهت را با چراغ راهنماییهای کسی که به او اطمینان داری روشن کن زیرا که اگر به همین روش ادامه دهی به هیچ جا نمی رسی و هر روز غمگین تر و ملول تر می شوی. قبل از آنکه دیر شود به خود بیا و دست به زانو بزن و از جا برخیز.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- مفتون و شیدای کسی می باشی که او بی خبر از عالم عشق و راز و رمز آن است. عجبا شما که برای کسی ارزشی قائل نبودید، اینک در دام این نیت گرفتار شده اید. آگاه باش که این درخواست و محبت یکطرفه می باشد. پس بسیار بجاست از این نیت منصرف شوی. اگر نمی توانی در این هفته سوره مبارکه الحج از آیه ۷۰ تا ۴۵ را با معنی و حضور قلب بخوان. همین پنجشنبه به یکی از مشاهد متبرکه رفته دعا کنید که گشایش حاصل می شود.
۲- با سرعت و دقت با یکی از اساتید مشورت کنید و با توکل به خدای یگانه، حوصله و صبر را همراه سازید.
۳- حضرت حافظ در بیت های چهارم و هفتم می فرماید:
* از دسته بنفشه خشمگین هستم و برخود می پیچم که ادعای برابری با زلف یار را دارد. نگاه کن که این سیاه بی ارزش، چه غرور و سودای ازلی در دل دارد.
* دل دردمند حافظ آرزوی درس عشق دارد. به همین جهت به فکر گردش و تماشای باغ و بوستان نمی باشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: قوی، مواظب اندیش، ناقلا، زیرک، موفق، پر انرژی، ورزشکار، نجیب، نیرومند، افسونگر، پشتکار دار، جاه طلب، جذاب و دلربا، شیک پوش، مودب، چابک، نقشه کش، پول دوست و گاهی ولخرج.
۵- مسافر حالش خوبست. نقشه شما عملی می گردد. بیمار فرقی نخواهد کرد. گمشده فعلاً در خفاست. نامه ای دریافت می کنید.
۶- معامله ای انجام گرفته و فسخ آن نیز امکان دارد. پس از به هم خوردن آن معامله خانواده شما زیان نخواهد دید.
۷- رنگ بنفش تیره را برایتان توصیه می کنم زیرا نوعی خود آگاهی و هوشیاری معنوی را در شما جلوه گر می سازد و جانب عرفانی و روحی توام با احساسات هنری و عشقی را در شما تقویت می کند. گوته می گوید که: "هرآنچه می توانید انجام دهید یا تصور می کنید که می توانید آغاز کنید، بی باکی در درون خود، نبوغ، توانایی و اعجاز دارد."

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 311 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

عشق ورزی و محبت به دیگران هنری ارزنده است که تو از آن برخورداری. دست خالی و ضعف مالی برای انسانی چون تو عیب محسوب نخواهد شد و تو نباید از این بابت ناراحت و شرمنده باشی. آنچه شما لازم داری کمی تعقل و شکیبایی است. نظام امور را به دست بگیر و با تسلط به موقعیت خود گام به گام پیش برو که کامیابی با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های دوم و چهارم می فرماید:
* من عاشق و مشتاق دیدار زیبارویان هستم و کارهای خود را آشکارا می گویم تا بدانی که به این همه هنر و فن و علم آراسته می باشم.
* ای شمع از عشق جانان خوب بسوز که اکنون من هم کمر بسته و آماده سوختن شده ام.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- از خداوند درخواستی دارید. مدتی است که تقاضا می کنید ولی برآورده نمی شود، علتش عدم اخلاص شما می باشد. از طرفی پدر و مادر یا یکی از عزیزان را ناراحت کرده اید در حالی که دعای آنها مستجاب می شود. پس فوری از آنان دلجویی کنید.
۳- از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید ولی لجاجت و یکدندگی شما موجب دلسردی و بی مهری گردیده است. فوراً در اخلاق خود تجدید نظر کنید و دل اطرافیان و خانواده خود را به دست آورید تا دعای شما مستجاب گردد.
۴- توکل بر خدا داشته باشید و راه راست را انتخاب کنید. از شخصی با تجربه کمک بگیرید. مسلماً موفق خواهید شد.
۵- مسافرت فعلاً صلاح نمی باشد. خرید چندان فایده ای ندارد ولی موقعیت برای فروش مهیا است. تغییر شغل و مکان فعلاً صلاح نیست چون به زودی تحولات جدیدی را شاهد خواهید بود.
۶- اگر حس درون از کار بیفتد، حواس پنجگانه دردی را دوا نمی کند. اسرار درون خود را با هر کسی در میان مگذارید. زیرا همه کس محرم اسرار انسان نمی باشد. به زودی مژده ای و خبری خوش دریافت می کنید.
۷- به آنچه که می خواهید می رسید و برنده واقعی شمایید. پس تلاش کنید و مصمم به پیش روید.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 101 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

خود را به شدت درگیر مسائل دنیوی کرده ای. فکر می کنی قادری تمام مشکلات زندگی را به تنهایی حل کنی؟ این فکری است باطل. دنیا به هیچ کس وفا نکرده پس از دنیا و روزگار شکایت مکن. در موقعیت فعلی خودت خوشبختی را جستجو کن. کثرت مال و منال خوشبختی نیست. به خود بیا و به سعادت واقعی برس. اگر در سر راهت به سفری که قصد آن را داری مشکلاتی پیش آمده علت این است که در حال حاضر سفر برای تو صلاح نیست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- دنیا و عوامل آن واقعاً بی پایه و بی بنیاد می باشد که روزگار و چرخش آن و مرگ پادشاهان و دلاوران و عاشقان این موضوع را ثابت کرده است. پس انسان عاقل جهان را بر خود سهل و آسان می گیرد و اندیشه باطل در سر جای نمی دهد. عینک بدبینی را بر می دارد و خوش بینانه اطراف را نظاره می کند و با کسی سر جنگ پیدا نمی کند !
۲- حضرت حافظ در بیت اول، هفتم و هشتم می فرماید:
* می پرسی که نهانی شراب خوردن و مخفیانه از مردم عیش و عشرت کردن چه معنی دارد و کار بی فایده ایست. بنابراین ما هم خود را داخل رندان کردیم و جزو آنها شدیم. هرچه پیش آید خوش آید.
* لاله در پیمان شکنی و به روزگار کاملاً بی پرده است زیرا تا به جهان آمد، از یاد جهان رفت ولی لحظه ای از ساغر گرفتن عاقل نشد.
* به شتاب بیا و به یک لحظه با خوردن شراب معرفت خود پرستی خود را ویران کن شاید وصال محبوب در خراب آباد جهان که آبادی آن مانند ویرانی است، دست یابیم.
۳- ویژگی های شما عبارت اند از: استاد در زیرکی، زرنگ، بانمک، جوشی، حادثه جو، مرموز، عاشق تنوع، رفیق، دوست، با همت، با وجدان، پر سرو صدا، سیاستمدار، با سلیقه، مخترع، بلند پرواز، تشنه دانستن، جذاب و لجباز.
۴- از نصیحت دیگران ناراحت نشو. به پدر و مادر احترام کن. این نیت با صبر و حوصله و سرعت عمل قابل اجراست. مسافر کارش خوب و گرفتار عشقی یا کاری جدید شده است. مسافرتی در پیش دارید. ملاقات و معامله مهمی خواهید نمود. ۳ فرزند در طالع دارید که مبارک است. نذر خود را ادا کنید. او صاحب فرزند و همسری خوب و خانه ای زیبا و اتومبیلی شیک و امکانات عالی خواهد شد، نگران نباشید.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 114 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

همای سعادت در انتظار شماست. بیش از این او را معطل مکن زیرا به هر کسی چنین موقعیتی روی نمی کند ولی بدان که در این راه رقیبان بسیاری وجود دارند پس تو باید با سعی و تلاش چندین برابر رقیبان را از صحنه بیرون کنی تا بتوانی به مقصود خود برسی. هرگز ناامید مشو که امید چراغ راه توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: صبور، با ادب، عدم توجه به ظاهر، بی نظم، با اخلاق، مهربان، بموقع خرج کن، رفیق باز، اهل گردش، اهل میهمانی، اهل خواب، اهل معامله، جذاب، مجلس گرم کن، فهیم و دانا.
۲- حضرت حافظ در بیت های پنجم، ششم و هفتم می فرماید:
* آنگاه که جانم فدای جانان شد، امید داشتم که با دادن جان، یک قطره از زلال چشمه نوشین لبت به کام من برسد ولی نرسید.
* صورت خیال گیسوی تو با من به سخن آمد و گفت جان را واسطه رسیدن به زلال لب من نکن که چندان اعتباری ندارد و از این گونه صید بسی در دام ماست.
* از این در، با ناامیدی نرو. فالی بزن شاید که قرعه دولت به نام تو و ما افتد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- مدت ها گرفتار غم و اندوه بودید و راه نجاتی برای خود نمی دیدید. به شما مژده می دهم که این نیت حتماً و بدون تردید عملی است و جای نگرانی نمی باشد. زیرا همای سعادت بر بام خانه شما نشسته. مواظب باشید رقیبان در کمین هستند. آن را پرواز ندهید.
۴- آینده ای بسیار درخشان در پیش دارید. توجه داشته باشید که به دیگران کمک کنید و به پدر و مادر توجه خاص مبذول دارید. ملاقات مهمی خواهید داشت و ثروت و مقامی به زودی به دست می آورید. بیمار شفا می یابد. قرض حتماً ادا می شود. مسافرت موفقیت آمیز خواهد شد. خرید و فروش سود دارد. همسرتان موفق می شود. مسافرتان وضعش عالی خواهد شد. کسی راز تو را باید بداند که قادر باشد مشکلی حل کند یا به قول معروف، از این رو به آن رویت کند و گره از کار بگشاید وگرنه با شنیدن آن راز، گستاخ می شود. پس خوددار باشید. اگر بزرگی به کام شیر است، خطر کن و آن را دریاب. نترس. هراس بردار مرگ است.
۵- در مورد تغذیه متاسفانه توجه کافی ندارید. از طریق اینترنت اطلاعاتی مفید دریافت می کنید که تصورش را نمی کردید.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 200 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

دلت بر روی نوک زبانت است و تا زبان می گشایی راز دل را برملا می کنی و این خصلتی است که برایت دردسر درست خواهد کرد. روزگار بدی است و تو باید بیش از اینها عاقل باشی. سادگی و خامی تو کار دستت خواهد داد. به هر کسی اعتماد مکن و بدان که حال روزگاران متغیر است، پس هوشیار باش و دیده را باز کن تا بتوانی راحت زندگی کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- راز دل خود را با هر کسی در میان نگذار و قدری خوددار و متفکر باش که حسودان به زندگی شما حسادت می ورزند.
۲- شخصی بلند قد، جو گندمی، سیاه چهره و باریک اندام، قصد فریب دارد. فوری از او دور شوید. از افراد سیگاری و معتاد جداً بر حذر باشید که آنها قصد فریب دارند.
۳- خرید و فروش زیان آور است. طلاق حتمی است ولی ازدواج مقدماتش فراهم نمی باشد. بیماری بهبود نمی یابد. از مسافر خبری دریافت می کنید. ۵ فرزند در طالع می باشد که یکی از آنها به مقام بزرگی خواهد رسید.
۴- این نیت عملی می گردد، به شرط آنکه خود را به دست تقدیر بسپاری و با یکی از بزرگان مشورت کنی. دقت و علاقه همراه شما باشد و پای در راه تلاش و کوشش بگذارید. از تزویر و ریای دوستان به ظاهر دوست، دور باش.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: اسرار آمیز، بلا و ناقلا، رفیق باز، نرم و ظریف، افسونگر، زیبا پسند، دارای حس ششم قوی، اهل معامله، مجلس آرا و با عمر طولانی.
۶- حضرت حافظ در بیت اول، دوم و پنجم به شما می فرماید:
* آیا می دانی که چنگ و عود چه بیان می کنند؟ شراب در نهان بنوش زیرا نهی کنندگان از منکر، باده گساران را به ضرب تازیانه ادب می کنند.
* می گویند که از سر عشق و رمز محبت، نه صحبت کنید و نه بشنوید و نه گوش دهید. این کار بسیار مشکل است زیرا روح و روان و جسم ما با عشق، رشد و نمو کرده است.
* این سلاکان مجدداً پیر مغان را ناراحت کرده اند. ببین این رندها بر سر این پیر، چه بلاها می آورند ! نمک را می خورند و نمکدان را هم می شکنند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۷- معامله ای کرده یا خواهید کرد و بعداً فسخ می شود. نگران نباشید چون سود بیشتری به دست خانواده شما می آید.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 200 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

دلت بر روی نوک زبانت است و تا زبان می گشایی راز دل را برملا می کنی و این خصلتی است که برایت دردسر درست خواهد کرد. روزگار بدی است و تو باید بیش از اینها عاقل باشی. سادگی و خامی تو کار دستت خواهد داد. به هر کسی اعتماد مکن و بدان که حال روزگاران متغیر است، پس هوشیار باش و دیده را باز کن تا بتوانی راحت زندگی کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- راز دل خود را با هر کسی در میان نگذار و قدری خوددار و متفکر باش که حسودان به زندگی شما حسادت می ورزند.
۲- شخصی بلند قد، جو گندمی، سیاه چهره و باریک اندام، قصد فریب دارد. فوری از او دور شوید. از افراد سیگاری و معتاد جداً بر حذر باشید که آنها قصد فریب دارند.
۳- خرید و فروش زیان آور است. طلاق حتمی است ولی ازدواج مقدماتش فراهم نمی باشد. بیماری بهبود نمی یابد. از مسافر خبری دریافت می کنید. ۵ فرزند در طالع می باشد که یکی از آنها به مقام بزرگی خواهد رسید.
۴- این نیت عملی می گردد، به شرط آنکه خود را به دست تقدیر بسپاری و با یکی از بزرگان مشورت کنی. دقت و علاقه همراه شما باشد و پای در راه تلاش و کوشش بگذارید. از تزویر و ریای دوستان به ظاهر دوست، دور باش.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: اسرار آمیز، بلا و ناقلا، رفیق باز، نرم و ظریف، افسونگر، زیبا پسند، دارای حس ششم قوی، اهل معامله، مجلس آرا و با عمر طولانی.
۶- حضرت حافظ در بیت اول، دوم و پنجم به شما می فرماید:
* آیا می دانی که چنگ و عود چه بیان می کنند؟ شراب در نهان بنوش زیرا نهی کنندگان از منکر، باده گساران را به ضرب تازیانه ادب می کنند.
* می گویند که از سر عشق و رمز محبت، نه صحبت کنید و نه بشنوید و نه گوش دهید. این کار بسیار مشکل است زیرا روح و روان و جسم ما با عشق، رشد و نمو کرده است.
* این سلاکان مجدداً پیر مغان را ناراحت کرده اند. ببین این رندها بر سر این پیر، چه بلاها می آورند ! نمک را می خورند و نمکدان را هم می شکنند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۷- معامله ای کرده یا خواهید کرد و بعداً فسخ می شود. نگران نباشید چون سود بیشتری به دست خانواده شما می آید.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 189 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

فرصت جدیدی در اختیار تو قرار گرفته. اکنون وقت آن است که از تجربیاتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را بکنی تا به موفقیتهای بزرگ برسی. به تلاش خود ادامه بده و ناامید مشو و بدان که استقامت و پایداری در انجام کارها عامل اصلی موفقیت و پیروزی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:
* دیشب با خود گفتم کاش لب لعلش به آرزوی دلم برسد و تدبیری در آن باشد. آواز دهنده غیب صدا در داد که آری چنین خواهد شد.
* کسی نمی تواند در نزد محبوب، از ما سخنی بگوید، مگر باد بهاری که پیام ما را برساند.
* شاهین چشم را به یک قرقاول پرواز دادم. باشد که آن قرقاول پرواز، شاهین را تعلیم دهد که شکاری بکند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- متاسفانه زمان را از دست دادی ولی باقی مانده آن را دریاب که طالع شما در برج سعد می باشد و بسیار نیکوست. این نیت قابل اجراست اما هنوز کاملاً مقدمات آن فراهم نشده است. ابداً جای نگرانی نمی باشد و همان طوری که میل دارید، انجام خواهد گرفت. ولی مواظب باش. شاهین اقبال را که بر بام شما نشسته، به پرواز در نیاوری. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که نیت شما حتماً انجام می گیرد.
۳- مسافر حالش خوبست و اوضاع او درحال شکل گیری می باشد. مسافرتی موفقیت آمیز در پیش دارید. دیگران حسرت زندگی شما را می خورند، پس کانون گرم خانوادگیتان را گرمتر نگه دارید. خرید و فروش عالی است و تغییر مکان و شغل با موفقیت انجام می شود. ۵ فرزند در طالع دارید. به پدر و مادر احترام بگذارید و برایشان نذر بدهید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: کم دقت، شیرین بیان، بذله گو، شوخ، بانمک، ساده، فراموش کار، بهترین مراقب، رک گو، ولخرج، زود جوش، سخاوتمند، با وجدان، خوش بین، موافق، قابل اعتماد و نازنازی.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 462 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی در گذشته و بیش از اندازه نگرانی برای آینده کار انسان عاقل نیست. تو باید به حال و فرصتی که در دست داری فکر کنی و آن را غنیمت شماری، زیرا ممکن است فردا دیگر چنین فرصتی در اختیارت قرار نگیرد. اشتباهات و گناهان گذشته ات به شرطی مورد لطف و عفو پروردگار قرار می گیرد که واقعا نادم شده باشی و هرگز آنها را تکرار نکنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- اقبال شما در ترقی و تعالی است و آینده ای بسیار درخشان در انتظار شما می باشد. به شرط آنکه توکل بر خدا داشته باشید و از تلاش و کوشش دست برندارید. سعی کنید راز دلتان را کمتر برای هر کس تعریف کنید و به عبارت دیگر، همه را محرم اسرار خود ندانید زیرا همگان همه چیز ندانند.
۲- به زودی ملاقاتی سودمند با یکی از بزرگان خواهید داشت که در سرنوشت شما یا همسر یا پدرتان موثر خواهد بود. در معامله ای سودآور شرکت خواهید داشت. در نتیجه خرید و فروش هر دو مناسب می باشد.
۳- به زودی به مسافرتی سیاحتی یا زیارتی خواهید رفت که تحول و دگرگونی خاصی در زندگی شما و خانودیتان ایجاد می کند، بطوری که از این سفر خاطرات توام با درس های معنوی نتیجه می گیرید.
۴- از نیکی کردن خوشحال می شوید، پس این اخلاق پسندیده را از دست ندهید مانند باران به همه محبت کنید که خداوند پاداش خیر خواهد داد.
حضرت علی (ع) در خطبه ۸۸ نهج البلاغه می فرمایند: "بندگان خدا با دیده آموختن بنگرید و به یاد رفتار و اعمالی باشید که پدران و برادرانتان در بند آنها هستند و بر پایه آنها به پای میز محاسبه کشیده می شوند."
۵- این نیت با صبر و حوصله عملی میگردد ولی شتاب و عدم توجه آن را به خطر می اندازد. از طریق موبایل و اینترنت خبرهای خوشی خواهید شنید.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 391 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

عمری را به کسب مال و ثروت صرف کرده ای بی آنکه هیچ بهره ای از روزهای خوش زندگی بگیری ولی بدان که زندگی برای آنکه از اندوخته هایت لذت ببری به تو فرصتی نخواهد داد. پیش از آنکه دیر شود از آنچه با رنج و زحمت بدست آورده ای کام دل بگیر که هیچ چیز ابدی و ماندنی نخواهد بود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:
* دل حافظ را با نوای دف و چنگ و خواندن سود و غزل از راه بردم و بدنام کردم و خود نمی دانم که مجازات من گمراه و رسوا چه خواهد بود.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- شما از ته دل عاشقید. دارای طبعی لطیف هستید و می خواهید از طریق عرفان و معرفت حق، به عشق حقیقی برسید. می گویید این زندگی و این همه رنج، زحمت، غصه، وسواس داشتن، خوردن، تهیه کردن و به امور حیوانی و شهوانی دست زدن یعنی چه؟ تا کی و تا چه موقع مانند حیوانات بودن؟ مرتبا خود را سرزنش می کنید. این می رساند که بذر عرفان در قلب شما پاشیده شده است. پس با شعر حافظ خو بگیرید تا از اضطراب در امان باشید.
۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. این نیت نیاز به حوصله و صبر و شکیبایی دارد اما عملی می گردد. اوضاع و حال شما چنان خوب می شود که همه را مات و مبهوت خواهید کرد.
۵- تنها زمین قلمرو شیطان است. کمی از آن فاصله بگیرید تا از جغرافیای شیطان رها شده باشید. باید از تعلقات و وابستگی ها که چون زنجیر به پاهای اندیشه شماست، جدا شوید.
۶- به زودی در خواب خواهید دید که در خیابانی شلوغ، حیرت می کنید. تعبیرش اینکه: زیاد اطراف و جوانب خود را شلوغ کرده اید که اگر بدین نحو باشد، شیرازه کار از دست شما خارج خواهد شد. پس بسیار بجاست از فردی آگاه برای برطرف کردن مشکلات کمک بگیرد تا شور و شادی به شما برگردد.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 161 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

غم و غصه فکرت را آشفته و غمگین کرده. بدان که غم و اندوه قدرت فعالیت مثبت و سازنده را از انسان سلب می نماید. همیشه در زندگی اسراری نهفته است که برای انسان قابل فهم نیست چه بسا خیر و صلاح تو در کارهایی است که در نظرت شکست و ناکامی محسوب می شود. خدا برای هر کسی قسمت و سرنوشتی مشخص نموده و به هر کس رتبه ای اعطا فرموده که غیر قابل تغییر می باشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- مدتی است که درباره این نیت ناخود آگاه، نگران و ناراحت هستید. باید بگویم که این ناراحتی، ناشی از تردید شما می باشد که باید توکل بر خدا کنید و از اندیشه، سرعت عمل و دقت خود بهره بگیرید. البته مصلحت آن می باشد که مدتی حوصله کنید که عجله موجب خرابی و تاخیر این نیت می شود.
۲- زیاد پافشاری می کنید. بطوریکه او را در تصمیم گیری و اقدام و حتی علاقه به انجام کارهایتان مردد ساخته اید.
۳- به زودی پرنده سعادت بر بام خانه شما خواهد نشست و اوضاعی که شما در هم ریخته اید، سامان می یابد.
۴- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:
* از دل غمگین شعر آبدار بر نمی آید. از این حقیقت یک سخن دقیق بیان کردیم و مطلب همین است.
* اگر از لب لعل تو یک انگشتر امان بمن بدهند، صد سرزمین حضرت سلیمان به حکمرانی من خواهد بود.
* نباید از سرزنش حسودان ناراحت شوی زیرا اگر خوب نگاه کنی، خیر تو در همین است.
حافظ پاسخ نیت شما را در نیت سوم واضح داده است.
۵- سفری مفید در پیش دارید. قرض ادا می شود. بیمار شما چند ماه دیگر بهبود می یابد. از مسافر که کارهای او در شرف انجام است، خبرهای خوش دریافت می کنید اما تغییر شغل و خرید فروش در این موقعیت نفعی برای شما ندارد. نوزادی که می خواهید در راه است. مطلبی را که به دنبال آن کنجکاو هستید تا ده روز دیگر عملی و روشن می شود.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: عاقل و دانا، با نمک، خوش تیپ، خوش برخورد، رام، سیاستمدار، زرنگ، رک، باسلیقه، اهل تعریف، مشاوری خوب، نصیحت کن، قدر شناس، صلح جو، با محبت، سخاوتمند، بلند نظر، غیر حسود، خوش بین، با وفا، وابسته به خانواده، طناز، نجیب، با وقار و اهل میهمانی و گردش.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 456 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که در بهار عمر به سر می بری، شاد زیستن و لذت بردن از شادیها را بیاموز که مدت عمر بسیار محدود است. در انتخاب دوستان و همنشینان دقت بسیار کن و به پند و اندرز بزرگان توجه داشته باش. به اطراف خود با چشم بصیرت نگاه کن و عمر پرارزش خود را صرف غم خوردن مکن که سختی راه زندگی در مقابل بزرگی و ارزش اهداف انسان آسان می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حرص و طمع به امور دنیوی داشتن، انسان را فرسوده و پریشان حال می سازد. شما متاسفانه خیلی به مادیات اهمیت می دهید و خیال دارید یک شبه راه صد ساله طی کنید. در حالی که خداوند به شما عنایت زیادی کرده است.
۲- شما انسانی صدیق و مهربان می باشید اما گاه چنان غرق مادیات می شوید که از امور معنوی و روحانی دور می شوید. در حالی که عشق به معرفت حق در قلب شما همیشه در حرکت و آتش محبت در وجودتان شعله ور است.
۳- مسافری در راه دارید که حالش بسیار خوبست ولی اوضاع او فعلاً چندان مساعد نیست. به زودی امورش اصلاح می شود و جای نگرانی نمی باشد.
۴- در معامله ای سود کلان به دست می آورید اما رقیبی قصد ضربه زدن دارد. پس به سخنان همسر خود توجه ویژه مبذول دارید که به نفع شماست.
۵- از معرکه ای جان سالم بدر برده اید. بنابراین به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. ارزش واقعی همسر مهربان خود را بدانید که کسی از او عزیزتر نمی باشد.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: اهل ریسک و خطر، اهل تعریف و تمجید، بخشنده، اهل حساب و کتاب، متنفر از بی نظمی، با هوش، دست و دل باز، مهربان، سرخوش و زنده دل.

منبع : ساقیا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه