ارسال به دیگران پرینت

فراری دادن | فراری دادن سوسک

اگر از سوسک میترسی ببین! | ترفند فراری دادن سوسک +ویدئو

اگر قصد فراری دادن سوسک‌ها را دارید حتما این مطلب را دنبال کنید در ادامه برای اطلاع از ترفند فراری دادن سوسک‌ها با ما همراه باشید.

اگر از سوسک میترسی ببین! | ترفند فراری دادن سوسک +ویدئو

 ترفند فراری دادن سوسک 

اگر قصد فراری دادن سوسک‌ها را دارید حتما این مطلب را دنبال کنید در ادامه برای اطلاع از ترفند فراری دادن سوسک‌ها با ما همراه باشید.

سوسک‌ها نژادهای مختلفی دارند. از سوسک‌های ریز که زیر کابینت آشپزخانه لانه می‌سازند گرفته تا سوسک‌ها ترسناکی که در حمام زندگی می‌کنند، همه باعث انتقال آلودگی و ترساندن ما می‌شوند سوسک‌ها معمولا برای پیدا ساختن لانه و دسترسی به غذا به خانه‌ها می‌آیند و خیلی سریع تکثیر می‌شوند. باکتری‌هایی که سوسک‌های حمام همراه خود دارند باعث ایجاد مسمومیت غذایی، اسهال، آلرژی و بثورات جلدی می‌شوند و اگر تعدادشان زیاد باشد در خانه بوی بد ایجاد می‌کنند.

۱. مکان‌های آلوده را شناسایی کنیدبا کمک یک چراغ قوه پشت و زیر وسایل را بررسی کنید تا اگر آلودگی‌ وجود دارد آن‌ها را از بین ببرید. مکان‌هایی مثل پشت یخچال، زیر کابینت یا سرویس‌های بهداشتی و همچنین زیر و پشت کمدها مکان‌هایی هستند که معمولا آلودگی در آن‌ها جمع شده و دلخواه سوسک‌ها است. در محل‌های آلوده نوارچسب‌های ضد حشره بچسبانید تا سوسک‌ها در زمان عبور از آن محل، به دام بیفتند.
۲. با درزگیر کالک شکاف‌ها را مسدود کنیداگر راه ورودی سوسک‌ها را ببندید دیگر امکان ورود به خانه و لانه‌سازی را ندارند. درزگیر کالک در کارهای لوله‌کشی و کاشی‌کاری استفاده می‌شود و با کمک آن درزهای ریز را بسته، از نفوذ رطوبت به آن محل جلوگیری می‌کنند. با کمک کالک شکاف‌ها و سوراخ‌های ریز را ببندید تا سوسک‌ها امکان ورود به خانه را نداشته باشند.
۳. از ژل‌های سوسک‌کش استفاده کنیدخمیرها و ژل‌های سوسک‌کش یکی از مؤثرترین راه‌های از بین بردن سوسک حمام است. سوسک‌ها به سمت این مواد جذب شده و پس از خوردن آن‌ها مسموم می‌شوند و می‌میرند. از ژل و خمیر سوسک‌کش می‌توانید در مسیر‌های ورودی خانه، زیر تخت، زیر کابینت و اطراف سرویس بهداشتی استفاده کنید.

فقط با دوتا وسیله کیکتو تزیین کن! | ترفند سریع تزئین کیک

۴. از پودر اسید بوریک استفاده کنیداسید بوریک ماده‌ای است که در محصولاتی مثل پودر رختشویی و خمیردندان یافت می‌شود و در از بین بردن سوسک‌های حمام مؤثر است.

اسید بوریک برای کودکان و حیوانات خطرناک است، پس با احتیاط استفاده کرده و آن را در محلی مطمئن قرار دهید.
اسید بوریک و آب را با هم مخلوط کنید و در محل‌هایی که سوسک وجود دارد بریزید. برای ترکیب آب و اسید بوریک حتما از فروشنده راهنمایی بگیرید، اگر با نسبت مناسبی با هم مخلوط نشوند محلول تأثیرگذار نیست.
۵. از کارشناس دفع حشرات کمک بگیریداگر خانه‌ی شما قدیمی است یا سوسک‌های زیادی دارد از یک کارشناس دفع حشرات و شرکت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند کمک بگیرید. آن‌ها با تجهیزات مخصوص و سموم مؤثری که دارند می‌توانند به راحتی این حشرات موذی و آزاردهنده را از بین ببرند.
۶ راه برای خلاص شدن از هزارپاهاخبر بد اینکه بیشتر از ۲۰۰۰ گونه هزارپا در جهان وجود دارد و خبر خوش اینکه بیشتر آن‌ها در فضای باز زندگی می‌کنند و بعضی از آن‌ها گاهی، آن هم در فصل سرما، تصمیم می‌گیرند به داخل خانه‌ها بیایند. به طور کلی هزارپاها برای انسان هیچ خطری ندارند و به شکار حشرات و عنکبوت‌ها می‌پردازند اما نیش آن‌ها سمی است و همین موضوع می‌تواند نگران‌کننده باشد. اگر در خانه‌اتان هزارپا دیده‌اید می‌توانید از این دستورالعمل برای خلاص شدن از آن‌ها استفاده کنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه