ارسال به دیگران پرینت

معین زندی | معین زد | معین زندی کیست؟

معین زندی یا معین زد کیست؟ | معین زندی، از منفی 100 تا شهرت

در این مطلب قرار است به بیوگرافی معین زندی ملقب به معین زد، خواننده نسل امروزی که در پدرخوانده بسیار خوش می‌درخشد، بپردازیم. بیشتر با معین زد یا معین زندی آشنا شوید.

معین زندی یا معین زد کیست؟ | معین زندی، از منفی 100 تا شهرت

معین زندی ملقب به معین زد

در این مطلب قرار است به بیوگرافی معین زندی ملقب به معین زد، خواننده نسل امروزی که در پدرخوانده بسیار خوش می‌درخشد، بپردازیم.  بیشتر با معین زد یا معین زندی آشنا شوید.

معین زد با نام اصلی معین زندی متولد 8 آذر 1370 در شهر تویسرکان همدان، خواننده است. معین زد از کودکی علاقه فراوانی به موسیقی داشته او همیشه در جمع مهمانی ها اقدام به خوانندگی میکرده و دوستان و خانواده‌اش او را به دلیل صدای بسیار زیبایی که داشته تحسین می کردند و مشوق اصلی اش خانواده و دوستانش بوده است.

معین زد از ۹ سالگی خواندن را شروع کرد و فعالیت خود را در سن ۱۲ سالگی از سال ۱۳۸۲ در سبک های موسیقی پاپ رپ آغاز نمود. او معتقد است که سبک موسیقی‌اش خاص خودش است. معین زد با سرودن ترانه هایی با مفاهیم و مضمون های اجتماعی و عاشقانه قطعات موسیقیایی را با ملودی هایی از خودش ساخت و در فضای مجازی منتشر کرد.

معین زد علاوه بر خوانندگی در حرفه ترانه سرایی نیز کار می کند و با سرودن ترانه هایی با مفاهیم و مضمون های اجتماعی و عاشقانه قطعات موسیقیایی را با ملودی هایی از خودش ساخت و در فضای مجازی منتشر کرد و توجه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد.

معین زد ارادت زیادی به اهل بیت داشته و اهل نوحه و مداحی برای اهل بیت نیز میباشد این موضوع را میتوان از عکسهای اینستاگرامش فهمید که به کربلا رفته است.

معین زد بعد از سال ها فعالیت توانست در نهایت خرداد 1398 برای قطعه جاده هزار با ترانه و ملودی خود و تنظیم سعید انصاری مجوز بگیرد.

معین زندی یا معین زد

 

آلبوم اینترنتی زیرزمینی معین زد

وی بعد از سه سال تلاش و جمع کردن حقوق کارگری کل هزینه این سه سالش را صرف علاقه خویش کرد تا اینکه اولین بار خود را در سال 93 آلبوم زیرزمینی به نام «درس عشق» را منتشر کرد.

انتشار این آلبوم به صورت اینترنتی با استقبال خوبی مواجه شد تا این که یک سال بعد توانست 2 تک آهنگ به نام های سیگار وسط کار و دل بدیم را منتشر کند.

شهرت

معین زد در سال 95 با انتشار چند آهنگ به نام های ریسمون سیاه و پیر میشم و نعره چاه به سر زبان ها افتاد و شهرت حیرت انگیز وی در مرداد ماه سال 96 با انتشار قطعه همدست شروع شد.

مجوز

معین زد بعد از چندین سال فعالیت توانست در خردادماه سال 1398 زیر نظر موسسه آوای هنر برای ترک جاده هراز مجوز بگیرد که ترانه و ملودی این قطعه خود و تنظیم کننده سعید انصاری می باشد.

درخشش در مافیا و پدرخوانده

معین زندی در سال 1400 با حضور در مسابقه شب های مافیا بسیار مورد توجه قرار گرفت که باعث شد در سال 1401 در سریال پدرخوانده شرکت کند که ناگفته نماند که تیتراژ این سریال محبوب اثر معین زد می باشد که با نام همان پدرخوانده منتشر شد که هم سریال و هم قطعه مورد توجه مردم قرار گرفت.

معین زندی کیست؟

 

علاقه به بازیگری

به گفته معین زندی عزیز به بازیگری فکر میکنم و شاید یکی از هدف های مهم زندگیم باشه که در آینده بازی کنم و خودم بتوانم فیلم بسازم و نویسندگی کنم البته همه اینها تو ذهنمه و علاقه زیادی دارم تا به حقیقت بپیونده.

کارگری در شرایط سخت

کسایی که منو میشناسند و یا بچه محلم بودند، می دانند من در یک شرایط سختی رشد کرد و مجبور بودم تا مدت ها کار کارگری انجام دهم

این موضوع را از آن جهت می گویم که نه برای اینکه نشان بدهم چه مسیر سختی داشتم، فقط برای اون آدمی که فکر می کند نمیشد، بداند که میشود

من از منفی ۱۰۰ شروع کردم و با موقعیتی که داشتم نباید هرگز خواننده میشدم اما شدم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه