ارسال به دیگران پرینت

دستگیری قاتل | دستگیری قاتل مسلح

قتل مرد ایرانشهری با شلیک‌های مرگبار | دستگیری قاتل مسلح به کجا رسید؟

مرد قاتلی که با کلت شهروند مسنی را به قتل رساند دستگیر شد این مطلب درباره جزییات دستگیری قاتل مسلح است در ادامه برای اطلاع از دستگیری قاتل با ما همراه باشید.

قتل مرد ایرانشهری با شلیک‌های مرگبار | دستگیری قاتل مسلح به کجا رسید؟

دستگیری قاتل مسلح به کجا رسید؟

مرد قاتلی که با کلت شهروند مسنی را به قتل رساند دستگیر شد این مطلب درباره جزییات دستگیری قاتل مسلح است در ادامه برای اطلاع از دستگیری قاتل با ما همراه باشید.

 جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل قتل مسلحانه شهروند 65 ساله ایرانشهری در عملیات ضربتی ماموران پلیس در یکی از استان های جنوبی کشور خبرداد.

 سرهنگ جوکار ، در تشریح این خبر اظهار داشت: در تیرماه سال جاری طی اعلام مرکز  فوریت های پلیسی ۱۱۰  مبنی بر قتل یک شهروند ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که سرنشینان یک دستگاه خودرو 405 به سمت شهروند 65 ساله با اسلحه کلت  تیراندازی  و فرد را به قتل رسانده و از صحنه جرم متواری شده است.

محدودیتی برای توزیع کیت‌های استاندارد غربالگری وجود ندارد

سرهنگ جوکار تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با جمع آوری سرنخ های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

جانشین  فرمانده انتظامی  استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کردند: با توجه به متواری بودن قاتل ، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده، با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ هایی از محل اختفاء  متهم  در یکی از استان های جنوبی کشور استان کرمان بدست آورده که نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل فراری شناسایی و عامل اصلی به همراه دو همدستش در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند .

سرهنگ جوکار با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری به همراه مهمات جنگی و دو دستگاه خودرو پژو 405 استفاده شده در این قتل، ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته متهم انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی با مقتولین اعلام و سپس با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان اظهار داشت: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی و توان رزمی و عملیاتی کارکنان خود با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم زنند اجازه جولان نخواهد و عرصه را بر آنها تنگ خواهد کرد.

 
منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه