ارسال به دیگران پرینت

فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت | فال تاروت دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ | سرنوشت برات چی میخواد؟ +تفسیر دقیق

برای اطلاع از فال تاروت ماه خود با ما همراه باشید.

فال تاروت | فال تاروت دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ | سرنوشت برات چی میخواد؟ +تفسیر دقیق

فال تاروت

برای اطلاع از فال تاروت ماه خود با ما همراه باشید.

 فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت خورشید

کارت خورشید :  هر چند که نیاز شدیدی به داشتن آرامش و راحتی خیال دارید، با این همه اتفاقی که در زندگیتان در جریان است ریلکس بودن امری غیر ممکن به نظر می رسد. به ثبات رساندن وضعیت موجود و ازبین بردن مسائل پیچیده غیر ممکن نیست، اما به تلاش و انرژی فراوانی نیاز دارد. هر گاه در طول روز دیدید که اوضاع فراتر از حد تحمل شما رفته است کمی دست نگه دارید و کمی خودتان را با پرداختن به معنویات آرام کنید. دعا کردن و یا مدیتیشن، به شما احساس آرامش خواهند بخشید.

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت ابله

کارت ابله :  امروز شما آنقدر لجوج و سرسخت شده اید که دیگران اصلا نمی توانند به این یک دندگی شما غلبه کنند. متاسفانه داشتن انتظارات بیش از حد و نا بجا از دیگران برای شما نتیجه ای جز نا امیدی به همراه نخواهد داشت. بهتر است منطقی و عملگرا باشید و وقت خودتان را با افرادی که چیزی جز حرف زدن و وعده و وعید بلد نیستند هدر نکنید. حرف هایی که هیچ عملی به دنبال نداشته باشند فاقد هر گونه ارزشی هستند.

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت امپراطور

کارت امپراطور :  عمل کردن به مسئولیت هایی که این اواخر در محل کار خود پذیرفته اید می تواند امروز برای شما چالش برانگیز باشد، مگر این که همه جوانب را در نظر گرفته و منابع را بررسی کرده و زمان کافی برای انجام کارهایتان در نظر بگیرید. متاسفانه در حال حاضر دلتان جای دیگری است و مسائل معنوی و عاطفی برایتان از اهمیت و اولویت بالاتری برخوردار هستند و تمایل زیادی به انجام وظایف و کارهای روزمره تان احساس نمی کنید. تنها راه چاره این است که زمانی را هم برای پرداختن به این خواسته ها و نیازهای خود در نظر بگیرید.

فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت عاشقان

کارت عشاق :  روابطتان در حال حاضر آنقدر پیچیده شده اند که نمی دانید چکار باید بکنید؛ خوشبختانه اگر با دوستان قدیمی خود ارتباط برقرار کرده و تمرکزتان را تنها روی رابطه ای که با یک نفر دارید نگذارید همه چیز خیلی راحت تر خواهد بود. به نظر می رسد در حال حاضر تنها چیزی که می تواند روی موفقیتتان اثزگذار باشد میزان حمایتی است که از دیگران دریافت می کنید، اما به نفعتان است که زیاد خودتان را به حمایت ها و کمک های دیگران وابسته نکنید.

فال بینی | فال ابجد ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ | از این نعمت خدا غافل نشو +تفسیر دقیق

 فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت ملکه

کارت ملکه :  عزم و اراده فعلی شما نشان دهنده میل شدیدی است که به ایجاد تغییر در زندگی و خانه خود احساس می کنید. با این حال باید مواظب باشید بیش از اندازه روی مسائل شخصی خود تمرکز نکنید و به فعالیت های حرفه ای خود نیز به اندازه کافی توجه داشته باشید. ذهنتان سرشار از ایده هایی فوق العاده و راه حل هایی هوشمندانه برای بهتر کردن عملکردتان و انجام وظایفی که در محل کارتان به عهده دارید است.

 فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر :  شما نیاز شدیدی به داشتن یک استراحت و رهایی از فشاری که روند تکراری کارهای روزمره دارد به شما وارد می کند احساس می کنید. اما در واقع آنچه شما به آن نیاز دارید بهتر کردن وضعیت کاریتان و یافتن راه حلی دائمی برای این مشکل است تا برای همیشه از این احساس بد رهایی پیدا کنید. سعی کنید در سمینارهای مرتبط با کارتان و یا کلاس های آموزشی که می توانند به بهبود عملکردتان کمک کنند شرکت کنید. 

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

 

کارت پاپ

کارت پاپ :  امروز باید سعی کنید سطح هیجان خود را کنترل کرده و تا جای ممکن همه چیز را ساده نگه دارید. باید رویکردی عمل گرایانه داشته باشید و با افرادی که مسئولیت پذیری بالایی دارند همراه شوید تا به رسیدن شما به اهدافتان کمک کنند. تکیه کردن به شخصی که مورد اعتماد شماست می تواند به شما احساس اطمینان خاطر بخشیده و در پیش برد اهدافتان به شما کمک کند، اما اگر این شخص به وعده و وعیدهایی که داده است عمل نکند باید نگاهی جدی به پایه و اساس این رابطه بیندازید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت شیطان

کارت شیطان :  شاید مجبور باشید برای برآورده کردن انتظاراتی که دیگران از شما دارند به سختی تلاش کرده و حتی ساعات بیشتری کار کنید. با این حال باید مواظب باشید چه در روابط شخصی و چه حرفه ای خود هیچ ابهامی به جا نگذارید و تحت تأثیر شخصی که قصد دارد شما را از لحاظ عاطفی متأثر کرده و به هدف خود برسد قرار نگیرید. حتی اگر از این که چه می خواهید اطمینان کامل داشته باشید هم احساساتتان می توانند همه چیز را تحت الشعاع قرار دهند.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز :  حفظ ثبات در محل کارتان زحمتی بسیار بیشتر از آن چیزی که در نگاه اول به نظر می رسد برایتان به همراه خواهد داشت و اوضاع خیلی گیج کننده به نظر می رسد. در واقع شکاف عمیقی بین رویاهایتان و وظایفی که به عهده دارید وجود دارد. پیش از آن که تصمیم نهاییتان را گرفته و مسیر جدیدی دریش بگیرید، تمام گزینه های پیش روی خود را بسنجید. تنها چیزی که می تواند موفقیت های فردایتان را محدود کند تردیدهای امروزتان هستند. 

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت کاهن اعظم

کارت کاهن اعظم :  امروز شما کاملا می دانید چه چیزی می خواهید و همین باعث می شود خیلی رک و صریح با دیگران در مورد خواسته ها و نیازهایتان صحبت کنید. اما باید مواظب باشید این وضعیت باعث نشود احساساتی برخورد کرده و کار اشتباهی انجام دهید. شاید احساساتتان به نظر کمی متناقض باشند و فکر کنید بهتر است آنها را سرکوب کنید، اما این کار تنها باعث خواهد شد وقتی که اصلا انتظارش را ندارید این فشار منجر به یک انفجار بزرگ شود.

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت قدرت

کارت قدرت :  قدرت درونی شما در حال حاضر در اوج خود قرار دارد و به همین دلیل هم اعتماد به نفس زیادی در وجود خود احساس می کنید. تاثیری که روی دیگران می توانید داشته باشید خیلی بیشتر از دیگر اوقات است و به راحتی می توانید آنها را را قانع کنید آنچه انتظار دارید را انجام دهند، فال تاروت البته باید مواظب باشید با اصرار و پافشاری بیش از حد در آنها بازخورد منفی ایجاد نکنید. امروز مواظب افکارتان باشید، زیرا به احتمال زیاد هر آنچه از فکرتان بگذرد عملی خواهد شد. 

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت اعتدال

کارت اعتدال :  در کمال تعجب شما امروز از برنامه ریزی کردن برای کارهایتان و انجام آنها به صورت جدی لذت بسیاری می برید. شما باید تعادلی منطقی بین دنبال کردن رویاهایتان و مدیریت کارهای روزمره و ضروری خود ایجاد کنید. شاید این وضعیت شما را دچار دوگانگی و سرگشتگی کند، اما با کمی دقت و تامل خواهید دید که رسیدگی به وظایف و مسئولیت هایتان پایه و اساسی منطقی برای اهداف بزرگترتان به وجود خواهد آورد.

منبع : تصویر زندگی
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه