ارسال به دیگران پرینت

احسان خواجه امیری | عکس احسان خواجه امیری

عکس زیرخاکی آقای خواننده لو رفت! | این آقا همان احسان خواجه امیری معروف است؟

برای مشاهده تصویر منتشر شده از احسان خواجه امیری در ادامه این خبر باما همراه باشید.

عکس زیرخاکی آقای خواننده لو رفت! | این آقا همان احسان خواجه امیری معروف است؟

عکس زیرخاکی احسان خواجه امیری لو رفت! 

برای مشاهده تصویر منتشر شده از احسان خواجه امیری در ادامه این خبر باما همراه باشید.

احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ کشورمان است. احسان خواجه امیری  7 آبان 1363 به دنیا امده است. احسان خواجه امیری فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر است. احسان خواجه امیری فرزند ایرج، خوانندهٔ قدیمی موسیقی سنتی ایران است. احسان خواجه امیری ازدواج کرده است و یک پسر دارد.

اجرای فالش احسان خواجه امیری در کنسرتش! | این چه وضع خوانندگیه؟!+ ویدئو

احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری یکی از شاعران، نویسندگان و مترجمان معروف اهل ایران است. او در سال ۱۹۷۷ در تهران متولد شد. احسان خواجه امیری به دلیل آثار ادبی غزل و شعر معاصر خود شناخته می‌شود که به شیوه‌های متفاوت و نوآورانه‌ای به موضوعات اجتماعی، عاشقانه و فلسفی پرداخته است. وی از زبان غزل‌هایش برای انتقال احساسات عمیق و پیچیده‌تر استفاده می‌کند.

آثار احسان خواجه امیری شامل مجموعه‌های شعری همچون "چقدر بی‌شمار آرامش"، "آخرین ترتیب‌ها"، "مرغ سحر" و "جملات مرگ و میلاد" می‌شوند. او همچنین در ترجمه آثار ادبی نیز فعالیت داشته و از آثار معروفی مانند "کتاب نفس" نوشتهٔ هرمان هسه را به فارسی ترجمه کرده است.

احسان خواجه امیری با استفاده از زبان شعری غنی و غزلی، موضوعات مختلفی از جمله عشق، انسانیت، زمان، وجود و غیره را در آثار خود مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داده است.

 
منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه