ارسال به دیگران پرینت

محسن کیایی و محمد بحرانی | رقص محسن کیایی و محمد بحرانی | رقص محسن کیایی و محمد بحرانی در صداتو

رقص کردی محسن کیایی و محمد بحرانی در صداتو کولاک کرد! + ویدیو

ویدیو رقص محسن کیایی و محمد بحرانی در صداتو در ادامه را می بینید. رقص محسن کیایی و محمد بحرانی در صداتو حسابی کولاک کرد.

رقص کردی محسن کیایی و محمد بحرانی در صداتو کولاک کرد! + ویدیو

رقص محسن کیایی و محمد بحرانی در صداتو

ویدیو رقص محسن کیایی و محمد بحرانی در صداتو در ادامه را می بینید. رقص محسن کیایی و محمد بحرانی در صداتو حسابی کولاک کرد.

محسن کیایی

محسن کیایی در ششمین روز از شهریور ماه سال 1360 در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است و از کودکی به ورزش فوتبال علاقه مند بود و این ورزش را به صورت حرفه ای در چند تیم تهران ادامه داد اما به خاطر آسیب دیدگی زانو و فعالیت های هنری اش کنار گذاشت.

او دارای یک برادر بزرگتر به نام مصطفی(از کارگردانان مطرح کشورمان) و یک برادر کوچکتر به نام میلاد است که به عنوان عکاس و مستندساز فعالیت می کند.

ازدواج و همسر محسن کیایی

محسن کیایی پس از آشنایی خود با همسرش سهیلا امیرحسینی که همکار بودند در سال 1384 عقد کرده و دو سال بعد زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

سهیلا امیر حسینی همسر محسن کیایی نیز یک هنرمند است و در عرصه عکاسی و کار گریم فعالت میکند.

فرزند محسن کیایی و همسرش سهیلا امیرحسینی

این زوج زندگی عاشقانه ای داشته و بعد از 11 سال زندگی مشترک در سال 1397، صاحب یک دختر زیبا و بانمک به نام رز شدند.

محمد بحرانی

محمد بَحرانی متولد 1360 در شهر شیراز صداپیشه و بازیگر ایرانی است. بحرانی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است.

 از سال 1380 وارد تلویزیون شد علاقهٔ بحرانی به نمایش عروسکی از جشنواره های تئاتر عروسکی دانشجویی آغاز شد. او که در آن دوران چند کار در این حیطه داشت، با گذر زمان به این موضوع علاقه مند شد.

در سال 1380 در همین حین مریم سعادت که داور یکی از این جشنواره ها بود کارِ وی پسندید و از او برای کار در یک برنامهٔ تلویزیونی دعوت کرد. از همان جا بود که فعالیت او در این مسیر جدی شد.اکثر کارهای وی از سال 1380 که او وارد تلویزیون شده در ژانر کودک و کارهای عروسکی بوده است.

از جمله کارهای بحرانی پیش از ورود به مجموعهٔ کلاه قرمزی مجموعه های استاد همه چی دون، شهر کودکان بود.از دیگر کارهای او می توان به مجموعهٔ «با ما کاش باشی» اشاره کرد که وی در این مجموعه صداپیشهٔ عروسک آقاشجاع است.

آشنایی محمد بحرانی با گروه کلاه قرمزی در ابتدا به واسطهٔ همکاری مشترک وی با ایرج طهماسب و حمید جبلی در فیلم رفیق بد بود؛ ولی در اصل از طریق امیر سلطان احمدی، عروسک گردان پسرعمه زا، که در کلاه قرمزی 88 حضور داشت و یکی از دوستان بحرانی بود به گروه معرفی شده است.این بازیگر در یکی از آخرین فعالیت های هنری خود صدا پیشهٔ عروسک جناب خان در برنامهٔ خندوانه به کارگردانی رامبد جوان حضور داشته است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • میمون شناس ارسالی در

      به جرگه ی میمونها خوش اومدی سبک دلقک بی مزه

    • ناشناس ارسالی در

      بعضی ها رو محسن کیایی یه جور دیگه ای حساب میکردن ولی نمیدونستن تااین حد جلفه مجری باید متین وباوقار باشه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه