ارسال به دیگران پرینت

گرد و خاک | محلول ضد گرد و خاک

با این روش تا یک هفته از شر گرد و خاک خلاص شو! | ترفند ساخت محلول ضد گرد و خاک +ویدئو

در ایران سرچشمهٔ اصلی گرد و خاک باد شُمال است. این باد که از خرداد تا شهریور فعال است، در شمال خاورمیانه شکل می‌گیرد و با گذر از کوه‌های ترکیه و شمال عراق، مانند قیفی به بیابان‌های عراق و سوریه سرازیر می‌شود و تا خلیج فارس و رسیدن به آب‌های آزاد پیش می‌رود.در ادامه برای اطلاع از روش ساخت محلول ضد گرد و خاک با ما همراه باشید.

با این روش تا یک هفته از شر گرد و خاک خلاص شو! | ترفند ساخت محلول ضد گرد و خاک  +ویدئو

ترفند ساخت محلول ضد گرد و خاک

در ایران سرچشمهٔ اصلی گرد و خاک باد شُمال است. این باد که از خرداد تا شهریور فعال است، در شمال خاورمیانه شکل می‌گیرد و با گذر از کوه‌های ترکیه و شمال عراق، مانند قیفی به بیابان‌های عراق و سوریه سرازیر می‌شود و تا خلیج فارس و رسیدن به آب‌های آزاد پیش می‌رود.در ادامه برای اطلاع از روش ساخت محلول ضد گرد و خاک با ما همراه باشید.

سه سوته گوشت فریز کن! | ترفند خاص فریز کردن گوشت +فیلم

راه حل هر چیزی در کشف علت وجودی اش است؛ اگر می خواهید با خاک در خانه تان بجنگید اول از همه باید بدانید این همه خاک از کجا می آید. خاکی که در خانه ماست دو منبع داخلی و خارجی دارد؛ یکی از مقصرهای اصلی و البته خارجی ورود خاک به خانه خود ما هستیم! ما خاک را با خودمان، لباس ها و وسایل‌مان به خانه می آوریم حتی اگر دم در کفش هایمان را تمیز کنیم روی لباسمان حتما گرد و غباری نشسته که به زودی بلند می شود و پا در خانه مان می گذارد. پس اولین راه تکان دادن لباس ها و وسایلمان خارج از در ورودی خانه است که زیاد هم شدنی نیست.

درز در و پنجره ها، ساختمان سازی های بیرون، دریچه های کولر و… هم متهم های ردیف های بعدی هستند که می توان با بستن درز در و پنجره و دریچه های کولر، تا حد زیادی از ورود خا ک به خانه جلوگیری کرد.

به جای استفاده از تی شرت قدیمی همسرتان یا گردگیر پَر رنگی از پارچه های میکروفیبر یا الکترواستاتیکی برای جمع کردن خاک استفاده کنید؛ می گوییم جمع کردن چون خاک به این پارچه ها می چسبد و مثل پارچه های دیگر دوباره بلند نمی شود و روی جای دیگر نمی نشیند بلکه مثل یک آهنربا برای خاک عمل می کند. بعد از گردگیری هم بهترین راه شستن و خشک کردن کامل این پارچه هاست. اگر به این نوع پارچه های گردگیری دسترسی ندارید بهترین گزینه برای شما پارچه خیس است.

پارچه گردگیر مرطوب بهتر از نوع خشک آن عمل می کند اما برای پاک کردن بعضی سطوح مثل چوب نمی توان از پارچه مرطوب استفاده کرد. برای حل این مشکل پارچه های گردگیری میکروفیبری تهیه شده که نوع مرطوب هم دارند. می توانید سطوح چوبی را با این نوع پارچه ها تمیز کنید.

 

 

 
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه