ارسال به دیگران پرینت

تست شخصیت ایستادن | تست شخصیت بر اساس ایستادن

تست شخصیت بر اساس نوع ایستادن | ایستادن شما نشان دهنده شخصیتتان است

پاهای خود را چگونه می گذارید؟ نوع ایستادن شما چگونه است؟ در این مطلب به تست شخصیت بر اساس ایستادن می پردازیم. تست شخصیت ایستادن خود را ببینید.

تست شخصیت بر اساس نوع ایستادن | ایستادن شما نشان دهنده شخصیتتان است

پاهای خود را چگونه می گذارید؟ نوع ایستادن شما چگونه است؟ در این مطلب به تست شخصیت بر اساس ایستادن می پردازیم. تست شخصیت ایستادن خود را ببینید.

تست شخصیت ایستادن

نحوه ایستادن ما می‌تواند تفکر و احساستمان را منعکس کند. ما به چهار روش کلاسیک برای ایستادن مردان و زنان نگاه می‌کنیم تا ببینیم وضعیت ایستادنتان در مورد شخصیت شما چه می‌گوید. شما چگونه می‌ایستید؟

 

پاسخ تست شخصیت‌شناسی بر اساس نحوه ایستادن

شماره ۱: پاها موازی

اگر شما با پاهای موازی با یکدیگر می‌ایستید، شخصیت شما نشان‌دهنده تسلیم بودن یا احترام به اقتدار است. شما در زمان صحبت با دیگران، فرد کاملاً مسلطی نیستید. همچنین تمایل دارید که بیشتر شنونده خوبی باشید. با این حال، این بدان معنا نیست که شما در مکالمه فاقد دانش یا اعتماد به نفس هستید. شما مطمئناً دارای درایت کافی هستید.

 

ایستادن با پاهای موازی یکدیگر، به حفظ آرامش در زمان هیجان بیش از اندازه، ترس، عصبانیت و غیره بسیار کمک می‌کند. افرادی که طرز ایستادن آن‌ها به این شکل است، در مورد یک موضوع خاص، اکثراً موضعی خنثی دارند. آن‌ها در مکالمات شرکت می‌کنند، اما قصد ندارند که دخالت جدی در بحث داشته باشند. معمولاً خانم‌ها زمانی که علاقه‌ای به بحث و ادامه ملاقات ندارند، به این صورت می‌ایستند.

شماره ۲: پاها کمی از هم باز هستند

اگر شما در هنگام ایستادن کمی پاها را از هم باز می‌کنید، این نشان‌دهنده تمایل به اقتدار و فرمان دادن در شما است. شما اعتماد به نفس و قاطعیت بسیاری دارید. طرز ایستادن شما به گونه‌ای به نظر می‌رسد که سعی دارید فضای بیشتری را اشغال کنید. همچنین تمایل دارید که اعتماد به نفس خود را نشان دهید و در موضع خود ایستادگی کنید. 

افرادی که با پاهای کمی باز می‌ایستند، در ارتباط خود با دیگران کاملاً مسلط هستند. این نوع ایستادن یک موقعیت قدرتمند به حساب می‌آید که معمولاً در مردان یافت می‌شود. اگرچه زنان نیز با این نوع ایستادن، قدرت و تسلط خود را نشان می‌دهند.

شماره ۳: یک پا به جلو

اگر شما در زمان ایستادن یک پای خود را جلوتر می‌گذارید، این نشان‌دهنده راحتی و رضایت از خودتان و همچنین اطرافیان است.

شما درون آرامی دارید و با هماهنگی درون خود به زندگی ادامه می‌دهید. زندگی در لحظه برای شما اهمیت داشته و به راحتی احساسات و عواطف خود را نشان می‌دهید. در ارتباطات خود صداقت کامل دارید و آنچه درون ذهنتان است را بیان می‌کنید. 

افرادی که برای ایستادن یک پای خود را جلوتر می‌گذارند، معمولاً تمایل خود را به ادامه ارتباط و هم‌صحبتی و علاقه نشان می‌دهند. در یک محیط گروهی، احتمال بیشتری وجود دارد که فردی با یک پا به سمت جلو ایساده، جالب‌تر به نظر برسد.

شماره ۴: پاها روی هم قرار گرفته‌اند

اگر شما با پاهای روی هم قرار گرفته می‌ایستید، شخصیت شما نشان می‌دهد که از حضور در جمع لذت برده و خوشحال هستید. همچنین این مدل ایستادن ممکن است نشان دهد که شما در مقابل بیان احساسات و عواطف خود حالت دفاعی داشته باشید.

گاهی اوقات شما در موقعیت‌ها یا مکالمات خاص، اعتماد به نفس کافی را ندارید و حتیی ممکن است کافی بسیار مطیع باشید. شما نمی‌توانید خیلی زود با غریبه‌ها ارتباط برقرار کنید و درگیر شوید. به احتمال زیاد، زمانی که فرد جدیدی به گروه شما اضافه می‌شود، پاهای خود را روی هم قرار می‌دهید.

به طور مثال در زمان ایستادن در آسانسور، با ورود افراد غریبه، متوجه می‌شوید که گاهای خود را روی هم قرار داده‌اید. 

افرادی که به این مدل ایستادن عادت دارند، اغلب دیر با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند. آن‌ها به خصوص در زمان حضور افراد غریبه یا جدید بسیار محتاط‌تر رفتار می‌کنند.

با این حال، اگر آن‌ها پاهای خود را روی هم بگذارند و با دست‌هایی که به صورت صلیبی قرار گرفته است، لبخند بزنند، در این حالت آرامش دارند و تمایل به ادامه صحبت دارند.

اما به طور همزمان، در حالت تدافعی قرار گرفته‌اند و وضعیت را در ذهن خود ارزیابی می‌کنند. چنین مواردی را به راحتی می‌توان در زوج‌هایی که برای اولین بار یکدیگر را ملاقات می‌کنند، مشاهده کرد. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه