ارسال به دیگران پرینت

شناسایی جسد با آزمایش DNA

با زن سابقم مشروب خوردیم و او را کشتم!

مرد عاشق پیشه که در رویای بازگرداندن همسر مطلقه اش ، او را برای تفریح به فیروکوه برده بود دست به جنایت زد.

با زن سابقم مشروب خوردیم و او را کشتم!

این مرد هنوز در رویای زندگی عاشقانه بود که با بررسی گوشی موبایل همسرش دست به جنایتی فجیع بزند.

مرداد  ماه سال 1401 زن میانسالی به پلیس آگاهی شهریار رفت کمک خواست.

قتل فجیع پسر 11ساله بعد از ربایش و تجاوز | متهم: قرصهایم را نخورده بودم،حالم دست خودم نبود

وی گفت: دخترم فریبا که مطلقه است دیروز از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. او سه ماه قبل و  بعد از 15 سال زندگی مشترک از همسرش خسرو جدا شد  و همراه 2 دخترش  به خانه من آمد تا با من زندگی کند. اما حالا گم شده و خبری از او ندارم. گوشی موبایلش هم خاموش است. همسر سابقش می گوید خبری از او ندارد و او هم حالا همه جا را دنبال دخترم گشته است. ما همگی نگران او هستیم.

با این شکایت ماموران در نخستین گام از بررسی ها به بازبینی فیلم های دوربین مداربسته در نزدیکی خانه پدری فریبا پرداختند و دریافتند فریبا آخرین بار سوار بر خودرو همسر سابقش از خانه خارج شده بود.

اعتراف به قتل

با این سرنخ ماموران همسر سابق وی را بازداشت کردند و روشن شدهمزمان گوشی موبایل وی و فریبا در محدوده فیروزکوه آنتن دهی داشته است.

با افشای این ماجرا خسرو به ناچار  لب به اعترف گشود و به قتل همسر سابقش اعتراف کرد.

وی گفت: 3 ماه قبل از همسرم جدا شدم. اما من هنوزعاشق او بودم .به همین خاطر بارها به دنبالش رفتم تا بتوانم او را راضی کنم  به خاطر دو دخترمان دوباره  سر زندگی برگردد اما آخرین بار در گوشی موبایلش فیلم هایی دیدم که کنترل  اعصابم را از دست دادم. من فهمیدم فریبا با دوستم در  ارتباط است. به همین خاطر با ضربه های چاقو زن سابقم را کشتم و جسدش را در حاشیه تهران دفن کردم.

شناسایی جسد با آزمایش DNA

با اطلاعاتی که مرد خشن به پلیس داده بود بقایای جسد یک زن جوان در حاشیه تهران کشف شد که قابل شناسایی نبود و بخش هایی از آن توسط حیوانات خورده شده بود.

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و با آزمایش DNA   روشن  شد جسد متعلق به فریباست.

با کشف جسد و بازسازی صحنه جرم از سوی خسرو، وی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

در دادگاه

در ابتدای جلسه  پدر و مادر فریبا برای داماد سابقشان  حکم قصاص خواستند .

مادر فریبا در حالی که اشک می ریخت  گفت: داماد سابق مان در15 سالی که با فریبا زندگی می کرد ما را اذیت می کرد. او اعتیاد داشت و بی کار بود. آخر هم با بی رحمی دخترم را کشت. او بعد از قتل دو روز به خانه مان آمد و همراه پسرم دنبال فریبا گشت تا پلیس را گمراه کند. ما از  خون دخترمان نمی گذریم و او باید قصاص شود.

سپس پدر خسرو که قیم دو نوه خردسالش است روبه روی قضات ایستاد و اعلام گذشت کرد.

پشیمانی ار قتل همسر سابق

وقتی خسرو روبه روی قضات ایستاد سرش را پایین انداخت و ابراز پشیمانی کرد.

 وی گفت: باور کنید نمی خواستم زن سابقم را بکشم. من هنوز به او علاقمند بودم. به همین خاطر دنبالش رفتم و او را برای تفریح به فیروزکوه بردم.می خواستم او را راضی کنم به خاطر دو دخترمان سر زندگی برگردد اما نشد.

وی در تشریح جزییات قتل گفت:بعد از جدایی از فریبا  حرف های نامربوطی پشت سر او شنیده بودم. اما  اهمیتی ندادم. آخرین بار در فیروزکوه  با او صحبت کردم. ما در ماشین با هم مشروب خوردیم. اما حال فریبا بد شد و از حال رفت. من همان موقع گوشی موبایلش را برداشت و آن را بررسی کردم. می خواستم  مطمئن شوم او باکسی در ارتباط نیست اما  چون رمز گوشی را نداشتم نتوانستم آن را باز کنم. من حافظه گوشی را از تلفن فریبا خارج کردم و آن را  در گوشی خودم گذاشتم و متوجه رابطه پنهانی فریبا با یک دوستم شدم.من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم با چاقویی که در ماشین داشتم چند ضربه به گردن و پهلوی فریبا زدم.وقتی  مطمئن شدم او جان سپرده ترسیدم. به همین خاطر  جسدش را به حاشیه  تهران بردم و دفن کردم .من واقعا از قتل فریبا پشیمان هستم.

با پایان دفاعیات متهم قضات وارد شور شدند و با توجه به درخواست پدر و مادر قربانی خسرو را به قصاص محکوم کردند.

 

 

منبع : فرتاک نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه