ارسال به دیگران پرینت

تیراندازی

تیراندازی مرگبار در یک جشن عروسی 17کشته و زخمی برجا گذاشت

در پی تیراندازی در یک مراسم عروسی در باغملک، یک نوجوان ۱۲ کشته و 5 تن زخمی شدند و حال ۲ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

تیراندازی مرگبار در یک جشن عروسی 17کشته و زخمی برجا گذاشت

در پی تیراندازی در یک مراسم عروسی در باغملک، یک نوجوان ۱۲ کشته و 5 تن زخمی شدند و حال ۲ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

دادستان عمومی و انقلاب باغملک گفت: ۶ نفر که در یک مراسم عروسی اقدام به تیراندازی کرده بودند بازداشت شدند.

بهنام انصاری عصر جمعه بیان کرد: شامگاه پنج‌شنبه ۲۲ تیرماه در پی تیراندازی در یک مراسم ازدواج در تالار یادمان باغملک، یک نوجوان ۱۲ ساله کشته و پنج نفر زخمی شدند که حال ۲ نفر از آنها وخیم است.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از این حادثه، بلافاصله دستورات قضایی لازم صادر و با رصد اطلاعاتی و تلاش مامورین فراجا ۲ قبضه اسلحه کلاشینکف و تعدادی فشنگ جنگی کشف و ۶ متهم شناسایی و دستگیر شدند.

انصاری گفت: با توجه به تذکرات قبلی متعدد توسط مراجع انتظامی و قضایی و اخذ تعهد کتبی از مسئولان تالار مذکور، به جهت عدم همکاری لازم جهت جلوگیری از انجام رفتارهای مجرمانه که موجب کشته و مصدوم شدن ۶ نفر از مهمانان و ایجاد رعب و وحشت در شهر شد، تالار محل مراسم توسط پلیس اماکن پلمپ شد.

وی از مردم این شهرستان خواست تا با کنار گذاشتن این رسم اشتباه، ضمن حفظ جان خود و اطرافیان، به ارتقای امنیت جامعه کمک کنند.

انصاری با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سایر افراد مرتبط با این حادثه و شناسایی قاتل ادامه دارد افزود: مردم بدانند که خط قرمز دستگاه قضایی، حفظ امنیت و برخورد با مجرمین است و مطابق قانون مجازات سنگینی برای افراد هنجارشکن و مخل نظم و آرامش عمومی اعمال می‌شود.

وی گفت: مجازات استفاده از سلاح غیرمجاز ۲ تا پنج سال حبس است که باتوجه به تعدد جرم از جمله اخلال در نظم عمومی، از سوی این دادسرا اشد مجازات برای متهمان این پرونده درخواست خواهد شد.


 

 

منبع : فرتاک نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه