ارسال به دیگران پرینت

یارانه معیشتی تیر ماه | سرپرستان خانوار | سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها

یارانه تیر ماه واریز شد | کسر اقساط تسهیلات اربعین و وام کرونایی

یارانه نقدی مرحله ۱۴۹ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار واریز و یارانه تیرماه از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ تیرماه قابل برداشت است.

یارانه تیر ماه واریز شد | کسر اقساط تسهیلات اربعین و وام کرونایی

واریز یارانه تیرماه 

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۹ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ تیرماه قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۸۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

در این مرحله، سرپرستان خانواری که اقدام به ثبت نام نموده اند چنانچه در آزمون وسع انجام شده توسط وزارت رفاه جزو دهک‌های اول تا نهم قرار گرفته باشند، یارانه تیر ماه را مطابق دهک‌بندی اعلام شده دریافت خواهند کرد.

کسر اقساط تسهیلات اربعین و وام کرونایی

در صورتیکه سرپرستان خانوار پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی دوم کرونا اقدام نموده‌اند، باقی مانده اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد.

همچنین سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) را دریافت نموده اند اقساط این تسهیلات به نسبت بعد خانوار از حساب ایشان کسر خواهد شد.

منبع : فرتاک نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه