ارسال به دیگران پرینت

وزش باد | وزش بادتهران

وزش باد شدید در تهران | هشدار جدی به تهرانی ها

از امروز تا جمعه (۱۴ تا ۱۶ تیرماه) در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات بالادست گاهی افزایش ابر و رگبار باران با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود

وزش باد شدید در تهران | هشدار جدی به تهرانی ها

اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده در بخش‌های جنوبی استان گاهی وزش باد شدید و احتمال خیزش موقتی گردوخاک و کاهش دید مورد انتظار است.

بر اساس نقشه‌های پیش‌بینی و تحلیل برونداد الگوهای پیش‌یابی عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با گرد و غبار رقیق و در ساعات بعد از ظهر و شب همراه با افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود که در بخش‌های جنوبی استان گاهی وزش باد شدید و احتمال خیزش موقتی گردوخاک و کاهش دید مورد انتظار است.

هشدار وزش باد بسیار شدید در ۱۱ استان | احتمال وقوع طوفان شن در برخی مناطق

از امروز تا جمعه (۱۴ تا ۱۶ تیرماه) در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات بالادست گاهی افزایش ابر و رگبار باران با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود..

فردا کاهش نسبی دما و روزهای شنبه و یکشنبه افزایش دما رخ خواهد داد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا ( ۱۵ تیر ماه) صاف در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۱۶ تیرماه) صاف در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه