ارسال به دیگران پرینت

دختران | زیبا ترین دختران دنیا

زیباترین دختران دنیا در این کشورها زندگی می‌کنند | از زیبایی این دخترها انگشت به دهان میمانید

برای اطلاع از جا و مکان زیبا ترین دختران دنیا با ما در ادامه همراه باشید.

زیباترین دختران دنیا در این کشورها زندگی می‌کنند | از زیبایی این دخترها انگشت به دهان میمانید

زیبا ترین دختران دنیا

برای اطلاع از جا و مکان زیبا ترین دختران دنیا با ما در ادامه همراه باشید.

درست است که زیبایی فقط به چهره مربوط نمی شود، با این حال زیبایی صورت یکی از مسائلی است که بسیاری از افراد به آن توجه دارند. در ادامه لیستی از ۱۰ کشوری که زنانشان به زیبایی مشهور هستند را آماده کرده ایم. البته قبل از هر چیز لازم به یادآوری است که این مقاله توسط منابع انگلیسی زبان گردآوری شده است!

- فیلیپین

مردم فیلیپین به اخلاق و رفتار خوب معروفند و شیرینی خاصی در رفتارشان به چشم می خورد. اما جالب است بدانید که زنان این کشور در چهار مسابقه جهانی ملکه زیبایی که سالانه برگزار می شود، رکورد بیشترین برد را دارند.

مدلینگ دوقلوهای یانگوم غوغا کرد | این دو بچه جذاب فرزندان یانگوم هستند

– بریتانیا

زنان بریتانیایی امروزه آمیزه ای از فرهنگ ها و نژادهای مختلف هستند، به طوری که می توان آنها را در هر رنگ و رنگ پوستی یافت. آنها معمولا تحصیل کرده، مودب و زیبا هستند.

- آمریکا/کانادا

معمولاً با آمریکایی ها خوش می گذرانید، آنها عموماً مستقل هستند و می دانند چگونه از خود مراقبت کنند. اگر در خیابان های میامی، نیویورک یا لس آنجلس قدم بزنید، احتمالا با زنان زیبایی مواجه خواهید شد که به دلیل پیشرفت های این کشور در زمینه های فنی و علمی، به خوبی از خود مراقبت می کنند. کانادایی ها نیز شباهت های زیادی به مردم آمریکا دارند و در این لیست در کنار هم قرار می گیرند.

- هلند

زنان هلندی با قد متوسط ۱۷۰ سانتی متر و موهای بلوند بدون شک یکی از زیباترین افراد جهان هستند و در رتبه هفتم لیست ما قرار دارند.

- ایتالیا

وقتی از زیبایی و کلاس صحبت می کنیم، نمی توان از زنان ایتالیایی که به روز هستند و جدیدترین مدهای لباس، آرایش و لباس پوشیدن را دنبال می کنند غافل شد. آنها معمولا چشمان قهوه ای دارند و رفتار خوبی دارند.

ونزوئلا

زنان این کشور با اندام های بلند و لاغر خود همواره جزو برندگان اصلی مسابقات زیبایی در جهان هستند و در اکثر این مسابقات رتبه های بالایی را به خود اختصاص می دهند.

روسیه

زنان روسی که تلفیقی از ویژگی های ظاهری مردم شرق و غرب جهان است، عموما گونه های برجسته، موهای بلوند و بدنی بلند و کشیده دارند.

اوکراین

اگرچه مردم اوکراین و روسیه اشتراکات زیادی دارند و شباهت زیادی به یکدیگر دارند، اما به نظر می رسد که زنان این کشور عموما زیباتر از همسایه شرقی خود هستند.

- برزیل

زنان برزیلی به دلیل علاقه شدیدشان به ارتباطات اجتماعی و انجام آداب و رسوم و آداب و رسوم خود مشهور هستند و معمولا هسته اصلی جشنواره های معروف این کشور را تشکیل می دهند. به گفته بسیاری از مردم، زیباترین زنان جهان در برزیل هستند.

-ترکیه

در این فهرست ترکیه رتبه اول را دارد. آنها بسیار فتوژنیک هستند و چنان با وقار راه می روند که به نظر می رسد متعلق به خانواده های پادشاهان و ملکه های سابق عثمانی هستند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      من خیلی از اون قشنگترم شوهرم میگیره دیگه به این آسانی ول کن نیست

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه