ارسال به دیگران پرینت

آدم فضایی

تست بینایی | در ۵ ثانیه آدم فضایی را تشخیص دهید + جواب

بازی‌های فکری و تست‌های هوش همه برای تقویت خلق و خوی شما تاثیر فوق العاده‌ای دارند.

تست بینایی | در ۵ ثانیه آدم فضایی را تشخیص دهید + جواب

تست بینایی

آزمون تشخیص آدم فضایی: در این پازل تصویری باید در عرض ۵ ثانیه آدم فضایی را در بین انسان‌ها پیدا کنید. آزمون ها، پازل‌ها و معما‌ها ترند‌های محبوب این روز‌ها هستند. در حالی که شاید فکر می‌کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل این گونه آزمون‌ها می‌تواند به بهبود مهارت‌های ذهنی و بینایی شما کمک کند.

از نظر علمی ثابت شده است که انجام این تست‌ها ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، بازی‌های فکری شما را باهوش‌تر می‌کنند و به فرد جزئی نگری تبدیل می‌شوید؛ بنابراین سعی کنید روزانه حداقل یک تست هوش را حل کنید.

تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا یک استخر را نشان می‌دهد که در آن ۷ نفر در حال شنا دیده می‌شوند. اگرچه همه آن‌ها شبیه انسان هستند، اما یکی از آن‌ها یک آدم فضایی است! این آزمون مهارت‌های تفکر منطقی و تحلیلی شما را مورد آزمایش قرار می‌دهد. تصویر را با دقت بررسی کنید و آدم فضایی شناسایی کنید.

زمان شما از حالا شروع می‌شود:

ما مطمئنیم باهوش آزمون تشخیص آدم فضایی را موفقانه حل کرده اند. با این حال، کسانی که نتوانستند به موقع جواب را پیدا کنند، نباید ناامید شوند. به تلاش خود ادامه دهید و با تمرین منظم، بهتر خواهید شد. به هر حال، کنجکاو هستید که بدانید آدم فضایی کیست؟

جواب

آدم فضایی را می‌توان با ظاهر منحصر به فردش شناسایی کرد. او پوسته‌های باله مانند سیاه رنگی در سراسر بدن خود دارد. به تصویر زیر نگاه کنید:

تست بینایی

 


 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه