ارسال به دیگران پرینت

همسان سازی حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | حقوق بازنشستگان

همسان سازی بازنشستگان تایید شد | خبر فوری درباره بازنشستگان

با استهلاک بدهی‌های دولت ضمن ایجاد عدالت در حقوق و مزایای کارکنان تامین اجتماعی، اعم از شاغلین و بازنشستگان، باید همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز اجرایی شود.

همسان سازی بازنشستگان تایید شد | خبر فوری درباره بازنشستگان

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: براساس تنفیذ مواد ۱۲ و۳۰ برنامه ششم توسعه دربرنامه هفتم، دولت مکلف است بدهی‌های خود را به تامین اجتماعی در طی برنامه هفتم پرداخت نماید.

وی تاکید کرد: با استهلاک بدهی‌های دولت ضمن ایجاد عدالت در حقوق و مزایای کارکنان تامین اجتماعی، اعم از شاغلین و بازنشستگان، باید همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز اجرایی شود.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس در تبیین این موضوع اضافه کرد: از طرفی همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری حقی است اجتناب ناپذیر که وظیفه مجلس و دولت انقلابی است.

اظهارکرد: واقعیت آن است که در شرایط کنونی حال بازنشستگان خوب نیست و صرفا فقط با شعار این مساله حل شدنی نیست

عیدانه دولت به بازنشستگان به مناسبت عید قربان | این عیدی دولت به چه کسانی می رسد

حاجی بابایی با اظهار تاسف از به بن بست رسیدن نظام هماهنگ پرداخت بیان کرد: دولت باید پیشنهاد خود را در مورد نظام هماهنگ عادلانه بصورت لایحه به مجلس ارائه کند

حاجی بابایی با اشاره به رویکرد عدالت محورانه دولت سیزدهم تاکید کرد: برای توسعه عدالت اجتماعی و رفع مشکل کارکنان شاغل و بازنشسته برنامه نظام پرداخت از وضعیت کنونی به سوی عدالت محوری هدایت خواهد شد، که بتوانیم شاهد عدالت در پرداختی‌ها باشیم.

وی تاکید کرد: احساس تبعیض بیش از مشکلات معیشتی کارکنان دولت را رنج می‌دهد، این رویکرد می‌تواند شادی و نشاط و امید آفرینی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است را در میان کارکنان دولت و بازنشستگان جاری سازد.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس گفت: جایگاه کارکنان دولت در جهش تولید و مهار تورم را نمی‌توان نادیده گرفت، با رضایت شغلی کارکنان شاغل و بازنشسته انگیزه آن‌ها در انجام وظایف خطیر شغلی افزایش خواهد یافت و به یاری خدا شاهد تحقق اهداف پیش بینی شده در این حوزه خواهیم بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اخ جون ،یعنی همه باز نشستگان مسل نمایندگان ادوار ؟

    • نم ارسالی در

      بازنشستگان کسانی هستند که عمر و جوانی شان را دراین کشور خرج کرده اند مسلما تکریم از آنان بر انگیزه کار نیروهای جوان می افزاید ونیروهای خسته را التیام می بخشد.
      شکر گذاری از نعمت گذشته، نعمت آینده را به ارمغان خواهد آورد.(امام حسین علیه السلام)

    • میرغلامعلی خشکنابی ارسالی در

      با سلام خسته نباشید من میر غلامعلی خشکنابی
      جز بچه هایی بهزیستیم و جز خدا کسی ندارم ولی
      در بیماریی زنم عمل قلب کرده و دیابت ۴۰۰ تا ۶۰۰
      داره و خودم یک کار افتاده بدبختم که دستم از
      خانواده پدرو مادر و خواهر و برادر و کسانم ۶۳ ساله خبری ندارم ۲۲ سال زنم. زمینگیره ولی به جز خدا یکتا. دم نزدم که. هیچ. شاکرم لطف خدا
      شامل حال تمام این گرفتاریههایم است شکر
      اقایی موسوی شکر خدا من وامثال منههایی که دستسشان به شما و لطف شماههاهستیم

    • ناشناس ارسالی در

      رئیس کميسيون مجلس در زمانی که دولت لایحه همسان‌سازی بازنشستگان کشوری ولشکری را پس گرفتند کجا بودند حالا که انتخابات نزدیک است همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری ولشکری اجتناب ناپذیر شد لعنت به حق کشها

    • ناشناس ارسالی در

      انتخابات نزدیک هست مشکلات یک شبه حل میکنن


    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه